Dank je!quote:
Ja maar, ja maarquote:
Buiten? Wat is dat.quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Gaan jullie eens naar buiten, het is bloedmooi weer!
ja zoquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Oh dat, eng enzoquote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is met al die mensen en dat zonlicht enzo.
Buiten kan ik niet internettenquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Ja maar wat?quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
[..]
Buiten? Wat is dat.
Okee, ik kom daar eigenlijk nooit. Ooit wel eens geweest. Maar uitgaan trekt me gewoon niet meer. Ja misschien binnenkort een keer naar The Rambler ofzo. Als er een leuk bandje optreed enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 13:25 schreef smilez het volgende:
[..]
wat was het gister trouwens weer gezellig op stratum!
ja zoals ik gister al zei gebeurde gister dus weer.. 4 man die me dus kwam halen om me mee te sleuren naar de stad haha bastards. we struinen gewoon de kroegen af en blijven dan hangen waar het gezellig isquote:Op zondag 17 april 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik kom daar eigenlijk nooit. Ooit wel eens geweest. Maar uitgaan trekt me gewoon niet meer. Ja misschien binnenkort een keer naar The Rambler ofzo. Als er een leuk bandje optreed enzo.
ik mag nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
quote:
Heeft die al een bunnyquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb hier een jonge Hugh Heffner rondlopen, die het vertikt zijn pyjama uit te doen.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft die al een bunny(bij wijze van spreke dan
)
Dat is je eigen schuldquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier al zowat een kinderboerderij
Bunnies komen er hier niet inquote:
Gewoon zo naar buiten schoppenquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb hier een jonge Hugh Heffner rondlopen, die het vertikt zijn pyjama uit te doen.
quote:
Oh dan nietquote:
Dan trek je hem aan zijn haren naar buitenquote:
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
En ik grapte maar wat. Ik ben altijd heel rustig enzo
Jij ook alquote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
En ik grapte maar wat. Ik ben altijd heel rustig enzo
Van jou weet ik nog zo net niet...quote:
Ja ik schreeuw echt nooit. Ook niet tegen jonge hondjes als die tegen je opspringen terwijl je op dat moment al erg vol zit van de spanningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |