Iets wat links wil? Kleine toelichting graag.quote:Op zondag 17 april 2011 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
New Kids vind ik ook typisch iets wat links wil.
Ik denk toch dat new kids een manier van links is om de samenleving te proletariseren. Elk mens met een greintje verstand in z'n donder kijkt daar niet naar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets wat links wil? Kleine toelichting graag.
Mag ik ook eens trollen?quote:
Nooit geweten dat New Kids is gemaakt in opdracht van het wetenschappelijk bureau van de PvdA. Overigens kan ik soms best lachen om New Kids.quote:Op zondag 17 april 2011 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk toch dat new kids een manier van links is om de samenleving te proletariseren. Elk mens met een greintje verstand in z'n donder kijkt daar niet naar.
Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi.quote:
Feit dat men het niet merkt geeft te denkenquote:
Bazennummer!quote:
Landverrader.quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi.
quote:
Niet de ultieme meezinger voor onze Antilliaanse medemens vergeten.quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi.
Alles behalve. Gisteren nog een Nederlandse vlag gescoord bij de Dirk vd Broek.quote:
Alaaf!quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles behalve. Gisteren nog een Nederlandse vlag gescoord bij de Dirk vd Broek.
Het krokettenlied!quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
Ik vind zanger Bob wel een baas, vooral die clips.
Chauvinistquote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles behalve. Gisteren nog een Nederlandse vlag gescoord bij de Dirk vd Broek.
3 euro. Een echte Nederlander laat zo'n koopje niet aan zn neus voorbij gaan.quote:
Zeker, koninginnedag staat voor de deur he.quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3 euro. Een echte Nederlander laat zo'n koopje niet aan zn neus voorbij gaan.
Dit is ook wel een classic hoor;quote:
Misschien gebruikt hij hem als kleedjequote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, koninginnedag staat voor de deur he.
Deze is gewoon super, no doubt about it.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |