Van wat je er allemaal ingooit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben heel goed met vuurkorven, echt altijd gaat alles kapot bij mij
Hoe krijg je een vuurkorf kapotquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Je mooie schaapquote:
Awww, issie zo slecht of zijn er gewoon gemene mensenquote:
Hoe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
Jammer, die van struisvogelpolitiek?
Nee, struisvogelpolitiekquote:
Of je drinkt gewoon cola.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de slijter gaan. Die hebben hier een vrij groot bierassortiment.
Ze vonden de ogen vast wel goed geluktquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ja
[..]
Nee, struisvogelpolitiek![]()
Nouja, die van het schaap ook wel
Jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ja
[..]
Nee, struisvogelpolitiek![]()
Nouja, die van het schaap ook wel
Kunstacademie, daar wordt bijna alles afgezeken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Awww, issie zo slecht of zijn er gewoon gemene mensen
Alcoholistquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de slijter gaan. Die hebben hier een vrij groot bierassortiment.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb de tekening gemist
mag ik hem zien merel
Why you let the things you did get so out of handquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
everytime i look at you i dont understand
Dies juist geniaalquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Kapot maken door met je dronken harses boomstronken erin te gooien, coniferen waardoor de vlammen meters omhoog gaan en de brandweer is 3x (ja 3x) geweest.
Verder ging er alles in, bierflessen, van die acculampen van de gemeente. Knuffelberen van de oude huisgenoot.
hahahah dronken mensen en een vuurkorf jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Kapot maken door met je dronken harses boomstronken erin te gooien, coniferen waardoor de vlammen meters omhoog gaan en de brandweer is 3x (ja 3x) geweest.
Verder ging er alles in, bierflessen, van die acculampen van de gemeente. Knuffelberen van de oude huisgenoot.
Doe je goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ja waren ook goed stoned toen, dat weet ik nog wel. Maar het ging écht helemaal nergens meer over. We hadden ook zoeen gashoorn met een PVC buis erom gemaakt. Nou ik dacht echt dat de ramen eruit gingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah dronken mensen en een vuurkorf jadat gaat meestal niet goed
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond m ook leukquote:
You'd have managed better if you had a planquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Why you let the things you did get so out of hand
Weekend is biertijd.quote:
Heul niet...quote:
Omdat Jezus overal isquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waarom zingen jullie? jesus crist sueprstar?
waarom herkende ik het?
..quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weekend is biertijd.
[..]
Heul niet...![]()
Haha!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
Eerst hadden we een vuurkorf zoals op de foto, hier ook alles erin gepleurd
Maar die is helaas overleden, het is nu een vuurton die eerst schoongebrand moest worden zoveel verf en troep zat er nog in
[ afbeelding ]
Je killt het topic.quote:
Zeker allemaal bij Wanderquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
We hebben ook nog filmpjes ergens waar we proberen om van die grote houten planken door te trappen. Maar dat lukt echt niet omdat ze 10x zo hard terug veren tegen je gezicht. Dus toen maar om 5 uur 's ochtends met grindtegels die planken doorgooien. Echt slecht was dat
Haha hoe raad je hetquote:
Gister probeerde een vriend van me, een stuk hout te breken met zijn knie, Doet hij dat.. is het 2 sec stil, Schreeuwt hij het uit van de pijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
We hebben ook nog filmpjes ergens waar we proberen om van die grote houten planken door te trappen. Maar dat lukt echt niet omdat ze 10x zo hard terug veren tegen je gezicht. Dus toen maar om 5 uur 's ochtends met grindtegels die planken doorgooien. Echt slecht was dat
Wat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gister probeerde een vriend van me, een stuk hout te breken met zijn knie, Doet hij dat.. is het 2 sec stil, Schreeuwt hij het uit van de pijn
Ja, grappig als je erbij bent
Ik wou dat ik het had gefilmdquote:
Ik ken het, pijn die pas later doordringt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het had gefilmd
dan was het misschien duidelijker
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Nou durft er zeker niemand meer met mij te bbqen
je schijnt een top-kok te zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Nou durft er zeker niemand meer met mij te bbqen
Of een dag later driedubbel zo hard omdat de alcohol het dan nog een beetje verdoofd allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken het, pijn die pas later doordringt.
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, ik ga productief zijn, semi-afk
Simon Zealotes dansje ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, ik ga productief zijn, semi-afk
Aangereden worden en pas als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen pas voelen wat de pijn is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of een dag later driedubbel zo hard omdat de alcohol het dan nog een beetje verdoofd allemaal
De gracht in fietsen en het vreselijk koud hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Aangereden worden en pas als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen pas voelen wat de pijn is.
Haha waar heb je dat weg danquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je schijnt een top-kok te zijn
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De gracht in fietsen en het vreselijk koud hebben
Niet mijn schuldquote:
Las ik ergens, zon half jaar geleden ofzoquote:
Ik moest achterom kijken, omdat er iets grappigs gebeurde, de vrouw achterop trok daarna ineens aan mijn schouder, waardoor we de gracht fietstenquote:
Dat geloof ik best als je op je profielfoto op Facebook aan het koken bent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb pas nog voor een grote groep gekookt, en iedereen vond het lekker. Tevens ben ik goed in BBQen ja
Oja dat is daarvanquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat geloof ik best als je op je profielfoto op Facebook aan het koken bent.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb pas nog voor een grote groep gekookt, en iedereen vond het lekker. Tevens ben ik goed in BBQen ja
Dat hingen ze sowieso al.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hangen de gedichten al uitgeprint boven je bed ?
Altijd lachen dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik moest achterom kijken, omdat er iets grappigs gebeurde, de vrouw achterop trok daarna ineens aan mijn schouder, waardoor we de gracht fietsten
Lamme avond wel
Alleen moest ik me scheren daarquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat geloof ik best als je op je profielfoto op Facebook aan het koken bent.
Hahaha je hebt hem nogquote:
uhuquote:
Lijkt mij wel stoer zo, weekendbaardje dinges.quote:
Ja echt welquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat hingen ze sowieso al.
Vind je het mooi geworden zo?
Ja heb nu weer weekend baardjequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
uhu
[..]
Lijkt mij wel stoer zo, weekendbaardje dinges.
Hallo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:46 schreef shadowflash het volgende:
GODVERDOMME DEZE CENTRAAL GAAT SNEL STEL GEKKEN
Leoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Noem een eens naam voor een schildpad?
Ik en huisgenoten willen een schildpad kopen voor in Amerika
we ruzien over de naam
Ik zeg Donatello!
Echt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt wel
Die inleiding is geweldig![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
???????????????????????
Paddo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
we ruzien over de naam
Ik zeg Donatello!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Achmed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
we ruzien over de naam
Ik zeg Donatello!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Paddo.Moest even denken voordat ik hem doorhad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Zidanequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
we ruzien over de naam
Ik zeg Donatello!
watsdeze?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
???????????????????????
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moest even denken voordat ik hem doorhad.
Grutjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt echt !! ik moest er van glimlachen
Huibquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
we ruzien over de naam
Ik zeg Donatello!
Squirtle , of Jackquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
we ruzien over de naam
Ik zeg Donatello!
Dat huis komt me bekend voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
???????????????????????
Hier dacht ik net ook aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik herinner me vaag iets over plaatjes en spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:50 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
serieus, hoe kwam ik daarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik fap toch ook op jou.
Omdat peer.
Dank, dankquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heeyyyy mangefeliciteerd met je pa !!!
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik ga wel nieuwe paint maken van zulke superkwaliteitwie wil 1?
* Danger.Mouse meldt zichquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
oeiii ook niet heel vervelendquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef Beach het volgende:
kutslijter had die geen Piraat bierdan maar Duvel
Brunoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaeen goede tweede.
Welke film ga je kijken
Ik wil wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Oh, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
JaaaPapa is 50 geworden, groot feest, veel bier
Komt helemal goed vandaag
Hoe is het met appel?
grote plaatje op mobiel worden verkleint in afmeting, qua bestandsgrote is jou UI nog groterquote:
Wat is het geworden bij jou?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
Ewa Bietsj, ben net bij de slijter geweest.
4 blikjes Palm, 2 flesjes Barbar, 1 flesje Kwak, 1 flesje Brugse Zot, 1 flesje Orval en 1 flesje Erdinger witbier.quote:
Ik moet een beetje huilen, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
4 blikjes Palm, 2 flesjes Barbar, 1 flesje Kwak, 1 flesje Brugse Zot, 1 flesje Orval en 1 flesje Erdinger witbier.
Bij jou?
6 flessen Duvel 1 fles Chimayquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
4 blikjes Palm, 2 flesjes Barbar, 1 flesje Kwak, 1 flesje Brugse Zot, 1 flesje Orval en 1 flesje Erdinger witbier.
Bij jou?
quote:
Doei Appel. Ben je er vanavond weer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga eten, werken, dingen doen.
Doeg.
doei Appelmeisjequote:Op zaterdag 16 april 2011 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga eten, werken, dingen doen.
Doeg.
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei Appel. Ben je er vanavond weer?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
???????????????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor appeltje
Flaming hot
Tyfstraal eens rap op.quote:
Is al doorgegeven.quote:
Gelukkig zeg. Mensen die opeens zo binnenvallen en dat posten.quote:
quote:
Doe maar niet vaker posten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:15 schreef shadowflash het volgende:
Nee sorry toch te goor voor woorden
Ja ik ging even langs want mijn oma werd 80quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahhh tof man even langs de familie ?
hallo dralion en Hatsekiedee
Hier niet maar ik weets eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Het regent hier, geen smet op de avond, want vanavond jwz
Zal vanavond wel moetenquote:
Real Madrid - Barcelonaquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier niet maar ik weets eigenlijk ook nietwat is er vanavond ?
Omg ja ik dacht er eigenlijk over om AZ-ADO te gaan zien maar dat is ook wel erg interessant maar die zie ik ook binnenkort bij de Champions League 2 keer dus toch maar AZ-ADO denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona
welke tv/internetaanbieder heb jij?
Als ik nog langer wacht, wordt het eenquote:
dinsdag 27 februari 2080quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zal overlijden op 29 februari 2083.
www.sterfdatum.nl
Ja prachtiggg 3e keer nu maar weer genoten van begin tot eind en veel gelachenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
Jannn hoe was de film
En ik zit al aan mn 1e biertje
Maar als AZ - Ado afgelopen is om 22:30 heb je nog een gedeelte van de 1e helft en een lang stuk 2e helft mee te pikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg ja ik dacht er eigenlijk over om AZ-ADO te gaan zien maar dat is ook wel erg interessant maar die zie ik ook binnenkort bij de Champions League 2 keer dus toch maar AZ-ADO denk ik
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja prachtiggg 3e keer nu maar weer genoten van begin tot eind en veel gelachen
en proost![]()
ik heb mijn eerste ook net geopend, een echte abbaye de oudkerken van de Lidl
Arme jijquote:
Meer alcoholisten in België geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Hoe kan het toch dat zwaar bier uit Nederland vaak niet lekker is maar uit België wel
okee succes nog dan zal vast beter gaan nu zonder hoofdpijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jah pauze en nee mag denk ik niet eerder weg.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]bah ew en ik voorzie een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genaamd patrick
Flaming hot
quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
bah ew en ik voorzie een probleemgenaamd patrick
Hmmmmquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
bah ew en ik voorzie een probleemgenaamd patrick
ja al 100 jaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
kent iemand dit? http://en.akinator.com/
JA, en hij doet het best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja dat is lachenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hier had hij net moot/Christopher Poole goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
hihi hij had Jello Biafra goed dat is best knap
Hij raadde Sugar Lee Hooperquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
Waar ga je naar toe dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef HappyBob het volgende:
Weer thuisNu even tas inpakken en mp3-speler updaten
Hoe is het hier op het bootje?
Hij gaat naar mij toequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef HappyBob het volgende:
Weer thuisNu even tas inpakken en mp3-speler updaten
Hoe is het hier op het bootje?
Bob drinkt alleen chocomel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Straks drinkt hij al je bier op man pas maar op![]()
Al een week niet meer manquote:
Ik maak wel een lekkere vegaburger voor je klaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al een week niet meer manNouja..afgelopen week maar 1 pak chocomel gedronken
En geen hamburgers gegeten. KIJK MIJ GEZOND ZIJN
Doe maar een Long Chickenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik maak wel een lekkere vegaburger voor je klaar
En toch naar de slijter gaan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Beach het volgende:
Ik drink bijna nooit zo'n biertje met 9% voel ik al wat
Deze is toch wel iets mooier van hun hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit nummer![]()
zo, voor het eten, toch nog een beetje emotioneel door de herinneringen![]()
Kan ik zo weg gaan eten
Pas op voor de heroïne spuiten die er weleens kunnen liggen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
Oké, klaar. Wie weet kom ik nog even langs in de trein..maar wie weet loop ik de vrouw van mijn dromen tegen het lijf en moet ik fappen op het toilet. Groetjes![]()
Naast de negers die zich verstoppen voor de conducteur.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
Oké, klaar. Wie weet kom ik nog even langs in de trein..maar wie weet loop ik de vrouw van mijn dromen tegen het lijf en moet ik fappen op het toilet. Groetjes![]()
Alleen nog maar HIV..aids wacht ik al een tijdje opquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pas op voor de heroïne spuiten die er weleens kunnen liggen heof had je al aids ?
Fijne avond man en goede reisquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen nog maar HIV..aids wacht ik al een tijdje opNu weg..gegroet
Mourinho heeft volgens bronnen het gras 3 a 4 cm laten groeien om het spel van barça te verminderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Real - Barca begint pas om 22:00 dus die kan lekker na AZ - ADO toch![]()
![]()
Hetzelfde als wat ik gisteren al op fok zag.quote:
quote:
quote:marry me & i'll build u the best cage ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |