que pasa babe?quote:
Je ziet me gewoon steeds op mn slechtste momentquote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou weet ik nog zo net niet...
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ziet me gewoon steeds op mn slechtste moment
Probeer deze dag langs je heen te laten gaan.Is moeilijk, maar als je je gaat ergeren en zitten vloeken, wordt het er niet beter opquote:
Omdat jij leeft van de zorg voor anderen. Dan hoef je niet aan je eigen zorgen te denken.quote:
Sorry Bos, maar doe maar even niet.quote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer deze dag langs je heen te laten gaan.Is moeilijk, maar als je je gaat ergeren en zitten vloeken, wordt het er niet beter op
Ja. Het was geen serieuze vraag hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij leeft van de zorg voor anderen. Dan hoef je niet aan je eigen zorgen te denken.
Op zulk soort vragen mag ik graag serieus reageren.quote:
quote:
Maakt het vast niet minder kutquote:
Weet ik toch.quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zulk soort vragen mag ik graag serieus reageren.
Hey, Ik probeerde je juist iets aanmoedigends te zeggen.quote:
Dat doen we allemaal wel eens he.quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey, Ik probeerde je juist iets aanmoedigends te zeggen.
Sorry dan dat ik daarin (again) gruwelijk faal.
Viel best mee.quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Uhuh.quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon echte bloembollen ja, je weet wel, waar bloemetjes uitkomen
Helpen is goed, meeleven is goed. Zolang je de problemen van een ander maar niet tot je eigen problemen maakt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:04 schreef L-E het volgende:
Weet ik toch.
Ik red ook wel graag mensenlevens. Maar het zou zoveel makkelijker zijn als ik gewoon weg kon lopen van iets, zonder dat het me raakt.
Dat weet ik, en ik weet dat je het lief bedoelt. Maar als ik het punt bereik van "kutdagquote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bewaar afstand. Dat kan ik tegenwoordig.quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helpen is goed, meeleven is goed. Zolang je de problemen van een ander maar niet tot je eigen problemen maakt.
Zolang je het onderscheid tussen empathie en sympathie maar goed in de gaten houdt.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Het is een klein wonder, ik heb niet eens hoofdpijn vandaag
Okeequote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik weet dat je het lief bedoelt. Maar als ik het punt bereik van "kutdag", dan kan je dit soort opmerkingen beter achterwege laten. Dan ben ik het punt van "van me af laten glijden" namelijk al lang voorbij.
Gewoon een tip, meer niets.
Goed ben ik hequote:
Dan moet je dat maar gewoon van me aannemen. Geloof me op mijn blauwe ogenquote:
Ja, dat doe ik dus nooit meer..quote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar gewoon van me aannemen. Geloof me op mijn blauwe ogen
quote:
Je bent niet de enige waar ik dat bij zeg.quote:
meer aan de blauwe ogen zekerquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet de enige waar ik dat bij zeg.Ligt niet zo zeer aan jou.
Niet alleen blauwe.. Zeg maar meer aan de vrouwelijke ogen..quote:
oo...dus jij vertrouwt vrouwen neitquote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alleen blauwe.. Zeg maar meer aan de vrouwelijke ogen..
Niet als ze zeggen "vertrouw me" nee.. Dan gaan er allerlei toeters en bellen afquote:
hahaha..dus als vrouwen zeggen, vertrouw me niet dan vertrouw jij ze welquote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als ze zeggen "vertrouw me" nee.. Dan gaan er allerlei toeters en bellen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |