Hm, vind groepen over het algemeen meer hebben dan enkel vocalisten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Net haar album gehaald, goeie zangeres.
Ik zou zo maar weinig goede groepen van nu kunnen opnoemen, het enige wat ik nog een enorm mooi lied vond "laatste tijd" was "Underdog" van Spoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, vind groepen over het algemeen meer hebben dan enkel vocalisten.
Ligt natuurlijk ook aan je genrequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou zo maar weinig goede groepen van nu kunnen opnoemen, het enige wat ik nog een enorm mooi lied vond "laatste tijd" was "Underdog" van Spoon.
Ik heb niet echt specifieke genres, kan net zo genieten van kansloos folk als van country als van rock of pop. Als het maar niet iets te maken heeft met een grondstof of "hard" (e.g. Hard Metal).quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Licht natuurlijk ook aan je genre
Haha, ja, herkenbaar, herkenbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niet echt specifieke genres, kan net zo genieten van kansloos folk als van country als van rock of pop. Als het maar niet iets te maken heeft met een grondstof of "hard" (e.g. Hard Metal).
Erg soft allemaal hoor. En ik ben de Billy Joel versie van To make you feel my love gewend, net wat pittiger.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
Net haar album gehaald, goeie zangeres.
Haha inderdaad, ik weet nog dat ik een keer heb staan line-dancen met rednecks op deze:quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Haha, ja, herkenbaar, herkenbaarHeb alsnog favoriete artiesten.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ik weet nog dat ik een keer heb staan line-dancen met rednecks op deze:
Geweldige tijd.
Het is ook soft, maar echte muziek in de trant van Dire Straits, Billy Joel, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Eagles en dergelijke maken ze niet meer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg soft allemaal hoor. En ik ben de Billy Joel versie van To make you feel my love gewend, net wat pittiger.
Wat een onzin. Verdiep je eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook soft, maar echte muziek in de trant van Dire Straits, Billy Joel, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Eagles en dergelijke maken ze niet meer.
Ik ben oppervlakkig radio luisteraar met af en toe een album als ik er zin aan heb m'n oordopjes in te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Verdiep je eens!
Doobie Brothersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat de mainstreamartiesten van nu niet zo goed waren als vroeger. Een band als de Doobie Brothers scoort nu geen wereldhit meer met What a fool believes en krijgt daar 4 grammy's voor. Het moet autotune zijn, hype en dat soort shit.
Als je de hitlijsten van 20-40 jaar geleden erbij pakt zie je dat er toen net zoveel pulp geproduceerd werd als nu. Wat je nu herinnert van toen, is het beste wat toen te bieden had. Dat kleurt je beeld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat de mainstreamartiesten van nu niet zo goed waren als vroeger. Een band als de Doobie Brothers scoort nu geen wereldhit meer met What a fool believes en krijgt daar 4 grammy's voor. Het moet autotune zijn, hype en dat soort shit.
Ik weet niet, heb laatst de "Top hits van de jaren 2000" geluisterd, maar 't kwam niet overeen qua kwaliteit met de jaren 70 en 80.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je de hitlijsten van 20-40 jaar geleden erbij pakt zie je dat er toen net zoveel pulp geproduceerd werd als nu. Wat je nu herinnert van toen, is het beste wat toen te bieden had. Dat kleurt je beeld.
Is ook wel weer zo, maar welke hits van de jaren 00 waren nou blijvertjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je de hitlijsten van 20-40 jaar geleden erbij pakt zie je dat er toen net zoveel pulp geproduceerd werd als nu. Wat je nu herinnert van toen, is het beste wat toen te bieden had. Dat kleurt je beeld.
Klopt, maar dat waren niet bepaald de beste nummers. 3 nummers van coldplay, maar hun beste nummer stond er niet in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatst de "Top hits van de jaren 2000" geluisterd, maar 't kwam niet overeen qua kwaliteit met de jaren 70 en 80.
Die wel genoeg, maar komt niet in de buurt van 't origineel.quote:
Ik vind Coldplay niet echt geweldig eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, maar dat waren niet bepaald de beste nummers. 3 nummers van coldplay, maar hun beste nummer stond er niet in.
Het is een beetje te vlak.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay niet echt geweldig eigenlijk.
Daarom, doet me vaak denken aan romantische liedjes die rock moeten voorstellen maar dan weer net niet? Geen idee, maar het lijkt me een genre apart.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is een beetje te vlak.Af en toe verwacht je dat ze even 'uithalen', maar dat komt nooit.
*copyplayquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay niet echt geweldig eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
T lijkt hier wel permanent wansmaak woensdag.
quote:
Vietnam muziek is heilig.quote:
John Mayer is een blijvertje, denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo, maar welke hits van de jaren 00 waren nou blijvertjes?
quote:
Ja, dat is wel een goed nummer.quote:
Limahl ofcourse... Kom op, ken je muziek zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Arcee het volgende:
Een van de meest ultieme 80's-nummers: de drumcomputer, de danspasjes en het vette krulletjes haar.
Goodnight Saigon, vooral de laatste live versie met soldaten als koor enzo in een uitverkocht Shea stadium + de geweldige stem van Billyquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
God, ook al was het een uitslag van niks, de oorlog zelf produceerde wel super muziek.
Net zoals Mikaquote:
Je hebt wel gelijk ook, eigenlijk. Dit nummer vind ik ook brilliant:quote:
Muziek of anders wegwezen!!quote:
Slave to love vond ik mooier. En Avalon.quote:
Even luisteren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Slave to love vond ik mooier. En Avalon.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beautiful people, ik weet even niet van wie die is.
Je komt nog eens verkeerd terecht jongen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
He, ik ben weer verlicht door de alcohol
quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beautiful people, ik weet even niet van wie die is.
Fixedquote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Grolsch Water, dat wordt morgen koppijnEn m'n peuken zijn op
?quote:
Dont worry. Een keer in de zoveel weekenden ben ik echt haveloos. Nu niet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je komt nog eens verkeerd terecht jongen.
Grolsch is geen bierquote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
[..]
Dont worry. Een keer in de zoveel weekenden ben ik echt haveloos. Nu niet.
Subjectief. Heineken en grolsch, kan't allebei wel hebben.quote:
Dutchnative is onze nieuwe kwaliteitsuser.quote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Subjectief. Heineken en grolsch, kan't allebei wel hebben.
Hoe dan ook, stel je eens voor. Ik ken jou helemaal niet
Ik ken jou ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Subjectief. Heineken en grolsch, kan't allebei wel hebben.
Hoe dan ook, stel je eens voor. Ik ken jou helemaal niet
klote tandarts kon niks vinden maar wilde even een wortelkanaal behandeling doen. Terwijl de verdoving niet aansloeg. die vent verdient een rol in Hostel.quote:
Aha, i'm next in linequote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dutchnative is onze nieuwe kwaliteitsuser.
Niks bijgespoten danquote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
klote tandarts kon niks vinden maar wilde even een wortelkanaal behandeling doen. Terwijl de verdoving niet aansloeg. die vent verdient een rol in Hostel.
Ok, aangenaam dan maar. En wat zijn zoal je interesses? En wat beweegd jou om hier te posten? Kan namelijk niets in je profiel vinden.quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet![]()
Ben nog met m'n school bezig. 4VWO. Ben niet zo speciaal
Doen youtube filmpjes het helemaal niet op de iPod? Anarchy in the UK is echt een nummer om te onthouden.quote:
Pijn is fijn en bloed moet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
klote tandarts kon niks vinden maar wilde even een wortelkanaal behandeling doen. Terwijl de verdoving niet aansloeg. die vent verdient een rol in Hostel.
twee keer, maar ik had gewoon gevoel in de tand, ik ben ook naar huis gegaan, stond ie daar met zijn boor in zijn hand, de lul.quote:
Heb geen zin om mijn idenditeit op straat te gooien aangezien dat een andere keer ook een soort van fout is gegaan. Tja, kwam als ik bij google zocht vaak op Fok uit. toch maar n's een profiel aangemaakt en ontdekte al gauw POL. Waar er nog wat respect isquote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, aangenaam dan maar. En wat zijn zoal je interesses? En wat beweegd jou om hier te posten? Kan namelijk niets in je profiel vinden.
Vertel dat de disco- en kroegbazenquote:
Ze doen het helaas niet allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Doen youtube filmpjes het helemaal niet op de iPod? Anarchy in the UK is echt een nummer om te onthouden.
Jij bent geheel onthouder?quote:
Serieus, je hersenen zijn volop in omwikkeling. Alcohol is dan extra schadelijkquote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vertel dat de disco- en kroegbazen
Juist.. We zien jou op de meet?quote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb geen zin om mijn idenditeit op straat te gooien aangezien dat een andere keer ook een soort van fout is gegaan. Tja, kwam als ik bij google zocht vaak op Fok uit. toch maar n's een profiel aangemaakt en ontdekte al gauw POL. Waar er nog wat respect is
Kom op hee? Je drinkt toch ook wel een biertje?quote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vertel dat de disco- en kroegbazen
Ik drink niet overmatig en ben tot vorig jaar van de alcohol afgebleven. Probeer het nog steeds te matigen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Serieus, je hersenen zijn volop in omwikkeling. Alcohol is dan extra schadelijk
Bah.quote:
Nee, helaas niet.quote:
Dat is ook wat ik zo leuk vind aan POL en waarom ik andere subfora niet leuk vind. In NWS kun je altijd op onbegrip rekenen. Hier is het een gezellig clubje.quote:Op zondag 17 april 2011 00:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb geen zin om mijn idenditeit op straat te gooien aangezien dat een andere keer ook een soort van fout is gegaan. Tja, kwam als ik bij google zocht vaak op Fok uit. toch maar n's een profiel aangemaakt en ontdekte al gauw POL. Waar er nog wat respect is
Verstandigquote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik drink niet overmatig en ben tot vorig jaar van de alcohol afgebleven. Probeer het nog steeds te matigen.
NWS vind ik qua sfeer niks.quote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zo leuk vind aan POL en waarom ik andere subfora niet leuk vind. In NWS kun je altijd op onbegrip rekenen. Hier is het een gezellig clubje.
quote:
Schei toch uit met die bangmakerij verhalen van je. Zoals van't hek zei. "'ik word zo moe van mensen die zeggen (de jeugd drinkt teveel) WIJ HEBBEN GODVERDOMME IN ONZE EIGEN TIJD NIETS ANDERS GEDAAN DAN ZUIPEN EN ROKEN. En kijk, we leven!quote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
VerstandigHet is anders zo zonde voor je latere leven
Sociale druk ik? Kga hooguit 1 keer per maand met vrienden stappen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Respect hoor, dat hij niet bezwijkt onder de sociale drug. Als die er niet was zou ik ook niet drinken.
Het is inderdaad een sociale drugquote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Respect hoor, dat hij niet bezwijkt onder de sociale drug. Als die er niet was zou ik ook niet drinken.
Nee, ik doelde op mezelf.quote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sociale druk ik? Kga hooguit 1 keer per maand met vrienden stappen.
Drug
Ik weet het.quote:Op zondag 17 april 2011 00:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is inderdaad een sociale drug
Het is wetenschappelijk aangetoond dat alcohol de hersenen beschadigt. Zeker als de hersenen nog niet volledig zijn ontwikkeld. Ik vind het echt zonde als hij daar later de wrange vruchten van plukt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei toch uit met die bangmakerij verhalen van je. Zoals van't hek zei. "'ik word zo moe van mensen die zeggen (de jeugd drinkt teveel) WIJ HEBBEN GODVERDOMME IN ONZE EIGEN TIJD NIETS ANDERS GEDAAN DAN ZUIPEN EN ROKEN. En kijk, we leven!
Ooh wou al zeggen. Ik drink echt niet om stoer te doen hoor. Vond bier eerst geen eens echt lekker. Drink daarom eigen bijna alleen maar wodka.quote:
Hoeveel op de schaal van 0 tot 10? 0=orthodox religieus en 10=radicaal atheïst.quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dan ik helemaal niet zo'n diehard atheist ben.
Deels waar ja. Punt is alleen dat ik nooit voor m'n 16e echt flink gedronken heb. Ik doe het vanaf m'n 18e wat meer, maar nog niet echt veel.quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat alcohol de hersenen beschadigt. Zeker als de hersenen nog niet volledig zijn ontwikkeld. Ik vind het echt zonde als hij daar later de wrange vruchten van plukt.
Voor ik deze vraag kan beantwoorden moet ik eerst schaal 5 weten.quote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoeveel op de schaal van 0 tot 10? 0=orthodox religieus en 10=radicaal atheïst.
Euh, 5=agnost.quote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor ik deze vraag kan beantwoorden moet ik eerst schaal 5 weten.
En hoeveel vallen er om hem heen met diverse welvaartsziekten? Die noemt hij niet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schei toch uit met die bangmakerij verhalen van je. Zoals van't hek zei. "'ik word zo moe van mensen die zeggen (de jeugd drinkt teveel) WIJ HEBBEN GODVERDOMME IN ONZE EIGEN TIJD NIETS ANDERS GEDAAN DAN ZUIPEN EN ROKEN. En kijk, we leven!
Tussen en 6 en 7 dus.quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Euh, 5=agnost.
Gelooft niet in god, maar geloof interesseerd heb eigenlijk niet erg.
Ik heb liever dat we omkomen aan welvaartsziekten dan aan hongersnood. Liever longkanker van het roken dan een dikke buik door gebrek aan eten.quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef betyar het volgende:
[..]
En hoeveel vallen er om hem heen met diverse welvaartsziekten? Die noemt hij niet.
Ik geef mezelf een 7,5.quote:
Dat is de keuze natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we omkomen aan welvaartsziekten dan aan hongersnood. Liever longkanker van het roken dan een dikke buik door gebrek aan eten.
Expliceer.quote:
Ik snap deze niet echt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we omkomen aan welvaartsziekten dan aan hongersnood. Liever longkanker van het roken dan een dikke buik door gebrek aan eten.
Dat je beter kun leiden aan welvaartsziekten dan aan hongersnoden (andere uiterste).quote:
Trustequote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef Zeeland het volgende:
Truste, ik moet morgen weer aan de arbeid.
Hier kom ik nog op terug.quote:
Ik had nou net zin in een diepzinnig gesprekquote:Op zondag 17 april 2011 00:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hier kom ik nog op terug.Ga nu naar bed.
Laveloosquote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
[..]
Dont worry. Een keer in de zoveel weekenden ben ik echt haveloos. Nu niet.
quote:
Heequote:
De laatste keer dat ik keek nog niet.quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 01:55 schreef Cerbie het volgende:
Vanwaar de vraag trouwens, de misleidende nickname?![]()
Het account is ooit door een vrouwelijke user aangemaakt, misschien had ik toch zo'n nickchange moeten kopen een paar jaar terug.quote:
Lijkt het wel op, krijg zowat een bak zwavelzuur over mij heen in dat nieuwe topic.quote:Op zondag 17 april 2011 01:59 schreef Cerbie het volgende:
Het lijkt wel een goddomde linkse ijstijd hier trouwens met de nieuwe posters, zit er tegenwoordig ook een zieligheidsindustrie achter internetfora?
Terrecht, het is niet goed onderbouwd.quote:Op zondag 17 april 2011 02:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, krijg zowat een bak zwavelzuur over mij heen in dat nieuwe topic.
quote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Terrecht, het is niet goed onderbouwd.
Zit niet in Adamquote:Op zondag 17 april 2011 11:16 schreef GSbrder het volgende:
Iemand toevallig zin om een terrasje te pakken in Damsko vanmiddag tussen 13-17u?
Staat het bier koud in je appartementquote:
Tsja, een sleutel kan handig zijn, denk dat we het een andere keer moeten doen,quote:Op zondag 17 april 2011 11:21 schreef eriksd het volgende:
Ziet eruit alsof er een bom ontploft is.
Wel rum volgens mij, en nog wat cognac
Nee, sorry.quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zo'n lijn in word na 3x een streepje, maar krijg hem niet weg. Iemand een idee?
Ah, die man ken ik. Da's een goeie.quote:
Ik dacht dat figuren zoals jij juist de schurft hebben aan Martin. Overigens heeft hij wel gelijk: het verloopt alles behalve soepeltjes voor het kabinet.quote:
Definieer "figuren zoals jij".quote:Op zondag 17 april 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht dat figuren zoals jij juist de schurft hebben aan Martin. Overigens heeft hij wel gelijk: het verloopt alles behalve soepeltjes voor het kabinet.
Met figuren als jij bedoel ik Nederlanders met een rechtse signatuur. Maar opvallend is juist dat de problemen zich niet enkel voordoen in de EK, maar ook in de Tweede Kamer.quote:Op zondag 17 april 2011 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Definieer "figuren zoals jij".
En ja, dat vooruitschuiven is een absoluut zwaktebod. Ik verwacht bij beediging eerste kamer indien goede samenstelling echt van Rutte dat alles erdoorheen gebaggerd wordt. Het moet bij wijze van spreken nu al klaarliggen.
Henry Ford was een nazi-sympathisant.quote:Op zondag 17 april 2011 11:59 schreef GSbrder het volgende:
Henry Ford:
When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.
Godwin. Het argument; Henry Ford was een autofabrikant en geen vliegenier had ik wel goedgekeurd.quote:Op zondag 17 april 2011 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Henry Ford was een nazi-sympathisant.
Door zijn denkbeelden is hij nou eenmaal niet langer serieus te nemen. Tel daarbij op dat vliegenier Charles Lindbergh eveneens een nazi was en er gaat iets goed mis met jouw metafoortje.quote:Op zondag 17 april 2011 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Godwin. Het argument; Henry Ford was een autofabrikant en geen vliegenier had ik wel goedgekeurd.
De SP is toch ook niet serieus te nemen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:06 schreef GSbrder het volgende:
Marijnissen ook niet meer, ergo; de hele SP is niet serieus te nemen?
Nazi's hebben voor mooie innovaties gezorgd.
U mag zich gelukkig prijzen dat de dienstdoend raadpensionaris verlof heeft.quote:Op zondag 17 april 2011 12:06 schreef GSbrder het volgende:
Marijnissen ook niet meer, ergo; de hele SP is niet serieus te nemen?
Nazi's hebben voor mooie innovaties gezorgd.
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De SP is toch ook niet serieus te nemen?
Que, senor?quote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Reya het volgende:
[..]
U mag zich gelukkig prijzen dat de dienstdoend raadpensionaris verlof heeft.
Dan heeft hij zo weer een ban aan zn broek. Vraag me sowieso af hoe lang hij het volhoudt.quote:Op zondag 17 april 2011 12:03 schreef eriksd het volgende:
Nou Koos, je bent in een goede bui hé.
Ik hoop dat PHP snel online komt om nog zo'n mooi topic te openen
Ford dus ook niet.quote:
Ja, dat was ik ook echt aan het doen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef Picchia het volgende:
Als je het niet op inhoud kunt winnen dan bagatelliseer je die persoon maar. Wat een zwakte.
Ach, het was nooit een politiek zwaargewicht.quote:
Waarom denk je dat hij de auto commercieel uitgebuit heeft?quote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik zou meneer Ford wel willen vragen of hij ooit een eindje heeft gefietst met wind tegen. Dan piept hij wel anders, vermoed ik.
Precies, er klopt dus geen hol van zn opmerking. Je hebt makkelijk lullen als je je altijd voortbeweegt in voertuigen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij de auto commercieel uitgebuit heeft?
Een schurfthekel aan fietsen had die man.
Laat dat CDA nou aub gewoon een keer oprotten.quote:Op zondag 17 april 2011 12:18 schreef GSbrder het volgende:
Natuurlijk klopt z'n uitspraak wel.
Ik hoop niet dat je gelijk hebt, hoewel de VVD dan alsnog de grootste wordt en blijft en we waarschijnlijk met een D66/VVD/CDA kabinet komen, iets dat ik ook niet heel erg vind.
Graag, maar D66/VVD redt een meerderheid niet, ben ik bang.quote:Op zondag 17 april 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat dat CDA nou aub gewoon een keer oprotten.
Nee, dank u. Ik zie D66 graag in een kabinet, maar dan in een PaarsPlus-formule. Ik krijg echt de kriebels van het CDA. Van die smerige Verhagen, die schrale Hillen. Bah! Bah! Bah! Laat die lamzakken nou maar eens een tijdje plaatsnemen in de oppositiebankjes.quote:Op zondag 17 april 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Graag, maar D66/VVD redt een meerderheid niet, ben ik bang.
Ik teken er graag voor
Je avatar doet pijn aan mijn ogenquote:
quote:
Ben bang dat ik niet kan, maar ga komende week iets proberen te regelen. Ik wil wel eens zien welke linkse koppen er achter de vaste POL-kliek schuilgaan.quote:
Ik vind het CDA wel leuk onder Hillen Verhagen Bijsterveld en De jager.quote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dank u. Ik zie D66 graag in een kabinet, maar dan in een PaarsPlus-formule. Ik krijg echt de kriebels van het CDA. Van die smerige Verhagen, die schrale Hillen. Bah! Bah! Bah! Laat die lamzakken nou maar eens een tijdje plaatsnemen in de oppositiebankjes.
Schei toch eens uit, jullie zijn veulste progressief.quote:Op zondag 17 april 2011 12:03 schreef eriksd het volgende:
Nou Koos, je bent in een goede bui hé.
Ik hoop dat PHP snel online komt om nog zo'n mooi topic te openen
Punt is wel dat vrachtwagens die geen euronorm 4 of hoger hebben niet meer in de grote steden komen.quote:
Je golft?quote:
Is allang opgelost door JIT bestelbusjes, al dan niet hybride.quote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punt is wel dat vrachtwagens die geen euronorm 4 of hoger hebben niet meer in de grote steden komen.
Er zijn een paar dingen die je in je studententijd moet leren voordat je zaken kan doen in het buitenland, allereerst golfen en ten tweede bier drinken. Zonder die twee vaardigheden kom je nergensquote:
Ik kon me nog herinneren dat in Aziatische business-schools een golf-cursus verplicht was inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen die je in je studententijd moet leren voordat je zaken kan doen in het buitenland, allereerst golfen en ten tweede bier drinken. Zonder die twee vaardigheden kom je nergens
Niet voor het zwaardere transport laten we maar zeggen, zoals leveringen aan c1000 ah of aldi.quote:Op zondag 17 april 2011 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is allang opgelost door JIT bestelbusjes, al dan niet hybride.
Die grote distributiecentra bestaan al.
Een distributiecentrum is desalniettemin vrij prijzig.quote:Op zondag 17 april 2011 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Punt is wel dat vrachtwagens die geen euronorm 4 of hoger hebben niet meer in de grote steden komen.
Ja maar ook daar vind schaalverkleining plaats, meerdere "leveringen" op een dag, met kleiner transport om maar wat te noemen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet voor het zwaardere transport laten we maar zeggen, zoals leveringen aan c1000 ah of aldi.
Die vrachtwagentjes voor rijbewijs B of BE.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ook daar vind schaalverkleining plaats, meerdere "leveringen" op een dag, met kleiner transport om maar wat te noemen.
Ja precies.quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vrachtwagentjes voor rijbewijs B of BE.
Correct. Overigens ben ik van mening dat dat geschuif met aftrekposten tussen partners er geheel uit moet, ik zie niet in waarom er anno 2011 nog zo'n voordeel moet zijn terwijl het aantal singles groeit. Beetje gekleurd stelsel m.i.quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
Ah, lekker actueel dus ook
Geen typmachine-archieven door pluizen
Jij wilt single zijn stimuleren? De vergrijzing in tact houden?quote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct. Overigens ben ik van mening dat dat geschuif met aftrekposten tussen partners er geheel uit moet, ik zie niet in waarom er anno 2011 nog zo'n voordeel moet zijn terwijl het aantal singles groeit. Beetje gekleurd stelsel m.i.
Laat daar nou net ook in de kamer langzaam reuring over ontstaan.
Single zijn niet stimuleren, maar couples ook niet subsidieren, me dunktquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij wilt single zijn stimuleren? De vergrijzing in tact houden?
Kinderen werpen is goed voor het land, daar mag best iets tegenover staan.quote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Single zijn niet stimuleren, maar couples ook niet subsidieren, me dunkt
Een couple maakt nog geen kind.quote:Op zondag 17 april 2011 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Kinderen werpen is goed voor het land, daar mag best iets tegenover staan.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Allereerst: opa komt om de hoek kijken zeg. Als partnerschap meteen kinderen betekentquote:Op zondag 17 april 2011 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
En de zon komt er ook eindelijk door, eindelijk zondag!quote:
Ten eerste Ik ben geen opa.quote:Op zondag 17 april 2011 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allereerst: opa komt om de hoek kijken zeg. Als partnerschap meteen kinderen betekent
Ten tweede; alle "subsidies" en aftrekposten blijven intact, men kan er alleen niet meer mee schuiven naar diegene met het hoogste inkomen, dat moet toch koren op je molentje zijn.
Scheelt enorm in bureaucratie.
Ik kan dus concluderen dat je er echt geen bal van snapt. Sorry Bet
Waar benadeel ik dat smartiepants? Ik handhaaf alle aftrekposten, als mensen hun eigen woning in bepaalde mate verdelen op papier kunnen ze op die manier ook nog spelen, ik heb gewoon een broertje dood aan dat geetter met geschuif.quote:Op zondag 17 april 2011 16:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ten eerste Ik ben geen opa.
Ten tweede snap ik gewoon wat je bedoelt, maar de twintigers van tegenwoordig hebben alleen zo'n korte termijn denk gedeelte in de hersenen, door het afschaffen van de verdeling benadeel je mensen in een bepaalde positie willen gaan zitten, hierdoor wordt bijvoorbeeld huwelijk en of geregistreerd partnerschap tegengewerkt en benadeeld. en laat het in Nederland nog steeds zo zijn dat het overgrote deel wil trouwen voor ze kinderen krijgen. Waarom zou dat benadeeld moeten worden? Lange termijn denken.
Je hebt gelijk. Ik las het verkeerd, je wilt gewoon de verdeling er tussen uit knallen? Dan gaat het gewoon standaard naar degene die het meest verdiend.quote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar benadeel ik dat smartiepants? Ik handhaaf alle aftrekposten, als mensen hun eigen woning in bepaalde mate verdelen op papier kunnen ze op die manier ook nog spelen, ik heb gewoon een broertje dood aan dat geetter met geschuif.
Je hebt een enorme klont boter op je hoofd.
Preciesquote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik las het verkeerd, je wilt gewoon de verdeling er tussen uit knallen? Dan gaat het gewoon standaard naar degene die het meest verdiend.
Mensen gaan nu eenmaal eerder samenwonen met voordeeltjes. Heeft geen drol met voordeeltjes liefde te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:19 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, je huwelijk af laten hangen van het kunnen schuiven met persoonsgebonden aftrek (dat is het enige waarmee in mijn nieuwe systeem niet meer geschoven kan worden) Lijkt mij dat er dan niet echt sprake is van liefde hé
Nounou, zo lijk je wel een keiharde conservatiefquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen gaan nu eenmaal eerder samenwonen met voordeeltjes. Heeft geen drol met voordeeltjes liefde te maken.
Ja klopt, en degene die niet kan knikkeren, hetzij door een stomp handje of omdat pa en ma geen knikkers kunnen kopen?quote:Op zondag 17 april 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gun iedereen succes die mee doet
Iemand die niet wilt knikkeren, krijgt van mij ook geen knikkers.
Zie je al die controle en narekening al wegvallen?quote:
Mensen gaan ook eerder werken met voordeeltjes, dus hup, de IB omlaag en de uitkeringen idem dito.quote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen gaan nu eenmaal eerder samenwonen met voordeeltjes. Heeft geen drol met voordeeltjes liefde te maken.
Ik kan er niks aan doen dat de wereld zo in elkaar zit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nounou, zo lijk je wel een keiharde conservatief
Op zich moet ik je gelijk geven, het is enigszins flauw en raar dat ouderen thuis verzorgen niet langer een fiscaal voordeel oplevert, maar aan de andere kant, rekening houden met dergelijke uitzonderingen gaat weer ten koste van de grote groep waarvoor het wel terecht is.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie je al die controle en narekening al wegvallen?
Het komt eraan, geef ik je op een briefje.
Wat ik wel een beetje flauw vind aan die nieuwe regeling is dat bijv. iemand die bij zijn moeder intrekt om die te verzorgen, zelfs niet meer een klein fiscaal voordeeltje eruit haalt. Dat is eruit gegooid
mensen die niet willen werken aanpakken.Dat is het enige.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen gaan ook eerder werken met voordeeltjes, dus hup, de IB omlaag en de uitkeringen idem dito.
Je kon zelfs als studenten fiscaal partner worden als je je samen inschreef op het adres van je studentenhuisquote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op zich moet ik je gelijk geven, het is enigszins flauw en raar dat ouderen thuis verzorgen niet langer een fiscaal voordeel oplevert, maar aan de andere kant, rekening houden met dergelijke uitzonderingen gaat weer ten koste van de grote groep waarvoor het wel terecht is.
Daar kan je geen bijstandsbeleid op inrichten. En maar een heel klein deel van Nederland kan echt niet werken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef betyar het volgende:
[..]
mensen die niet willen werken aanpakken.Dat is het enige.
Hoeveel procent kan niet werken?/quote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar kan je geen bijstandsbeleid op inrichten. En maar een heel klein deel van Nederland kan echt niet werken.
Wat een lelijke dingenquote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw haat me momenteel, ik heb vliegengordijnen besteld en was er aan begonnen maar ben afgehaakt:
Deze is ze nu aan het maken:
950cm x235cm
[ afbeelding ]
En deze moet nog 125cm bij 250 cm.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de goede. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, welkom komt bij de achterdeur en de koe komt in de speelkamer en beslaat 1/4 van de schuifpui, mooi voor de kinderen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een lelijke dingen![]()
Zijn dat van die gordijnen die in flauw films altijd uit elkaar vallen waardoor de hele vloer vol met kralen ligt?
0.5%quote:
Niet mee eens. Want er spelen meer factoren.quote:
Zo'n foto van dat klokje maakt mijn verdriet over die gordijnen weer meer dan goed.quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
foto van internet gejat;
[ afbeelding ]
Hoeveel zou die nieuw kosten. Erg slick
Niet spotten met autisme!?!??!quote:
Open aan de achterkant ja?quote:
Aspergesquote:
Is hij Kinetisch?quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Open aan de achterkant ja?
Mooi dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |