blue suede shoesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
Baal zo als een stekker he, ze hadden bij de primark rode suede pumps. Maar niet meer in mijn maat. Zoek nu alles af, maar kan alleen bij asos vergelijkbare vinden. Wil ook nog felblauwe.
nelly.com?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
Baal zo als een stekker he, ze hadden bij de primark rode suede pumps. Maar niet meer in mijn maat. Zoek nu alles af, maar kan alleen bij asos vergelijkbare vinden. Wil ook nog felblauwe.
Sinds wanneer is dat dan weer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
OH ALS JULLIE OP DE TT KLIKKEN KRIJG JE ALLE 3950 KLB TOPICS VAN OOIT
the fuck is thisquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
een nieuwe reeksenfunctie ofzo met allerlei optiesquote:
de allereerste sc mist. begint goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
een nieuwe reeksenfunctie ofzo met allerlei opties
Hier begon het mee: Waarom is er geen SC in KLB :(quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de allereerste sc mist. begint goed
ik vind dat dat topic ook in het lijstje hoort, dan zie je waar het begonnen is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier begon het mee: Waarom is er geen SC in KLB :(
En daarna is deel #2 geopend.
geef je een serieuze house soundquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Adelante het volgende:
vet handig.quote:Je kunt makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
ahja, vroeg me al af waarom het nieuwe topic al in mijn MyAT stond zonder dat ik erin gepost had.quote:
gaat automagisch als je de knop 'open nieuw deel' gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef moomoo het volgende:
oh hey, dan kunnen we weer gaan nummeren
wauw, binnenkort hoeven we niet eens meer te posten, doet hij dat ook vanzelfquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
gaat automagisch als je de knop 'open nieuw deel' gebruikt
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
wauw, binnenkort hoeven we niet eens meer te posten, doet hij dat ook vanzelf
je kent de mensen met handelsgeestquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Aan de hand van onze postgeschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |