Ronald Reagan had daar ook een mooie pakkende slogan over. Weet'm alleen niet uit m'n hoofd,quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Volgens deze redenering zou een persoon uberhaupt niet de drang hebben om te presteren in een samenleving met een sociaal vangnet.
Reagan zelf waarschijnlijk ook niet, want de beste man was zo seniel als de tering.quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ronald Reagan had daar ook een mooie pakkende slogan over. Weet'm alleen niet uit m'n hoofd,
Hoe durf je.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan zelf waarschijnlijk ook niet, want de beste man was zo seniel als de tering.
Dat maakt niet uit, z'n team ben ik ook dankbaar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reagan zelf waarschijnlijk ook niet, want de beste man was zo seniel als de tering.
Ik moest lachenquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je redenatie dat een sociaal opvangnet de schuld is van etnische haat deugt niet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
Mijn inziens is links dan ook de hoofdverantwoordelijke voor het hele gedoe rondom de integratie. Immers, nogmaals, waarom zou een immigrant zich inspannen wetende dat hij/zij aan het eind vd rit toch een uitkering kan krijgen?
Wat is er mis met de liedjes van Gert en Hermien? Duifjes op de dam? Nu spreekt de (Nederlandse) jeugd in de steden met een semi-Marokkaans accent en rappen ze over 'leipe mocro flavour'.quote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef Sjaakz het volgende:
DrDentz? Hoe de fuck zie je hier opgegroeide jochies die in het Nederlands rappen over drank, drugs en sletjes, of Nederlandstalige cabaretvoorstellingen uitvoeren als voorbeelden van islamisering?
Hoe durf ik de waarheid te spreken?quote:
Ik ben het zowaar met je eens!quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is er mis met de liedjes van Gert en Hermien? Duifjes op de dam? Nu spreekt de (Nederlandse) jeugd in de steden met een semi-Marokkaans accent en rappen ze over 'leipe mocro flavour'.
Nee, van de New Kids-hype word je vrolijk.quote:Op zondag 17 april 2011 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is er mis met de liedjes van Gert en Hermien? Duifjes op de dam? Nu spreekt de (Nederlandse) jeugd in de steden met een semi-Marokkaans accent en rappen ze over 'leipe mocro flavour'.
Wat is dat een kansloze bedoening zeg.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van de New Kids-hype word je vrolijk.
[ afbeelding ]
Verrekte mongol!
New Kids vind ik ook typisch iets wat links wil.quote:Op zondag 17 april 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van de New Kids-hype word je vrolijk.
[ afbeelding ]
Verrekte mongol!
We gaan wel een keer op de stoep zitten met Wall Street op onze tablet, sigaar in de mond, loerend naar klokjes met 80's muziek.quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dat een kansloze bedoening zeg.
Iets wat links wil? Kleine toelichting graag.quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
New Kids vind ik ook typisch iets wat links wil.
Ik denk toch dat new kids een manier van links is om de samenleving te proletariseren. Elk mens met een greintje verstand in z'n donder kijkt daar niet naar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets wat links wil? Kleine toelichting graag.
Mag ik ook eens trollen?quote:
Nooit geweten dat New Kids is gemaakt in opdracht van het wetenschappelijk bureau van de PvdA. Overigens kan ik soms best lachen om New Kids.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk toch dat new kids een manier van links is om de samenleving te proletariseren. Elk mens met een greintje verstand in z'n donder kijkt daar niet naar.
Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi.quote:
Feit dat men het niet merkt geeft te denkenquote:
Bazennummer!quote:
Landverrader.quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi.
quote:
Niet de ultieme meezinger voor onze Antilliaanse medemens vergeten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |