Tip van de avond: Vanavond je vrouw bruut en keihard te grazen nemen (op een positieve manier natuurlijkquote:
Neh ik geniet veel te veel van mn sigaretquote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sla dat roken dan over
Weltrusten
en dan speciaal voor jou nu de derde:quote:
en waar blijft de 4equote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan speciaal voor jou nu de derde:
slaap lekker
Dan denkt hij misschien juist aan de KSC damesquote:Op zondag 17 april 2011 00:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tip van de avond: Vanavond je vrouw bruut en keihard te grazen nemen (op een positieve manier natuurlijk) Dan mis je al die KSC dames eventjes niet. O en tip 2: Nee is Ja, Nee Nee is harder en Ja is Jaaaa!
ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan denkt hij juist misschien aan de KSC damen
Ik hoop dat dit niet echt waar is?quote:
Toch komt dat niet heel sociaal overquote:Op zondag 17 april 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik denk ook altijd aan een ander hoor
Dat is echt heel slechtquote:Op zondag 17 april 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik denk ook altijd aan een ander hoor
Ook als de ander er ook bij is?quote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch komt dat niet heel sociaal over
denk dat het meer gebeurt dan je denktquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch komt dat niet heel sociaal over
Dat is vrij normaalquote:
ja, maar je hebt aan een ander denken en aan een ander denken hequote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat het meer gebeurt dan je denkt
Das waar, de manier waarop Koen dat doet is behoorlijk op het randjequote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar je hebt aan een ander denken en aan een ander denken he
hmmmhmmmmquote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar je hebt aan een ander denken en aan een ander denken he
Alleen bij jou zeker?quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das waar, de manier waarop Koen dat doet is behoorlijk op het randje
maar hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das waar, de manier waarop Koen dat doet is behoorlijk op het randje
quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen bij jou zeker?
Of doet iedereen dat?Ja ik weet het, het is echt zielig dat ik dat niet weet
quote:
Dat is niet zielig, jij bent 15quote:Op zondag 17 april 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen bij jou zeker?
Of doet iedereen dat?Ja ik weet het, het is echt zielig dat ik dat niet weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |