Door dat nijlpaard van Plus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
EUHHHWWWW ik zit te wippen op mn stoel!
Ik van de roséquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ik zit te trillen op mijn stoel van spanning
mwah wel ietsie beter dan vorige weekquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef Joooo-pi het volgende:
btw, welke spanning?
Ik vind het een matige aflevering
Dat gaat zo onhandig als er armleuningen zijn enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
EUHHHWWWW ik zit te wippen op mn stoel!
Daarom: IKEA, dan kun je die er af halen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat zo onhandig als er armleuningen zijn enzo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef Joooo-pi het volgende:
btw, welke spanning?
Ik vind het een matige aflevering seizoen
Ik wist dat er een reden was dat ik Ikea leuk vondquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom: IKEA, dan kun je die er af halen!
Leuke wipstoelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist dat er een reden was dat ik Ikea leuk vond
eigenlijk lig in in de hoek van onze hoekbank met mijn been omhoog..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat zo onhandig als er armleuningen zijn enzo
Ik vind het juist een leuke afleveringquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef Joooo-pi het volgende:
btw, welke spanning?
Ik vind het een matige aflevering
Te groot geschapen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
een klein sterretje werd een flinke barst
Ze drinkt verder nooitquote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eigenlijk lig in in de hoek van onze hoekbank met mijn been omhoog..
als een echt sletje, met stijl en klasse
#nesrin
als het die richting uitgaat dan haak ik afquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weinig spanning inderdaad. Rochelle gaat dit seizoen winnen. Dat wist ik al een paar weken.
Eng of niet, het is de enige die boven het spruitjesniveau uitsteekt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het die richting uitgaat dan haak ik af
ik vind d'r eng
zeker vergeleken bij die boerinne (ben d'r naam ff kwijt, erg he)quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eng of niet, het is de enige die boven het spruitjesniveau uitsteekt.
Vies is hij he? Wat een rotkop.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Die kut reclames met Mickey "verbouwing" Rourke
Hettie Geitquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker vergeleken bij die boerinne (ben d'r naam ff kwijt, erg he)
Tania vond ik zo beroerd nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jantine. Die gaat met Tania zingen straks.
Ja, vroeger ging het wel maar nuquote:
Geld.quote:
Nee, nu al helemaal niet, als er nou 2 over waren? Er moet zeker NOG een keer gestemd worden...quote:
Zou je voor vijftig cent mogen SMS'en en dan op Wendy mogen stampen!quote:
Nee, ik heb Norrit!quote:
Maria Herriequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef Kally het volgende:
Oke, ik ken heel Tania niet, ik kijk toch, wat zong ze?
idd, met dat Simram heb ik ook niksquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef UltraR het volgende:
Verrassend. Jantine moet er nu natuurlijk uit en zal er ook wel uitvliegen. Maar zou wel grappig zijn als Sim'ran verdwijnt, heb ik echt niets mee. Maar goed, jurykeuze is nu al duidelijk, 3-1 voor Sim'ran.
Ow, datte, ik snap dat ze geen indruk maaktequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Cee het volgende:
Sim'Ran is wat Sway wil zijn. Wat doen ze in de bottom 2? Stelletje gekken, allemaal! Boooeeee boooeeeeeeeeeeeee.
quote:
Ik kijk dit programma ook niet voor de excellente muziekkeuzequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, datte, ik snap dat ze geen indruk maakte
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk dit programma ook niet voor de excellente muziekkeuze
Ik met girls wanna have funquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier heb ik op de basisschool de playbackshow mee gewonnen.
Was idd gewoon heel goed gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerste keer was beter, maar dit klinkt nog steeds gewoon goed
Dat zegt genoeg tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
onder 12 jaar mag hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, meer voor de gezelligheid hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk dit programma ook niet voor de excellente muziekkeuze
Ja, en Marco Borsato kan prima het weer doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Helga van Leur kan best aardig zingen..
Nou niet dus, die was pas bij 538, niet om aan te horenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Helga van Leur kan best aardig zingen..
Ik vat dit op als beledigingquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
Mag ik ook m'n schoenen uitdoen? En er dan mee gooien?
Oh wee als de jury nu dat gebruikt om te zeggen "Kijk hoe je het publiek bespeelde etc. etc. wawawah."quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
Ze weet zelf ook wel dat ze eruit gaat dus even afscheid nemen.
Beetje inleven in het origineel. Susanna Hoffs zong dit nummer naakt in.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Pheno het volgende:
Waarom op blote voeten, wil ze een Emiel ratelband kolenloop doen?
Ik wil haar niet naakt zien. gewoon nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje inleven in het origineel. Susanna Hoffs zong dit nummer naakt in.
Met een honkbalknuppel?quote:
Door een rotte tomaat?quote:
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
Als eerste de show openen.
In tegenstelling tot als tweede de show openen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil nog wel een paar weken tegen Sim'ran aankijken.
Haal 'm er eens uit dan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef UltraR het volgende:
Bij mij zit er een hele tros bananen in m'n oren I guess.
Lieve schat je hebt een hele dame blanche erin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef UltraR het volgende:
Bij mij zit er een hele tros bananen in m'n oren I guess.
Vandale:quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef Cee het volgende:
Sim'Ran vindt ie te gewoontjes. Benieuwd wat ie van Jantine vindt. Da's het overtreffende van gewoontjes.
Oh wacht da's niet met banaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve schat je hebt een hele dame blanche erin.
Ik vroeg het me al afquote:
Zit vastgeroest, ik heb dat heel vaak bij dergelijke, vaak donkerequote:
Wens je Ilse nu een crematie toe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ah, wat een verassing... Ilse als achtergrond melodietje
Heel Stees kan niet, punt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
Trouwens: wtf heeft Steesie aan? Dat kan toch niet.
Dat is Stacey niet, maar dr broerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
Trouwens: wtf heeft Steesie aan? Dat kan toch niet.
Lees nog maar eens.quote:
Jawel... jammer dat ze er niet bij was vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is hier trouwens iemand die Stacey wel oke vindt?
en wat doet d'r lelijke broertje daar de hele tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... jammer dat ze er niet bij was vandaag.
quote:
ja en erikquote:Op maandag 18 april 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het juist een leuke aflevering...![]()
quote:X Factor-liefde voor Shirley en Pyke!
AMSTERDAM - Er zijn gelukkiger tijden aangebroken voor Adlicious-zangeres Shirley Spoor. De X Factor-deelneemster beleeft een romance met medekandidaat Pyke!
Anderhalve maand geleden sprong de vonk tussen de twee over. Het liefdesgeluk, dat wordt gemeld door RTL Boulevard, is een vrolijke noot in het leven van Shirley, die twee weken geleden haar vader verloor.
"Met veel moeite heeft hij de eerste liveshow gezien", vertelde de zangeres afgelopen week tijdens de tweede liveshow van de talentenjacht. "Het plakje cake dat hij tijdens die uitzending at, was het laatste wat hij heeft gegeten."
Juist in deze moeilijke periode heeft Shirley veel aan Pyke gehad. "Het klinkt misschien stom, maar ik weet door die gebeurtenis meteen wat ik aan hem heb: heel veel. Ik had niemand beter kunnen treffen dan hem."
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
En Alexis Jordan(van de hit 'Happiness') komt langs om een liedje te zingen
NEEE, niet dat kuuuuuuutnummer.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
En Alexis Jordan(van de hit 'Happiness') komt langs om een liedje te zingen
Dat is je geraden!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zal deze keer ook van de partij zijn.
You are blessedquote:
Ik dacht er vanochtend ook nog aan. Ik weet niet of ik dit seizoen uit ga kijken. Het is nogal saai en middelmatigquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is je geraden!!
Het is me nog beide liveshows niet gelukt het helemaal af te kijken, telkens afgehaakt uit verveling.
Is niet gezegd toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Heb er weer zin in!
Ben benieuwd wat Sway en Rochelle gaan doen. Wat is het thema ook alweer?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is je geraden!!
Het is me nog beide liveshows niet gelukt het helemaal af te kijken, telkens afgehaakt uit verveling.
Vorige seizoenen was het wel redelijk algemeen, nu lijken er titels van liedjes aan het thema gekoppeld te zijn en zijn de liedjes er ook een stuk lastiger aan te koppelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef Guanabana het volgende:
hmm... kan alles zijn dus. Vind die thema's sowieso een beetje vaag altijd.
Ik hoop niet dat er dit seizoen weer eendisco
thema komt, dat is echt zo 2003.
Mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zal deze keer ook van de partij zijn.
Nietus dat is zo 1970/1980quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef Guanabana het volgende:
hmm... kan alles zijn dus. Vind die thema's sowieso een beetje vaag altijd.
Ik hoop niet dat er dit seizoen weer eendisco
thema komt, dat is echt zo 2003.
Ik vind het wel een leuk liedjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
Wie is Alexis Jordan nou weer en wat is dat voor een afgrijselijk nummer?
Dat zou dit weekend zomaar kunnen hihiquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je paaseitjes in je oren hebt is het best te pruimen ja.
Lieffiequote:
Happy feetquote:
Eckte bazenfilm!quote:
Jongste danste mee toen hij 3 was, echt de stappen van de film nadoenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eckte bazenfilm!
matige shit met moraal in het verhaal
Neuh, het loopt weer uitquote:
Ja, dan krijg je die hele poespas eromheen niet mee neequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste danste mee toen hij 3 was, echt de stappen van de film nadoen
Goede samenvatting!quote:
Herpes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
WOW FUCK!! Ik heb al 1,5 maand geen GTST gekeken
Hebben die 2 nu wat met elkaar
Nee... buitenechtelijke relatie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
WOW FUCK!! Ik heb al 1,5 maand geen GTST gekeken
Hebben die 2 nu wat met elkaar
JOAH!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zij is nog steeds getrouwd met Rick![]()
![]()
Ja, mijn 1e glas is al bijna leegquote:
Bingo, raak geschoten!quote:
Maar ze had toch net een baby gekregen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
van d'r fiets gevallen, en nu is 't kind weg geleuf ik..
Die zat achteropquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ze had toch net een baby gekregen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dat is al een jaar geleden bijna.. de vorige zomercliffhanger.. en nu was ze weer zwanger van Bingquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De sletquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is al een jaar geleden bijna.. de vorige zomercliffhanger.. en nu was ze weer zwanger van Bing
Die zoekmachine??quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is al een jaar geleden bijna.. de vorige zomercliffhanger.. en nu was ze weer zwanger van Bing
Hoiquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Hou eens op, nu wil ik ook seksen met Jan.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Hou eens op, nu wil ik ook seksen met Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |