quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef BobbyB het volgende:
Zijn wel stukjes dat je 70/80 moet, maar merendeel is honderd.
quote:
Ik snap het niet?quote:
ik vind het een lekkere cruisewegquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon het mij niet meer herinneren of het een 80 of 100km was.
Hij leek namelijk nogal eindeloos...
Huh?quote:
Dat je 100 mag.quote:
Ik viel in slaap.quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind het een lekkere cruiseweglekker cruisecontrol aan, zitting naar achter. country muziekje aan.
quote:
quote:
Ja, maar ik reed vroeger iedere dag 100km over de A15 dus ik ben wel saaie wegen gewendquote:
^*&^&%^$^%#$%#%$%^%quote:
halloooooquote:
quote:
quote:
quote:
JE BRENGT ME IN DE WAR VERDOMME O_oquote:
Zuipen!quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeten niet zoveel zuipen. Jullie weten van elkaar niet eens meer waar het over gaat.
Ik ook. Die weg is wel kut als er vrachtwagens of auto's met aanhangers oid rijden, want je mag vaak niet inhalen, moet je alsnog 80quote:
Doeiquote:
was het maar een kut topicquote:
Jij ging wel harder meneertjequote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Die weg is wel kut als er vrachtwagens of auto's met aanhangers oid rijden, want je mag vaak niet inhalen, moet je alsnog 80
quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeten niet zoveel zuipen. Jullie weten van elkaar niet eens meer waar het over gaat.
Ja, kijk..quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |