Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lieve, mooie meisje was ten tijde van de post in de badkamer
Blijkbaar loopt de informatiestroom over zijn date via meerdere kanalen.quote:
Omdat RZ dat zei toen het hele topic over hem heen viel omdat hij postte over een meisje in z'n bedquote:
Ik dacht dat je 't over Peu hadquote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat RZ dat zei toen het hele topic over hem heen viel omdat hij postte over een meisje in z'n bed
Subtiel!quote:
Dat maakt geen verschil hebben we zojuist al geconstateerd.quote:
Om maar met Anita Meijer te spreken....why, tell me whyquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu heeft tot vervelens toe gemeld hier hoe briljant Evie is in bed.
Ja, hier ook. Die lieve meisjes ook altijdquote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt wel een lief meisje in mijn bed ja
Oh jaquote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil hebben we zojuist al geconstateerd.
Ik kan van alles verzinnen, maar er is er maar één die het antwoord kan geven.quote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef ArTiC het volgende:
Om maar met Anita Meijer te spreken....why, tell me why
En die heeft mijn advies opgevolgdquote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan van alles verzinnen, maar er is er maar één die het antwoord kan geven.
Welk advies was dat?quote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
En die heeft mijn advies opgevolgd
Iets dat we over RZ niet konden zeggen
En toch heeft RZ een relatiequote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
En die heeft mijn advies opgevolgd
Iets dat we over RZ niet konden zeggen
Stel dat ik seks gehad heb met L-E (haha) en ik ga hier constant roepen dat ze geweldig is in bed....dat is toch raarquote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan van alles verzinnen, maar er is er maar één die het antwoord kan geven.
Ik morgen ook als ik niet kieskeurig benquote:
Oh wacht. Hij heeft het advies wel opgevolgd.quote:
We hadden het dan ook nergens over de aantrekkelijkheid van de vrouw in kwestiequote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik morgen ook als ik niet kieskeurig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |