Ik heb wel zin in een Zeeuwe bolus ja.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:15 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand zien lachen die kleren showt.
Wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.
Het model van WD kijkt een stuk vriendelijker.
als je dat letterlijk bedoelt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Zeeuwe bolus ja.
Vorig topic.quote:
Nu in eten voornamelijk, heb te weinig gegetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je dat letterlijk bedoelt...
hahaha, 4b-tje, ik sla ze altijd af
met een taxi kan ik binnen 2 uur bij je zijn
waar ga je trek in hebben zei je?
haha
gelukkig kan ik thuis blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu in eten voornamelijk, heb te weinig gegeten![]()
Ik heb wat eten besteld, het wachten is daarop.
Ja baas.quote:
dan ben je dus straatwijsquote:
Zolang geen ooit zonderquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
dan ben je dus straatwijs
ok, ...dan wel...bouwvakwijs...ok
en toch zijn hier verbazingwekkende dingen te lezen
die je niet onberoerd laten
en dus:![]()
eens
ben momenteel alleen baas over eigen tijdquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben momenteel alleen baas over eigen tijd
dat was vroeger wel anders
dus mijn baastijd
wenst je lekkere hap...
het is dat ik geen kelder hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang geen ooit zonder
kunnen
Hebben de bouwvakkers nooit
werk
ook al hebben we andere huidquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef ffuitinteresse het volgende:
Ik heb hele andere muziek op staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef MiVer het volgende:
[..]Wil je me nog steeds pijn doen, of zit je weer in een betere periode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat ongecontroleerde agressie leidt tot Alphen aan de Rijn dingen en zo, he?
Maar goed, vertel eens, hoe kom je bij de GGZ? Wat moet je daarvoor wel niet doen?![]()
Wil wel weten hoe zo'n hoer als jij bij de SP terecht komt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef ffuitinteresse het volgende:
[..]
Wil je me nog steeds pijn doen, of zit je weer in een betere periode?
Je weet dat ongecontroleerde agressie leidt tot Alphen aan de Rijn dingen en zo, he?
Maar goed, vertel eens, hoe kom je bij de GGZ? Wat moet je daarvoor wel niet doen?
denk eraan mensen, in een gevecht, kin laag!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil wel weten hoe zo'n hoer als jij bij de SP terecht komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet wd, groetjes aan jou!
en een mep aan de wespen
die hardnekkig terugkomen
![]()
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
denk eraan mensen, in een gevecht, kin laag!Haha held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet wd, groetjes aan jou!
en een mep aan de wespen
![]()
[ afbeelding ]![]()
All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
denk eraan mensen, in een gevecht, kin laag!groetjes terug natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je weet wd, groetjes aan jou!
en een mep aan de wespen
![]()
[ afbeelding ]
en alleen de wespen meppen, bijen en hommels niet; die sterven uit en dan is er geen bestuiving meer. goed onthouden he.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
gast ga weg, we hebben genoeg snapshots gezien van jou. teveel zelfs.quote:
ga zelf wegquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gast ga weg, we hebben genoeg snapshots gezien van jou. teveel zelfs.
kk ik zie nu pas dat je lamon niet bent, oprechte excusesquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kk ik zie nu pas dat je lamon niet bent, oprechte excuses![]()
Nee want weet hem niet meer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
TLI HEB JE NOU MN NIEUWE TUMBLR GEKEKEN
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
groetjes terug natuurlijk
en alleen de wespen meppen, bijen en hommels niet; die sterven uit en dan is er geen bestuiving meer. goed onthouden he.
vind je wel aardigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef moomoo het volgende:
Elf fantasy fair is fucking awesome
Zo veel vrouwelijk schoon
Had zelf geen camera mee maar een van m'n vrienden wel, dus het is even wachten tot die de foto's doorstuurt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
vind je wel aardig
maar de groep wil fotos
geloof me...
ja ik ben hem nu aan het aanpassen want dat was de eerste versie waar ik het mee wilde proberenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is leuk de titel met dat ding er zo onder!
uit een hoekjequote:
Echt alle foto's die jij erop hebt zou ik er zelf ook opzetten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik ben hem nu aan het aanpassen want dat was de eerste versie waar ik het mee wilde proberen
blue suede shoesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
Baal zo als een stekker he, ze hadden bij de primark rode suede pumps. Maar niet meer in mijn maat. Zoek nu alles af, maar kan alleen bij asos vergelijkbare vinden. Wil ook nog felblauwe.
nelly.com?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
Baal zo als een stekker he, ze hadden bij de primark rode suede pumps. Maar niet meer in mijn maat. Zoek nu alles af, maar kan alleen bij asos vergelijkbare vinden. Wil ook nog felblauwe.
Sinds wanneer is dat dan weer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
OH ALS JULLIE OP DE TT KLIKKEN KRIJG JE ALLE 3950 KLB TOPICS VAN OOIT
the fuck is thisquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
een nieuwe reeksenfunctie ofzo met allerlei optiesquote:
de allereerste sc mist. begint goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
een nieuwe reeksenfunctie ofzo met allerlei opties
Hier begon het mee: Waarom is er geen SC in KLB :(quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de allereerste sc mist. begint goed
ik vind dat dat topic ook in het lijstje hoort, dan zie je waar het begonnen is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier begon het mee: Waarom is er geen SC in KLB :(
En daarna is deel #2 geopend.
geef je een serieuze house soundquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
vet handig.quote:Je kunt makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
ahja, vroeg me al af waarom het nieuwe topic al in mijn MyAT stond zonder dat ik erin gepost had.quote:
gaat automagisch als je de knop 'open nieuw deel' gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef moomoo het volgende:
oh hey, dan kunnen we weer gaan nummeren
wauw, binnenkort hoeven we niet eens meer te posten, doet hij dat ook vanzelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
gaat automagisch als je de knop 'open nieuw deel' gebruikt
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
wauw, binnenkort hoeven we niet eens meer te posten, doet hij dat ook vanzelf
je kent de mensen met handelsgeestquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Aan de hand van onze postgeschiedenis
HOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef MiVer het volgende:
minimalistische techno sound
ja ik weet, ik ben michel
[ afbeelding ]
Noem je dqod nou een krolse kat?quote:
Zo klonk ze wel een beetje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je dqod nou een krolse kat?
Maaaaaaaaauwquote:
quote:
quote:
Ge ben zo gek als een deur, gij.quote:
Ik lieg nietquote:
Is de n36 een 80 of 100 km weg?quote:
Perdonamequote:
quote:
100. Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de n36 een 80 of 100 km weg?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat jij nog geschokt bent van dingen die Dqod doet. Ik sta nergens meer van te kijken.
Ik kon het mij niet meer herinneren of het een 80 of 100km was.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef BobbyB het volgende:
Zijn wel stukjes dat je 70/80 moet, maar merendeel is honderd.
quote:
Ik snap het niet?quote:
ik vind het een lekkere cruisewegquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon het mij niet meer herinneren of het een 80 of 100km was.
Hij leek namelijk nogal eindeloos...
Huh?quote:
Dat je 100 mag.quote:
Ik viel in slaap.quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind het een lekkere cruiseweglekker cruisecontrol aan, zitting naar achter. country muziekje aan.
quote:
quote:
Ja, maar ik reed vroeger iedere dag 100km over de A15 dus ik ben wel saaie wegen gewendquote:
^*&^&%^$^%#$%#%$%^%quote:
halloooooquote:
quote:
quote:
quote:
JE BRENGT ME IN DE WAR VERDOMME O_oquote:
Zuipen!quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeten niet zoveel zuipen. Jullie weten van elkaar niet eens meer waar het over gaat.
Ik ook. Die weg is wel kut als er vrachtwagens of auto's met aanhangers oid rijden, want je mag vaak niet inhalen, moet je alsnog 80quote:
Doeiquote:
was het maar een kut topicquote:
Jij ging wel harder meneertjequote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Die weg is wel kut als er vrachtwagens of auto's met aanhangers oid rijden, want je mag vaak niet inhalen, moet je alsnog 80
quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeten niet zoveel zuipen. Jullie weten van elkaar niet eens meer waar het over gaat.
Ja, kijk..quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Omdat ik die andere auto van jou moest pakken ja.quote:
Invalidewagentjes op de 80km weg, ftLquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Die weg is wel kut als er vrachtwagens of auto's met aanhangers oid rijden, want je mag vaak niet inhalen, moet je alsnog 80
ga weg danquote:
Geen idee hoor, waar jij het over hebtquote:Op zondag 17 april 2011 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik die andere auto van jou moest pakken ja.
Post dan geen bullshitquote:
ok ok, en nu opgenareziekted.quote:
Krabsalade.quote:
Ik heb je tumblr niet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
how do you guys like my tumblr theme?
Ja link die Tumblr dan eens.quote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
how do you guys like my tumblr theme?
Omdat KLB 2.0 eng is en er niks meer mag. De SC is nog 1.0 waar bijna alles geoorloofd is.quote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Wat doen jullie in KLB.Wel allemaal in dit topique maar de rest ho maar.
Ben net thuis.quote:
lagguh met jouquote:
we clubben op fokquote:
Dit gaat te ver.quote:
ja tock, chimiquote:
O_oquote:
quote:
quote:
niks mis tock met die chickies met die spange sanka's juweetzzzquote:
Dqod ga je nog lekkere spange chickies schuren?quote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
niks mis tock met die chickies met die spange sanka's juweetzzz
Ik heb vandaag nog een chicky gekust op haar bilquote:Op zondag 17 april 2011 00:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dqod ga je nog lekkere spange chickies schuren?
Valt me een beetje tegen joh.quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een chicky gekust op haar bil![]()
![]()
Niet geschuurd.. Maar dat komt nog wel
Niet met dat chicky btw u_u
Beter ga je haar niet schuren nee.quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een chicky gekust op haar bil![]()
![]()
Niet geschuurd.. Maar dat komt nog wel
Niet met dat chicky btw u_u
Mij ookquote:
NEEEEEEEEEEEquote:
Keihard die ass grinden.quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mij ook
[..]
NEEEEEEEEEEE![]()
Haar behandel ik met liefde.. ik streel haar zachtjes over haar ass enzulksu_u
Stevig assje had ze wel ja u_uquote:
Gaat dit over... wie ik denk dat het gaat?quote:
Het gaat over Christine le Mazda.. Ze is zo mooiquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat dit over... wie ik denk dat het gaat?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het gaat over Christine le Mazda.. Ze is zo mooi
ZIT NIET DE SPOT TE DRIJVEN MET MIJN GROTE LIEFDEquote:
Nou inderdaadquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:44 schreef BobbyB het volgende:
Maar 4EBE als je genoeg van die N36 hebt kun je nog altijd
click
kiezen.
Nja, ze is wel een hele verantwoordelijke 5-jarige.. Dus op zichquote:
Ik wil om 1 uur 's nachts ook nog thuis aankomen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 17 april 2011 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ze is wel een hele verantwoordelijke 5-jarige.. Dus op zich
quote:Op zondag 17 april 2011 00:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil om 1 uur 's nachts ook nog thuis aankomen.
wiequote:
Prachtige vormen heeft ze ook.. She grew up so fastquote:
Gelieve mijn echte naam niet te posten op fokquote:
Boehahahaquote:Op zondag 17 april 2011 00:44 schreef BobbyB het volgende:
Maar 4EBE als je genoeg van die N36 hebt kun je nog altijd
click
kiezen.
They don't make them like that anymore.quote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prachtige vormen heeft ze ook.. She grew up so fast
Saai en gij zult oogsten.quote:
Daarom moet je haar ook koesteren :$quote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
They don't make them like that anymore.
Literally.
is dqod een turkquote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelieve mijn echte naam niet te posten op fok
Schoon en geil accent wel. Rest niet.quote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef gers het volgende:
[..]
is dqod een turk
ik maar dagdromen over een schoonse vlaamse incl geil accent en bloemetjesshirt
Ik en vlaams? EN EEN BLOEMETJESSHIRT?quote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef gers het volgende:
[..]
is dqod een turk
ik maar dagdromen over een schoonse vlaamse incl geil accent en bloemetjesshirt
Hoe weet jij dat nouquote:
ja zo'n lekker naief meisjequote:
Betrouwbare bronnenquote:
KNNNNNGGGGGGGRRRRRTTTquote:
Christine moet niet zoveel babbelenquote:
Tis weer dqod en booby en gers(& fas) sc.quote:
sorry hoor maar bij turkse vrouwen denk ik gelijk aan de 30 broers/neven die hun zusje/nichtje wel even beschermenquote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
KNNNNNGGGGGGGRRRRRTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huh whaquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis weer dqod en booby en gers(& fas) sc.
Geen idee waar jij fas ziet hoorquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zie fas niet. Wel W1ckeDxt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je echt last van mijn broers zult hebbenquote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef gers het volgende:
[..]
sorry hoor maar bij turkse vrouwen denk ik gelijk aan de 30 broers/neven die hun zusje/nichtje wel even beschermen
niet haten he:@
ze is zelf een ouwe uiquote:
dqod is dus een stoer meisjequote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je echt last van mijn broers zult hebben
Maar die heb ik ook heul niet nodig
Die komt ook vast nog wel een keer terug hoor.. Maar nu ff dezequote:
quote:
quote:
Dikke spierball'n mien jongquote:
quote:
hopelijk wel een beter bescheiden dqod kan en mag niet een kenau zijnquote:
Kerel.. Krijg even een nare ziektequote:Op zondag 17 april 2011 00:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Dqod, wat een bloedgeile username ook he.![]()
![]()
Da's je geraden jaquote:
Ik ben een bescheiden dqod die haarzelf kan redden.. Mag dat wel?quote:Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef gers het volgende:
[..]
hopelijk wel een beter bescheiden dqod kan en mag niet een kenau zijn
De blaf hik?quote:
Ik word bang, dadelijk ga je me weer krabbenquote:
Heb ik al.quote:Op zondag 17 april 2011 00:58 schreef MouzurX het volgende:
Ga eens uit lekkere chima's schuren dan mensen.
Nee, krampjes in de buik u_uquote:
dat mag welquote:Op zondag 17 april 2011 00:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's je geraden ja
[..]
Ik ben een bescheiden dqod die haarzelf kan redden.. Mag dat wel?
Was nog niks.. Helaas mag er hier op fok ook niet meer, dus wees gezegendquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik word bang, dadelijk ga je me weer krabben
Gelukkig maarquote:
Er is altijd lekkerder te vinden.quote:
Of je bent tevreden met wat je hebt omdat je van diegene houdtquote:
Klopt, ben FOK!fobo's aan het nalopen as we speak.quote:
Op bepaalde momenten is dat ook niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 17 april 2011 01:02 schreef W1ckeDxt het volgende:
Nog nooit zo snel iemand tegen me gewerkt als jij Dqod.
Squote:
Gister had je je kans.. Die ben je misgelopen.. Nu hul ik mij weer in een wolk van mysterie.. Een roze om precies te zijnquote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jij uitziet hoor Dqod.
VROEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMquote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef gers het volgende:
opletten dqod loslopende rollators links van je
DQOD STOMME TRUT NU IS DE BUMPER KAPOTquote:
Morgen zijn we bij wegmisbruikers denk ikquote:
Gaan we ff naar de garagequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen zijn we bij wegmisbruikers denk ik
das weer duur enzoquote:
Sja.. DAT ZEG IK DAN HAD JE GISTEREN AL MOETEN POSTEN IN DE SCquote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef W1ckeDxt het volgende:
Jij was tot een uur terug nog onbekend voor mij, en andersom ook.
Misgelopen.
In mijn dromen heb ik de loterij gewonnen en heb ik een kasteel + landgoed en eenhoorns en een haremquote:
Ze is heel mooi. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jij uitziet hoor Dqod.
knapper als taylor ?quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is heel mooi. Laten we het daar maar op houden
Eeuwige charmeur, deze manquote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is heel mooi. Laten we het daar maar op houden
een harem maar waarom niet tweequote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
In mijn dromen heb ik de loterij gewonnen en heb ik een kasteel + landgoed en eenhoorns en een harem
Ja hoor. Hoewel ze beide hun charmes hebbenquote:
Dan niet hequote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef W1ckeDxt het volgende:
'Ze is heel mooi' ok man omdat jij het zegt.
Een is genoeg hoor.. Ik moet ook nog tijd overhouden om te koken enzulksquote:
Pfff vooruit.. Omdat je zo doorzeurtquote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef W1ckeDxt het volgende:
'Ze is heel mooi' ok man omdat jij het zegt.
Je ziet toch die blosjes op m'n wangen of nietquote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
Zeuren?
Ja al die charmeurs hier laten je blozen natuurlijk he.
Goedzoquote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
Die foto!
Precies zoals ik me had voorgesteld.
Dank je ja..quote:
wel goed gedaan, er zitten ook topics tussen die niet [KLB SC] in de tt hebbenquote:
HAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 17 april 2011 11:30 schreef Lakitu het volgende:
we gingen gisteravond zo stuk om dit commentaar he, bij die goal van kahschreeuwt ie opeens AAAUUUUU
Zotheid?quote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen zoals IQM, Zotheid, Emimich, sackboy.
Zal wel 2-2 wordenquote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Kruskovac het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van Arsenal - Liverpool?
Ze zullen wel gaan voetballen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Kruskovac het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van Arsenal - Liverpool?
Struggles man, hard leven heb jij.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Kruskovac het volgende:
Ik moet echt gaan oppassen. Steeds als ik dronken ben heb ik de neiging om iets met meiden te doen die er goed uitzien, terwijl ik weet dat ik dan geen game meer heb bij degene die ik wil.
O_oquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Chai het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Mozy geen assman meer is.
Om te kotsen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Chai het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Mozy geen assman meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |