Ho ho!quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Rap gaat altijd over de Straat, Vrouwen, Drugs, Geld en Sex.
Dat mag idd een stukje strenger. Ik stel voor dat ze net zoals bij de voedselbank hun afschriften moeten laten zien aan een vertrouwelijk ambtenaar die er een oordeel over velt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan het links-rechts geneuzel dan wel negeren, de verschillende ideologieen hebben wel te maken met hoe we een samenleving inrichten.
Bij een links systeem - een uitgebreide verzorgginsstaat - moet je niet verwachten dat mensen, of een gedeelte vd mensen, alles uit zichzelf halen, temeer omdat de staat aan het eind vd rit toch met een uitkering garant staat.
Is dat net zoiets als Christian-rock?quote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho ho!
Niet bekend met het fenomeen Christian rap?
Geweldig, is het niet?quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Christian-rock?
Neequote:
Dat zou kunnen, maar dat is niet mijn insteek.quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat mag idd een stukje strenger. Ik stel voor dat ze net zoals bij de voedselbank hun afschriften moeten laten zien aan een vertrouwelijk ambtenaar die er een oordeel over velt.
Bedoelde het ook sarcastisch.quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee![]()
Net zoals Symforock
Of die muziek waar mijn leeftijdgenoten op losgaan
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat is niet mijn insteek.
Mbt de integratieproblematiek kan je niet verwachten dat immigranten alles uit zichzelf halen, wanneer men weet dat de overheid aan het eind vd rit met een uitkering garant staat. Immers, waarom zou je je kinderen netjes opvoeden (=thuis huiswerk laten maken ipv de hele dag de straat op te sturen), wetende dat ze toch een uitkering krijgen?
In landen met een beperkte verzorgingsstaat, zijn immigranten een veel mindere "last" voor de staat. Denk aan de VS bijv., maar vooral aan Canada of Singapore.
Zodra men "last" van immigranten verkrijgt, door ofwel een druk op de sociale voorzieningen, ofwel door criminaliteit, begint men een ergernis aan deze groep te krijgen - en zal zich na verloop van tijd aan alle aspecten van deze groep ergeren. Zie bijv. een Dr. Drentz die zich ergert aan de liedjes van Ali B en Yes R die bovenaan de hitlijsten staan.
Mijn inziens is links dan ook de hoofdverantwoordelijke voor het hele gedoe rondom de integratie. Immers, nogmaals, waarom zou een immigrant zich inspannen wetende dat hij/zij aan het eind vd rit toch een uitkering kan krijgen?
Wat is dat voor onzin?quote:Op zondag 17 april 2011 02:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als de Christenen de Slag bij Lepanto in 1571 niet hadden gewonnen, waren we nu allemaal moslim.
Wat een lariekoek. Volgens deze redenering zou een persoon uberhaupt niet de drang hebben om te presteren in een samenleving met een sociaal vangnet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat is niet mijn insteek.
Mbt de integratieproblematiek kan je niet verwachten dat immigranten alles uit zichzelf halen, wanneer men weet dat de overheid aan het eind vd rit met een uitkering garant staat. Immers, waarom zou je je kinderen netjes opvoeden (=thuis huiswerk laten maken ipv de hele dag de straat op te sturen), wetende dat ze toch een uitkering krijgen?
In landen met een beperkte verzorgingsstaat, zijn immigranten een veel mindere "last" voor de staat. Denk aan de VS bijv., maar vooral aan Canada of Singapore.
Zodra men "last" van immigranten verkrijgt, door ofwel een druk op de sociale voorzieningen, ofwel door criminaliteit, begint men een ergernis aan deze groep te krijgen - en zal zich na verloop van tijd aan alle aspecten van deze groep ergeren. Zie bijv. een Dr. Drentz die zich ergert aan de liedjes van Ali B en Yes R die bovenaan de hitlijsten staan.
Mijn inziens is links dan ook de hoofdverantwoordelijke voor het hele gedoe rondom de integratie. Immers, nogmaals, waarom zou een immigrant zich inspannen wetende dat hij/zij aan het eind vd rit toch een uitkering kan krijgen?
Ronald Reagan had daar ook een mooie pakkende slogan over. Weet'm alleen niet uit m'n hoofd,quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Volgens deze redenering zou een persoon uberhaupt niet de drang hebben om te presteren in een samenleving met een sociaal vangnet.
Reagan zelf waarschijnlijk ook niet, want de beste man was zo seniel als de tering.quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ronald Reagan had daar ook een mooie pakkende slogan over. Weet'm alleen niet uit m'n hoofd,
Hoe durf je.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan zelf waarschijnlijk ook niet, want de beste man was zo seniel als de tering.
Dat maakt niet uit, z'n team ben ik ook dankbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan zelf waarschijnlijk ook niet, want de beste man was zo seniel als de tering.
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je redenatie dat een sociaal opvangnet de schuld is van etnische haat deugt niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
Wat is er mis met de liedjes van Gert en Hermien? Duifjes op de dam? Nu spreekt de (Nederlandse) jeugd in de steden met een semi-Marokkaans accent en rappen ze over 'leipe mocro flavour'.quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef Sjaakz het volgende:
DrDentz? Hoe de fuck zie je hier opgegroeide jochies die in het Nederlands rappen over drank, drugs en sletjes, of Nederlandstalige cabaretvoorstellingen uitvoeren als voorbeelden van islamisering?
Hoe durf ik de waarheid te spreken?quote:
Ik ben het zowaar met je eens!quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is er mis met de liedjes van Gert en Hermien? Duifjes op de dam? Nu spreekt de (Nederlandse) jeugd in de steden met een semi-Marokkaans accent en rappen ze over 'leipe mocro flavour'.
Nee, van de New Kids-hype word je vrolijk.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is er mis met de liedjes van Gert en Hermien? Duifjes op de dam? Nu spreekt de (Nederlandse) jeugd in de steden met een semi-Marokkaans accent en rappen ze over 'leipe mocro flavour'.
Wat is dat een kansloze bedoening zeg.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van de New Kids-hype word je vrolijk.
[ afbeelding ]
Verrekte mongol!
New Kids vind ik ook typisch iets wat links wil.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van de New Kids-hype word je vrolijk.
[ afbeelding ]
Verrekte mongol!
We gaan wel een keer op de stoep zitten met Wall Street op onze tablet, sigaar in de mond, loerend naar klokjes met 80's muziek.quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dat een kansloze bedoening zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |