Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Je kunt bij het aanmaken van een topic aangeven of een topic in een reeks hoort. Dat doen je door aan te geven welk ander topic in dezelfde reeks moet staan. Bij een gesloten topic stond al een tijdje de knop 'open nieuw deel'. Als je die gebruikt, gaat de rest vanzelf.
Doe niet zo zielig man, je lijkt wel een pre-puberquote:
Als een mod een topic sluit is de reeks kaputquote:
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik ben echt afgevallen door gisteren...![]()
Van je geloof?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, ik ben echt afgevallen door gisteren...![]()
Of trap!quote:
Ik zit nog volop in de puberteit hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig man, je lijkt wel een pre-puber
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een mod een topic sluit is de reeks kaput
Weinig gegeten (quote:
Je bent wel zo oversekst als een puberquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zit nog volop in de puberteit hoor
En nu niet beledigd gaan doen he, was een grapje
Heb ik eindelijk eens een topic te openen, ga jij kinderachtig doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zit nog volop in de puberteit hoor
En nu niet beledigd gaan doen he, was een grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nope, die heeft een ksc-ban gekregenquote:
Oversekst is een relatief begripquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent wel zo oversekst als een puber
blijkbaar doe ik iets niet goed hierquote:
Neuh, handmatig een nieuwe openen zou nog kunnen.quote:
Ohjeeequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, die heeft een ksc-ban gekregen
[..]
Oversekst is een relatief begrip
Om welk van de twee gaat dit?quote:
Laten we zeggen dat ik heel wat gewend benquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oversekst is een relatief begrip
Ja, en Koen is getrouwd zekerquote:
quote:
wat is er dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijkbaar doe ik iets niet goed hier
Ah toch wel? En dat onschuldige imago dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik heel wat gewend ben![]()
Kst! Kst!quote:
De volgende kaap ik van jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de OP staat wat anders, dat gaat voor.
Drie keer een rondje rennen om een boom?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja, en als ik zeg dat ik ga slapen dan doe ik dat meteen
Jij ook altijd met je OPquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel heel wat gewend als in 'praten over', niet in praktijk, want dat valt best meequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah toch wel? En dat onschuldige imago dan?Of ben je onderhand heel wat KSC gewend?
He, hij kijkt er als enige naar! Dan moet de OP wel goed zijn!quote:
XD De ban van Koenquote:
Nee, dan slaan ze jequote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
krijg je een ban als je als gebande hier toch binnenkomt?
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel heel wat gewend als in 'praten over', niet in praktijk, want dat valt best mee
En onschuldig imago? Weet ik niks van
Aangezien ik de ban heb gegeven zal dat wel meevallenquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
krijg je een ban als je als gebande hier toch binnenkomt?
Omgquote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]De les begint zaterdag, wel op tijd komen he
Ik ben twaalf, wat is dit?quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omgwaar gaat dit eigenlijk over?
![]()
quote:
quote:Overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
OP staat hier Degene met de 300e post opent het nieuwe topic niet.
het was een onschuldigheidstest he?quote:
quote:
Andre Hazes, overrated artiestquote:De OP is toch van ons allemaal een zonnestraal
Die is voor jou en voor mij
De OP is gratis en voor iedereen, dus zegt meteen
Ik hoor toch ook bij de rest, al kom ik niet uit jou nest
Ik vind het best
Ik heb nog wel 20 kilo voor je overquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap het niet, als ik een dag verschrikkelijk veel eet heeft dat geen effect op mijn gewicht, maar als ik een dag wat minder eet wel...
doe even niet zo zeuren daar over, wil je?quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap het niet, als ik een dag verschrikkelijk veel eet heeft dat geen effect op mijn gewicht, maar als ik een dag wat minder eet wel...
Lucht weegt ook wat!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 20 kilo voor je over
Maar we mogen er niets over zeggenquote:
Nee de onschuldigheidstest is een praktijktestquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was een onschuldigheidstest he?
Is goed, sorryquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe even niet zo zeuren daar over, wil je?
Uitgekeken op de vrouw?quote:
Nee, slechte slaperquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uitgekeken op de vrouw?
Slaap zacht
Nachtquote:
Oh! En dat zeg je NUquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee de onschuldigheidstest is een praktijktest![]()
Jij bent gezaktquote:
Hee!quote:
Iedereen die ja zegt slaagt automatisch?quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent gezaktHeel hard gezakt
nee, dat was de kloonquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee!
Ik dacht dat jij naar bed was!
Mwah. Dat is wel heel makkelijk he?quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen die ja zegt slaagt automatisch?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen die ja zegt slaagt automatisch?
Nog steeds dan hequote:
Dat snapte ikquote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog steeds dan he
Als je een onschuldigheidstest in de praktijk moet uitvoeren en je zakt, heel hard, dan heb je dus geen nee gezegd
Nee dan slaag je juist met vlag en wimpelquote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar als je nee zegt (omdat je niet durft
![]()
) zak je ootoowmaatiesj
Oh wacht zo kan je het ook zien jaquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dan slaag je juist met vlag en wimpel![]()
Net op tijd, anders was ik het uit komen leggenquote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wacht zo kan je het ook zien ja
Ja hoor, we zijn weer wakker hier in Sint Jozef City
quote:Op zondag 17 april 2011 00:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net op tijd, anders was ik het uit komen leggen
ik ben ook aardig rillerigquote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
Damn wat koud, ik moet nodig weer eens op pyjamajacht gaan in m'n kamer
quote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
Damn wat koud, ik moet nodig weer eens op pyjamajacht gaan in m'n kamer
Oh, ik ben niet verkouden ofzoquote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook aardig rillerig
er waart nog steeds een koutje in m'n lijf rond
ik ook niet, een beetje een onbehaaglijk gevoel alleenquote:
Hou je eens in tot 11 april 2014quote:
In spanje mogen wel al hoorquote:
Dat heb ik ook nog steedsquote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, een beetje een onbehaaglijk gevoel alleen
Heeft ie eerder al gedaanquote:
Ik geloof inderdaad dat ze dat net verhoogd hebben van 13 naar 15 jaquote:
DMquote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef DaMart het volgende:
Hey, nu was dit topic uit mijn AT verdwenen.
Maar hier is het geen Spanjequote:
Dat lossen we wel op danquote:
In Italie wil Berlustkonie het naar 11 verlagenquote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat ze dat net verhoogd hebben van 13 naar 15 ja
Woootquote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat ze dat net verhoogd hebben van 13 naar 15 ja
Niet liever 7?quote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Italie wil Berlustkonie het naar 11 verlagen
http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe#Spainquote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WoootDaar is dat pedo-gedoe dus legaal
Pubertijd is ook een breed begrip volgens mijquote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe#Spain
En nogmaals, een pedo haakt af bij de pubertijd
kinderen puberen al zowat op hun 8e tegenwoordigquote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pubertijd is ook een breed begrip volgens mij
Ja, en op hun 2e en 5e enzoquote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kinderen puberen al zowat op hun 8e tegenwoordig
jij bent kei volwassenquote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, en op hun 2e en 5e enzo
Ghehe, ik ben heul geen puber
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puberteitquote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pubertijd is ook een breed begrip volgens mij
Pffff, als die tijd nou ooit eens zou komen....quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
als ik nu wel sliep was ik teruggekomen om jou te slaan
omgquote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/PuberteitNet een andere 'tijd' XD
Ben je nou nog niet weg?quote:
Slapeloosheid onder knijntjens en zoquote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/PuberteitNet een andere 'tijd' XD
Bij mij gewoon gebrek aan sex, daar word ik dommer vanquote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapeloosheid onder knijntjens en zo
XDquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapeloosheid onder knijntjens en zo
Nou, ga je IQ wat opkrikken danquote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij mij gewoon gebrek aan sex, daar word ik dommer van
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ga je IQ wat opkrikken dan
Hihi, ik zei krikken![]()
Dat was andersom, toch?quote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij mij gewoon gebrek aan sex, daar word ik dommer van
O ja, zie je wel. Het begint alquote:
Jody?quote:
Ja, en wat zegt dat over mij nu hequote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O ja, zie je wel. Het begint al
Jij kunt ons nu mooi scherp houdenquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en wat zegt dat over mij nu he
Oh joyquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij kunt ons nu mooi scherp houden
nu gaan we het krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben veeeeeel subtieler dan Jody
Jody Bernal met zijn uitspraak: ''Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul''quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jody Bernal met zijn uitspraak: ''Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul''
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil nu even niet aan mosterd denkenquote:
Ik zal nooit zo direct zijn. Ik maak er wel wat leukers van. En dicht bij de nul hoeft niet hoor, 15 klinkt primaquote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jody Bernal met zijn uitspraak: ''Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul''
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo direct zijn. Ik maak er wel wat leukers van. En dicht bij de nul hoeft niet hoor, 15 klinkt prima
Ik ben 12, wat is er leuk aan een banaan in een meloen?quote:
Als je me zat bent moet je ff een klacht indienen met al mijn posts gequote. Volgens mij win je daar zelfs een rechtszaak meequote:
whahaquote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je me zat bent moet je ff een klacht indienen met al mijn posts gequote. Volgens mij win je daar zelfs een rechtszaak mee
kloptquote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je me zat bent moet je ff een klacht indienen met al mijn posts gequote. Volgens mij win je daar zelfs een rechtszaak mee
Jouw account kan toch gekaapt zijn, daar kan jij dan ook niets aan doenquote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ervaring met die situatie?quote:
En ik denk dat Koen je advocaat wel wilt zijnquote:
Ik beken allesquote:Op zondag 17 april 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw account kan toch gekaapt zijn, daar kan jij dan ook niets aan doen
quote:Op zondag 17 april 2011 00:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En ik denk dat Koen je advocaat wel wilt zijn
Made in Japan staat er ook opquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
tof lichtknopje he, glows in the dark
En bedankt voor de nachtmerriequote:
Ja, het moet toch een keer hequote:
dat is zoquote:
Ik zwaai zo nog wel even naar jequote:
dat was pas de eerste keer dat ik het zei hequote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
maar ik zit nog lekker een biertje weg te tikken
quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga roken en dan slapen
Ciao allemaal
Rokenquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ciao allemaal
Oké.quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zwaai zo nog wel even naar je
quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was pas de eerste keer dat ik het zei he
3 secondes er tussenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga roken....
Ownee ik rook niet
Maar ga wel slapen
maar waarom kan dat nu niet danquote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
Aahhh ik heb honger en ik wil tv kijkenik zou nu echt even voor een uur alleen willen wonen of zo
![]()
Sla dat roken dan overquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ciao allemaal
Tip van de avond: Vanavond je vrouw bruut en keihard te grazen nemen (op een positieve manier natuurlijkquote:
Neh ik geniet veel te veel van mn sigaretquote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sla dat roken dan over
Weltrusten
en dan speciaal voor jou nu de derde:quote:
en waar blijft de 4equote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan speciaal voor jou nu de derde:
slaap lekker
Dan denkt hij misschien juist aan de KSC damesquote:Op zondag 17 april 2011 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tip van de avond: Vanavond je vrouw bruut en keihard te grazen nemen (op een positieve manier natuurlijk) Dan mis je al die KSC dames eventjes niet. O en tip 2: Nee is Ja, Nee Nee is harder en Ja is Jaaaa!
ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan denkt hij juist misschien aan de KSC damen
Ik hoop dat dit niet echt waar is?quote:
Toch komt dat niet heel sociaal overquote:Op zondag 17 april 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik denk ook altijd aan een ander hoor
Dat is echt heel slechtquote:Op zondag 17 april 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik denk ook altijd aan een ander hoor
Ook als de ander er ook bij is?quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch komt dat niet heel sociaal over
denk dat het meer gebeurt dan je denktquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch komt dat niet heel sociaal over
Dat is vrij normaalquote:
ja, maar je hebt aan een ander denken en aan een ander denken hequote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat het meer gebeurt dan je denkt
Das waar, de manier waarop Koen dat doet is behoorlijk op het randjequote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar je hebt aan een ander denken en aan een ander denken he
hmmmhmmmmquote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar je hebt aan een ander denken en aan een ander denken he
Alleen bij jou zeker?quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das waar, de manier waarop Koen dat doet is behoorlijk op het randje
maar hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das waar, de manier waarop Koen dat doet is behoorlijk op het randje
quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen bij jou zeker?
Of doet iedereen dat?Ja ik weet het, het is echt zielig dat ik dat niet weet
quote:
Dat is niet zielig, jij bent 15quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen bij jou zeker?
Of doet iedereen dat?Ja ik weet het, het is echt zielig dat ik dat niet weet
voelde je je aangesproken, bella?quote:
nee, ik zag dat als 2 aparte statements, reageerde alleen op 1e regelquote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voelde je je aangesproken, bella?
Klik jij mij weg?quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Waarom komen DM's die ik wegklik soms nog tig keer weer omhoog
quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
Toch klinkt het dom voor als je nog in de ieh-bah-seks-periode zit(zit ik eigenlijk nog wel in die periode
![]()
)
Whehehehequote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef Muck het volgende:
Omg, ik ontdek net dat de date van mijn broer 1.93m is
Zo weinig tijd, zoveel grappen te maken
Muckjequote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef Muck het volgende:
Omg, ik ontdek net dat de date van mijn broer 1.93m is
Zo weinig tijd, zoveel grappen te maken
Ja, natuurlijk klinkt dat dom, maar dat is toch ook niet erg?quote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
Toch klinkt het dom voor als je nog in de ieh-bah-seks-periode zit(zit ik eigenlijk nog wel in die periode
![]()
)
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op zondag 17 april 2011 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk klinkt dat dom, maar dat is toch ook niet erg?
Het zou vreemder zijn als je het meteen helemaal zou begrijpen, vind ik
Ik verwacht nu de 'ja hoi'quote:
Maar maar maar weekendquote:
ik had me juist zo verheugd op een uitgebreide lange chatsessiequote:
Tijd om huiswerk te makenquote:
ik lig al languit in bed, dus reken niet teveel op mijquote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had me juist zo verheugd op een uitgebreide lange chatsessie
het is kwart over 1 man!quote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chatten doe je op msn tegenwoordigquote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die goeie ouwe tijdquote:
nee hoorquote:Op zondag 17 april 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die goeie ouwe tijdHeb volgens mij met jou ook wel een veeeeeel later gezeten
ksc tot de zon opkomt ftwquote:Op zondag 17 april 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die goeie ouwe tijdHeb volgens mij met jou ook wel een veeeeeel later gezeten
nope.... chatten heeft verassingen, onbekenden die binnenwandelen, dat lukt op MSN nietquote:Op zondag 17 april 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chatten doe je op msn tegenwoordig
Ah okequote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope.... chatten heeft verassingen, onbekenden die binnenwandelen, dat lukt op MSN niet
dat is over een maand of wat weer een stuk makkelijkerquote:
MSN vind ik net zoiets als SMS en Whatsapp wat dat betreftquote:
ilse chatquote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope.... chatten heeft verassingen, onbekenden die binnenwandelen, dat lukt op MSN niet
so true!quote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is over een maand of wat weer een stuk makkelijker
ik wil OOK whatsappquote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MSN vind ik net zoiets als SMS en Whatsapp wat dat betreft
Dat ligt voor mij toch net wat andersquote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MSN vind ik net zoiets als SMS en Whatsapp wat dat betreft
primaquote:
ik ook bijna, want nu ik het wil MOET ik het ookquote:
Meui!quote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima
@RN: kijk, dat gebeurt bij MSN niet he, onbekenden die binnenwandelen
dat ken ikquote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook bijna, want nu ik het wil MOET ik het ook![]()
nieuwe foon dan tochquote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook bijna, want nu ik het wil MOET ik het ook![]()
dat is om deze tijd ook alleen maar omdat er verder niemand meer wakker is, gok ikquote:Op zondag 17 april 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima
@RN: kijk, dat gebeurt bij MSN niet he, onbekenden die binnenwandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |