Zou graag naar het strand gaan maar moet werkenquote:Op zondag 17 april 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Rolkooi1
Ga je ook naar het strand vandaag?
Met volle teugen genietenquote:
Ik vond het toilet wel even genoeg voor vandaag.quote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je de douche al geschrobt dan liefje?
Klinkt goed, niet alleen voor vandaag maar voor elke dag.quote:
Ik geniet liever niet van overvolle lange werkdagenquote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet alleen voor vandaag maar voor elke dag.
Dat is wel het plan ook. Alleen nog even bedenken hoequote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet alleen voor vandaag maar voor elke dag.
Boekenkast herordenen, stofzuigen, bed strijken, caviahok reinigen (inclusief kooitje!), koelkast opvullen . . . genoeg te doen!quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het toilet wel even genoeg voor vandaag.
Daar kan ik tot op zekere hoogte ook wel van genieten. Zeker als je op zulke dagen iets wezenlijks hebt gedaan. Moet natuurlijk niet structureel zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef ArTiC het volgende:
Ik geniet liever niet van overvolle lange werkdagen
Lekker weer buiten, dus ik denk in termen van park, boekje mee, lunch mee, muziekje mee en lekker relaxen in de zon.quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
Dat is wel het plan ook. Alleen nog even bedenken hoe
Nee, al gedaan, nee, al gedaan, al gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boekenkast herordenen, stofzuigen, bed strijken, caviahok reinigen (inclusief kooitje!), koelkast opvullen . . . genoeg te doen!
Dat wakker pijpen bedoel je?quote:
quote:
Kom maar een keer logeren dan, krijg jij ontbijt op bed, ok?quote:
Dan ga je naar een ander park met prosecco en papieren bekertjes. Lekker picknicken.quote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Wel jammer dat het park hier zo lelijk en open is.
Pak je fiets, fiets je naar de Utrechtse Heuvelrug en zoek je daar een leuk, beschut plekje uit.quote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef Yuki het volgende:
Nee
Wel jammer dat het park hier zo lelijk en open is.
Goedquote:Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar een keer logeren dan, krijg jij ontbijt op bed, ok?
Nu duimen dat je 'm binnen houdt?quote:
Ik denk 't wel, die banaan van vanmorgen zit er ook nog steeds inquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
die banaan van vanmorgen zit er ook nog steeds in
Ja, inderdaad. Over welke heb je het nu?quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
Sommige reclames zouden echt verboden moeten worden
Tele deux?quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
Sommige reclames zouden echt verboden moeten worden
Geen idee wat dat is. Reclame vanzelfsprekend dan ook niet gezien. Maar ik kijk dan ook geen teevee.quote:
Maandverbandquote:Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Reclame vanzelfsprekend dan ook niet gezien. Maar ik kijk dan ook geen teevee.
Jawel. Maar dit is een ander merk.quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heet dat niet meer Libresse dan?
Even kijken of ik hem op youtube kan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit is een ander merk.
Wat een boutreclame zeg
Ik denk dat de reclameboys van NATURELLA nu in hun handjes knijpen dat mensen nu dus aan iedereen vertellen dat de reclame van NATURELLA zo verschrikkelijk is. En dat mensen die NATURELLA niet kenden dat nu wel doen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit is een ander merk.
Wat een boutreclame zeg
De naam alleen al...quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
Kanonne. Dat 10 jaar jonger in 10 dagen is ook slecht zeg
quote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de reclameboys van NATURELLA nu in hun handjes knijpen dat mensen nu dus aan iedereen vertellen dat de reclame van NATURELLA zo verschrikkelijk is. En dat mensen die NATURELLA niet kenden dat nu wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |