Wil je meedoen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is heul niet lekker, dat is Heidensch, Duivelsch en verwerpelijk!
Fruitig ben ik niet, de rest wel.quote:
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?
Dat is toch de natte droom van elke vrouw?quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?
Dat dacht ik! welke vrouw wil er nu niet met een testosteron bom neuken?? Laat staan 2!quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch de natte droom van elke vrouw?
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.quote:
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?
Hetzelfde als jij, van afblijven!quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?
Vind je 16 graden warm genoeg? Zo ja, dan wel!quote:
Wat is de gevoelstemperatuur?quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je 16 graden warm genoeg? Zo ja, dan wel!
quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.
Ik vind van niet. De wind hier is nog best koud.quote:
Ik weet het antwoord al, maar nog even voor die kaalhoofdige, harige apen hier: Hoe oud ben je ook alweer?quote:
2 x 12quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al, maar nog even voor die kaalhoofdige, harige apen hier: Hoe oud ben je ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |