Nuff said.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef vergezocht het volgende:
Zo moeilijk is het nou weer niet, je hebt er gewoon wat lef voor nodig.
Het is indd proevend, vooral het feit dat ik steeds in herhaling moet vallen, en inmiddels van vreemde dingen word beticht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alweer een simpele ziel.. Het moet erg vermoeiend voor je zijn, om proberen te praten met al die zwakzinnigen hier..
Ik zei niet dat ik schijterig was. Ik zei alleen dat ik niet bereid ben van mijzelf een slachtoffer te laten maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eerder moest je zelf toegeven dat je te schijterig was om zonder vuurwapen de straat op te gaan.
En kort daarvoor stelde je dat jouw persoonlijke gevoelens er niet toe deden in deze discussie. Waarom kom je dan met dat gebral?
En waarom is degene die er iets over zegt simpel? En waarom zeg je dat over iedereen die het
niet met je eens is? En waar baseer je je uitspraken over de persoon van Disana op?
En wat doe je zelf eigenlijk zoal op straat?
Welk debat als ik vragen mag? Je hebt een aparte fascinatie voor vuurwapens en iedereen die niet deelt is een simpele ziel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Het is indd proevend, vooral het feit dat ik steeds in herhaling moet vallen, en inmiddels van vreemde dingen word beticht.
Heb niks tegen een mooie debat, ik houd juist er zo van. Maar jullie hebben iig behoorlijk slechte debat-skills. Dat moet ik toegeven, niks persoonlijks.
Dringt het tot je bolletje door dat overvallers ook makkelijker aan een vuurwapen kunnen komen, met name de wat simpelere figuren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar als ik overvallen word, door meerdere personen of iemand met een mes, dan wil ik graag mijn vuurwapen tevoorschijn halen om snel en veilig aan einde aan de situatie te maken. Nogmaals herhaald voor Meneer Ik-kan-niet-lezen.
Jíj beweert dat je het beter kan..quote:
Ga dat even aan het korps in Groningen uitleggen, wil je?quote:Nee dat hoeft niet, wel een beetje intelligentie, beoordelingsvermogen, en heldere denkvaardigheid. Zonder op de man te spelen, ben je dit persoonlijk aan het relativeren of zo?Wanneer je het over anderman's capaciteiten hebt om een vuurwapen te bezitten?
Zo moeilijk is het nou weer niet, je hebt er gewoon wat lef voor nodig.
Ik wijs je op tegenstrijdigheden in voorgaande uitspraken en op de onwaarschijnlijkheid van een uitspraak die je over jouw eigen persoon deed.quote:Wie speelt tegen wie op de man?
.
Welke bewering heb ik veranderd?quote:Steeds je eigen beweringen blijven veranderen wanneer dat jou het beste uitkomtDat is het beste wat jij kan doen!
Ik ben een vuurwapen-enthousiast die ook deelneemt aan verschillende zelfverdedigingstechnieken. Ik sport, train, en ben geobsedeerd met veiligheid. Want veiligheid is het allerbelangrijkst, dat kan je niet prijs geven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:46 schreef eriksd het volgende:
Wat is jouw achtergrond eigenlijk vergezocht?
Ah, je geeft al toe dat je een obsessie hebt. Dat is behoorlijk wat zelfkennis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik ben een vuurwapen-enthousiast die ook deelneemt aan verschillende zelfverdedigingstechnieken. Ik sport, train, en ben geobsedeerd met veiligheid. Want is het allerbelangrijkst, dat kan je niet prijs geven.
Overigens ben ik een maatschappelijk bij betrokken individu die zich bemoeit met meerdere sociale rechtvaardigheidskwesties en mij zorgen maakt over de wereld waarin we leven. Ik ben geenszins een model-burger, maar dat hoeft ook weer niet. We maken allemaal fouten, dat is niet het probleem. Het ligt eerder aan onze instelling, leerlust, en standpunten.
Wat een krompraat allemaal. En dan van anderen zeggen dat ze simpel zijn en niet kunnen debatteren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik ben een vuurwapen-enthousiast die ook deelneemt aan verschillende zelfverdedigingstechnieken. Ik sport, train, en ben geobsedeerd met veiligheid. Want is het allerbelangrijkst, dat kan je niet prijs geven.
Overigens ben ik een maatschappelijk bij betrokken individu die zich bemoeit met meerdere sociale rechtvaardigheidskwesties en mij zorgen maakt over de wereld waarin we leven. Ik ben geenszins een model-burger, maar dat hoeft ook weer niet. We maken allemaal fouten, dat is niet het probleem. Het ligt eerder aan onze instelling, leerlust, en standpunten.
Een burger kan lid worden van een schietclub en na een jaartje en een verklaring van goed gedrag kan hij een wapen aanschaffen. Om te kijken naar de statistieken, is een beetje te kort door de bocht, een non argument. Ik zie niet in, dat het veiliger wordt, als iedereen met een pistool op zak loopt. Vuurwapens moeten bestemd zijn voor mensen die er mee om weten te gaan, politie en leger.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Alleen een ding klopt niet van jou. Er zijn al meer schietpartijen in Nederland dan in Amerika als je het per capita bekijkt. Met andere woorden aantal misdrijven in verhouding tot de populatie. En vuurwapens zijn niet eens toegestaan onder normale omstandigheden. Je spreekt jezelf dus vreselijk tegen.
Cowboys maken het land ook niet veiligerquote:Simpele ziel. De realiteit niet willen inzien omdat dat bord voor je kop toch belangrijker is. Mensen zoals jij maken Nederland onveilig met je simplistische denken en doen.
Zou je daar wat meer over kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En op wat voor manier ben je maatschappelijk betrokken en op welke manier ben je betrokken bij 'sociale rechtvaardigheidskwesties' en wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:15 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je gaat toch sterven, beter dat je vrij leeft en met wat spanning ipv als een mietje die bang is voor een paar vuurwapens her en der.
Ja, vreselijk. Al die mensen zonder strafblad die bij elkaar komen om vredig en rustig 1 van de veiligste en underrated sporten te kunnen beoefenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, die schietverenigingen. Ook een bron van ellende.
Zo? Vertel eens over de jouwe.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, die schietverenigingen. Ook een bron van ellende.
Ik ben tegen elke vorm van (legaal) vuurwapengebruik. Ook schietverenigingen. Sorry voor het verpesten van je feestje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Al die mensen zonder strafblad die bij elkaar komen om vredig en rustig 1 van de veiligste en underrated sporten te kunnen beoefenen.
Je bent wel voor illegaal vuurwapengebruik?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van (legaal) vuurwapengebruik. Ook schietverenigingen. Sorry voor het verpesten van je feestje.
Nah, daarom staat het tussen haakjes hé. Anders had ik wel "legaal vuurwapengebruik" van gemaakt. Nu dus in zijn algemeenheid vuurwapengebruik en ter verduidelijking ook legaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je bent wel voor illegaal vuurwapengebruik?
Je vergelijkt de stituatie van NL. met die van alle verenigde staten, terwijl de wetgeving aanzienlijk verschilt per staat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Alleen een ding klopt niet van jou. Er zijn al meer schietpartijen in Nederland dan in Amerika als je het per capita bekijkt. Met andere woorden aantal misdrijven in verhouding tot de populatie. En vuurwapens zijn niet eens toegestaan onder normale omstandigheden. Je spreekt jezelf dus vreselijk tegen.
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke vorm van (legaal) vuurwapengebruik. Ook schietverenigingen. Sorry voor het verpesten van je feestje.
Omdat ik zo min mogelijk beschikbare vuurwapens in de samenleving wil hebben.quote:
Dat is op zich een legitieme manier van redeneren.. Alleen heb je van sportschutters echt niks te vrezen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik zo min mogelijk beschikbare vuurwapens in de samenleving wil hebben.
Ongeluk zit in een klein hoekje, vlaag van verstandsverbijstering ook. En wapens blijven wapens. Ik vind elk risico dan onverantwoord.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is op zich een legitieme manier van redeneren.. Alleen heb je van sportschutters echt niks te vrezen..
Want?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik zo min mogelijk beschikbare vuurwapens in de samenleving wil hebben.
Heh? Ik ben tegen het gebruik van vuurwapens m.u.v. de overheid in kwalificeer schietverenigingen daarom als bron van ellende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |