Van wat je er allemaal ingooit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben heel goed met vuurkorven, echt altijd gaat alles kapot bij mij
Hoe krijg je een vuurkorf kapotquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Je mooie schaapquote:
Awww, issie zo slecht of zijn er gewoon gemene mensenquote:
Hoe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
Jammer, die van struisvogelpolitiek?
Nee, struisvogelpolitiekquote:
Of je drinkt gewoon cola.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de slijter gaan. Die hebben hier een vrij groot bierassortiment.
Ze vonden de ogen vast wel goed geluktquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ja
[..]
Nee, struisvogelpolitiek![]()
Nouja, die van het schaap ook wel
Jammerquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Ja
[..]
Nee, struisvogelpolitiek![]()
Nouja, die van het schaap ook wel
Kunstacademie, daar wordt bijna alles afgezeken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Awww, issie zo slecht of zijn er gewoon gemene mensen
Alcoholistquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik kan natuurlijk ook naar de slijter gaan. Die hebben hier een vrij groot bierassortiment.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb de tekening gemist
mag ik hem zien merel
Why you let the things you did get so out of handquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
everytime i look at you i dont understand
Dies juist geniaalquote:
herkenbaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Kapot maken door met je dronken harses boomstronken erin te gooien, coniferen waardoor de vlammen meters omhoog gaan en de brandweer is 3x (ja 3x) geweest.
Verder ging er alles in, bierflessen, van die acculampen van de gemeente. Knuffelberen van de oude huisgenoot.
hahahah dronken mensen en een vuurkorf jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Kapot maken door met je dronken harses boomstronken erin te gooien, coniferen waardoor de vlammen meters omhoog gaan en de brandweer is 3x (ja 3x) geweest.
Verder ging er alles in, bierflessen, van die acculampen van de gemeente. Knuffelberen van de oude huisgenoot.
Doe je goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ja waren ook goed stoned toen, dat weet ik nog wel. Maar het ging écht helemaal nergens meer over. We hadden ook zoeen gashoorn met een PVC buis erom gemaakt. Nou ik dacht echt dat de ramen eruit gingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah dronken mensen en een vuurkorf jadat gaat meestal niet goed
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond m ook leukquote:
You'd have managed better if you had a planquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Why you let the things you did get so out of hand
Weekend is biertijd.quote:
Heul niet...quote:
Omdat Jezus overal isquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waarom zingen jullie? jesus crist sueprstar?
waarom herkende ik het?
..quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weekend is biertijd.
[..]
Heul niet...![]()
Haha!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
Eerst hadden we een vuurkorf zoals op de foto, hier ook alles erin gepleurd
Maar die is helaas overleden, het is nu een vuurton die eerst schoongebrand moest worden zoveel verf en troep zat er nog in
[ afbeelding ]
Je killt het topic.quote:
Zeker allemaal bij Wanderquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
We hebben ook nog filmpjes ergens waar we proberen om van die grote houten planken door te trappen. Maar dat lukt echt niet omdat ze 10x zo hard terug veren tegen je gezicht. Dus toen maar om 5 uur 's ochtends met grindtegels die planken doorgooien. Echt slecht was dat
Haha hoe raad je hetquote:
Gister probeerde een vriend van me, een stuk hout te breken met zijn knie, Doet hij dat.. is het 2 sec stil, Schreeuwt hij het uit van de pijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
We hebben ook nog filmpjes ergens waar we proberen om van die grote houten planken door te trappen. Maar dat lukt echt niet omdat ze 10x zo hard terug veren tegen je gezicht. Dus toen maar om 5 uur 's ochtends met grindtegels die planken doorgooien. Echt slecht was dat
Wat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gister probeerde een vriend van me, een stuk hout te breken met zijn knie, Doet hij dat.. is het 2 sec stil, Schreeuwt hij het uit van de pijn
Ja, grappig als je erbij bent
Ik wou dat ik het had gefilmdquote:
Ik ken het, pijn die pas later doordringt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het had gefilmd
dan was het misschien duidelijker
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Nou durft er zeker niemand meer met mij te bbqen
je schijnt een top-kok te zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Nou durft er zeker niemand meer met mij te bbqen
Of een dag later driedubbel zo hard omdat de alcohol het dan nog een beetje verdoofd allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken het, pijn die pas later doordringt.
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, ik ga productief zijn, semi-afk
Simon Zealotes dansje ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, ik ga productief zijn, semi-afk
Aangereden worden en pas als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen pas voelen wat de pijn is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of een dag later driedubbel zo hard omdat de alcohol het dan nog een beetje verdoofd allemaal
De gracht in fietsen en het vreselijk koud hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Aangereden worden en pas als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen pas voelen wat de pijn is.
Haha waar heb je dat weg danquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je schijnt een top-kok te zijn
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De gracht in fietsen en het vreselijk koud hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |