Nope, die heeft een ksc-ban gekregenquote:
Oversekst is een relatief begripquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent wel zo oversekst als een puber
blijkbaar doe ik iets niet goed hierquote:
Neuh, handmatig een nieuwe openen zou nog kunnen.quote:
Ohjeeequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, die heeft een ksc-ban gekregen
[..]
Oversekst is een relatief begrip
Om welk van de twee gaat dit?quote:
Laten we zeggen dat ik heel wat gewend benquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oversekst is een relatief begrip
Ja, en Koen is getrouwd zekerquote:
quote:
wat is er dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijkbaar doe ik iets niet goed hier
Ah toch wel? En dat onschuldige imago dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik heel wat gewend ben![]()
Kst! Kst!quote:
De volgende kaap ik van jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de OP staat wat anders, dat gaat voor.
Drie keer een rondje rennen om een boom?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja, en als ik zeg dat ik ga slapen dan doe ik dat meteen
Jij ook altijd met je OPquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel heel wat gewend als in 'praten over', niet in praktijk, want dat valt best meequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah toch wel? En dat onschuldige imago dan?Of ben je onderhand heel wat KSC gewend?
He, hij kijkt er als enige naar! Dan moet de OP wel goed zijn!quote:
XD De ban van Koenquote:
Nee, dan slaan ze jequote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
krijg je een ban als je als gebande hier toch binnenkomt?
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel heel wat gewend als in 'praten over', niet in praktijk, want dat valt best mee
En onschuldig imago? Weet ik niks van
Aangezien ik de ban heb gegeven zal dat wel meevallenquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
krijg je een ban als je als gebande hier toch binnenkomt?
Omgquote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]De les begint zaterdag, wel op tijd komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |