Gaan we ff naar de garagequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen zijn we bij wegmisbruikers denk ik
das weer duur enzoquote:
Sja.. DAT ZEG IK DAN HAD JE GISTEREN AL MOETEN POSTEN IN DE SCquote:Op zondag 17 april 2011 01:08 schreef W1ckeDxt het volgende:
Jij was tot een uur terug nog onbekend voor mij, en andersom ook.
Misgelopen.
In mijn dromen heb ik de loterij gewonnen en heb ik een kasteel + landgoed en eenhoorns en een haremquote:
Ze is heel mooi. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 17 april 2011 01:06 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jij uitziet hoor Dqod.
knapper als taylor ?quote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is heel mooi. Laten we het daar maar op houden
Eeuwige charmeur, deze manquote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is heel mooi. Laten we het daar maar op houden
een harem maar waarom niet tweequote:Op zondag 17 april 2011 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
In mijn dromen heb ik de loterij gewonnen en heb ik een kasteel + landgoed en eenhoorns en een harem
Ja hoor. Hoewel ze beide hun charmes hebbenquote:
Dan niet hequote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef W1ckeDxt het volgende:
'Ze is heel mooi' ok man omdat jij het zegt.
Een is genoeg hoor.. Ik moet ook nog tijd overhouden om te koken enzulksquote:
Pfff vooruit.. Omdat je zo doorzeurtquote:Op zondag 17 april 2011 01:11 schreef W1ckeDxt het volgende:
'Ze is heel mooi' ok man omdat jij het zegt.
Je ziet toch die blosjes op m'n wangen of nietquote:Op zondag 17 april 2011 01:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
Zeuren?
Ja al die charmeurs hier laten je blozen natuurlijk he.
Goedzoquote:Op zondag 17 april 2011 01:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
Die foto!
Precies zoals ik me had voorgesteld.
Dank je ja..quote:
wel goed gedaan, er zitten ook topics tussen die niet [KLB SC] in de tt hebbenquote:
HAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 17 april 2011 11:30 schreef Lakitu het volgende:
we gingen gisteravond zo stuk om dit commentaar he, bij die goal van kahschreeuwt ie opeens AAAUUUUU
Zotheid?quote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen zoals IQM, Zotheid, Emimich, sackboy.
Zal wel 2-2 wordenquote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Kruskovac het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van Arsenal - Liverpool?
Ze zullen wel gaan voetballen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Kruskovac het volgende:
Wat zijn de verwachtingen van Arsenal - Liverpool?
Struggles man, hard leven heb jij.quote:Op zondag 17 april 2011 14:53 schreef Kruskovac het volgende:
Ik moet echt gaan oppassen. Steeds als ik dronken ben heb ik de neiging om iets met meiden te doen die er goed uitzien, terwijl ik weet dat ik dan geen game meer heb bij degene die ik wil.
O_oquote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Chai het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Mozy geen assman meer is.
Om te kotsen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:41 schreef Chai het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Mozy geen assman meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |