Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ga je IQ wat opkrikken dan
Hihi, ik zei krikken![]()
Dat was andersom, toch?quote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bij mij gewoon gebrek aan sex, daar word ik dommer van
O ja, zie je wel. Het begint alquote:
Jody?quote:
Ja, en wat zegt dat over mij nu hequote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
O ja, zie je wel. Het begint al
Jij kunt ons nu mooi scherp houdenquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en wat zegt dat over mij nu he
Oh joyquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij kunt ons nu mooi scherp houden
nu gaan we het krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben veeeeeel subtieler dan Jody
Jody Bernal met zijn uitspraak: ''Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul''quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jody Bernal met zijn uitspraak: ''Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul''
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil nu even niet aan mosterd denkenquote:
Ik zal nooit zo direct zijn. Ik maak er wel wat leukers van. En dicht bij de nul hoeft niet hoor, 15 klinkt primaquote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jody Bernal met zijn uitspraak: ''Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul''
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo direct zijn. Ik maak er wel wat leukers van. En dicht bij de nul hoeft niet hoor, 15 klinkt prima
Ik ben 12, wat is er leuk aan een banaan in een meloen?quote:
Als je me zat bent moet je ff een klacht indienen met al mijn posts gequote. Volgens mij win je daar zelfs een rechtszaak meequote:
whahaquote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je me zat bent moet je ff een klacht indienen met al mijn posts gequote. Volgens mij win je daar zelfs een rechtszaak mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |