Die heb ik gezongen in de tweede klasquote:
Neenquote:
T zijn geen links.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil geen youtubelinkjes hier zien.
Met?quote:
Spoilerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FLIKKER OP DAARMEE GODVERDOMME
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik vast ook wel een keer onder de douchequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die heb ik gezongen in de tweede klas![]()
.
JA NEE HIERMEE LAAT IK ZIEN HOE BOOS IK BEN.quote:
ZIE HIERBOVEN.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef dralion13 het volgende:
Grote plaatjes wel in spoiler zetten he[ afbeelding ]
Fijn dat ik jou aan mijn zijde weet Bobo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, dan bepaal ik het gewoon [ afbeelding ]
Ik gooi altijd mijn iPod in het dock van m'n zus met liedjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vast ook wel een keer onder de douche
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FLIKKER OP DAARMEE GODVERDOMME
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sollyquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA NEE HIERMEE LAAT IK ZIEN HOE BOOS IK BEN.
[..]
ZIE HIERBOVEN.
YOUTUBEFILMPJES!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Fijn dat ik jou aan mijn zijde weet Bobo.
Sorry ik wilde een linkje makenquote:
Ik heb boxjes die altijd meegaan in de badkamer als ik ga douchenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik gooi altijd mijn iPod in het dock van m'n zus met liedje
EDIT KUT GAAT NIET
quote:
Lief welquote:
spoilerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sorry ik wilde een linkje maken. Dat gaat niet met YouTube-links.
Niet door rood licht rijden met die tanks hequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
dan ga ik maar even mijn frustraties eruit schieten
en nee niet in het echt
Hihiquote:
quote:
Van mij krijg jij altijd een knuffelquote:
Ik luisterquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi.
http://bit. ly/tqd88 Even plakken.
8 uur al moe, geen zin om naar bed te gaan. Dan overwin ik mijn vermoeidheid, waardoor ik pas om 1 uur naar bed ga. Vroeg eruit, slaaptekort. Wolla cirkeltje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben echt heel de week al extreem vroeg moe, en dan ook 's ochtends mijn bed niet uit te krijgen.
Dankje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van mij krijg jij altijd een knuffel
Ok, thx.quote:
Normaal ga ik altijd om 2 uur ofzo slapen, 8 uur eruit geen problemen. Nu meestal voor 12 uur al, en dan ben ik 's ochtends gewoon niet me nest uit te slepenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
8 uur al moe, geen zin om naar bed te gaan. Dan overwin ik mijn vermoeidheid, waardoor ik pas om 1 uur naar bed ga. Vroeg eruit, slaaptekort. Wolla cirkeltje.
quote:
Weet niet. Ik heb niet eens zin om veel te posten hier ofzo. Werk doet rare dingen met mequote:
quote:
23+ he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Normaal ga ik altijd om 2 uur ofzo slapen, 8 uur eruit geen problemen. Nu meestal voor 12 uur al, en dan ben ik 's ochtends gewoon niet me nest uit te slepen
Wat voor werk ook alweer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb niet eens zin om veel te posten hier ofzo. Werk doet rare dingen met me
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet. Ik heb niet eens zin om veel te posten hier ofzo. Werk doet rare dingen met me
[..]
![]()
![]()
Dan heb je genoeg te knuffelen, me dunktquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk als hoer zei ik net toch al.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ze willen nooit knuffelen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg te knuffelen, me dunkt.
Ik begin af te takelenquote:
Ja echt stom dat je die bonuskaart niet aannam hoor paar uur geledenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke garp, ik werk in een supermarkt.
Bonuskaart bij de hoeren?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt stom dat je die bonuskaart niet aannam hoor paar uur geledenhoe kom ik nu aan mn airmiles dan ?!!!
![]()
Hoe pest jij kassa meisjes graag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke garp, ik werk in een supermarkt.
quote:
;$ Sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja echt stom dat je die bonuskaart niet aannam hoor paar uur geledenhoe kom ik nu aan mn airmiles dan ?!!!
![]()
Nee heur ik haal nog nachten door hoor, of ik moet zo lam zijn dat ik gewoon in slaap val maar anders trek ik het primaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Komt een van die dingen je bekend voor?
[..]
Dat topic heb ik eens wel gelezen, maar niet allesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Komt een van die dingen je bekend voor?
Dat is zo vetquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
En dan dus zegmaar dat kleine briefje geven
Kan gebeuren moet kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee heur ik haal nog nachten door hoor, of ik moet zo lam zijn dat ik gewoon in slaap val maar anders trek ik het prima. Ben gewoon even in een lamme bui denk ik.
True, true. Er staan wel wat dingen tussen die jou behoorlijk voor lul kunnen zetten though.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat topic heb ik eens wel gelezen, maar niet allesMaar weetje wat het is, ze hebben alleen zichzelf ermee
Mij boeit het niet als iets langer duurt of niet.
Vertel eens?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
True, true. Er staan wel wat dingen tussen die jou behoorlijk voor lul kunnen zetten though.
Oke en anders fijne avond en slaap lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga nog even iets nuttigs met mijn avond doen, wellicht tot straks.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als iemand zn piemel laat zien sta je behoorlijk voor een lul
Succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
Succes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
Dat komt me ook bekend voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
Met een klasgenoot van me zijn we nog een keer van plan om op een druk moment voor 5 euro iets te kopen en dan met een hele zak vol 1 centen aan te komen zetten om dan op 4.95 uit te komen na 3 keer overnieuw tellen
en dan toch maar een briefje van 5 te geven
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
Met een klasgenoot van me zijn we nog een keer van plan om op een druk moment voor 5 euro iets te kopen en dan met een hele zak vol 1 centen aan te komen zetten om dan op 4.95 uit te komen na 3 keer overnieuw tellen
Ja doe maar, ik ben moequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet ik nou heel dat topic door gaan lezen?![]()
ieuwuwuuw piemels bahbhabha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als iemand zn piemel laat zien sta je behoorlijk voor een lul
Zo'n vrouwtje vroeg half jaar geleden eens mijn I.D kaart toen ik sigaretten ging halen en toen gaf ik haar een handvol met kleingeld en mocht ze het zelf uit gaan zoeken enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
tot straks patjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Patje1987 het volgende:
Lachen. Gieren. Brullen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
Doe je mij dit gewoon aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sukkels.
[..]
Ja doe maar, ik ben moe
[..]
ieuwuwuuw piemels bahbhabha.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
klopt
En we gaan nog een keer met de klas 200 hamburgers bij de mc drive halen, gaat iemand er met een fiets en een fietskar doorheen
niet bij jou hoorquote:
Sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was een enge man vandaag, en die noemde me schoonheid. Rare man was raar en eng.
Enge mannen zijn altijd raar. Maar rare mannen zijn niet altijd eng.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was een enge man vandaag, en die noemde me schoonheid. Rare man was raar en eng.
quote:
Truetruequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Enge mannen zijn altijd raar. Maar rare mannen zijn niet altijd eng.
Schoonheidquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Ik zie er oud uit voor mijn leeftijdquote:
Maar je zei toch dat je het niet zo'n probleem vond en dat het je niet boeide dat het langer duurdequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jah anders vraag ik het toch niet![]()
![]()
[..]
Ik spreek namens alle cassieressssss
Hihiquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie er oud uit voor mijn leeftijd.
Ja maja wel vervelend welquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar je zei toch dat je het niet zo'n probleem vond en dat het je niet boeide dat het langer duurde
Maar maar maar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jah anders vraag ik het toch niet![]()
![]()
[..]
Ik spreek namens alle cassieressssss
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij 76 ofzo?
[..]
TruetrueDeze was gewoon eng.
Ga jij nou ook al persenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Ja maja wel vervelend wel
Oude mensen zijn gewoon viesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word altijd onzeker van zulke dingen.
Is niet nodig tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word altijd onzeker van zulke dingen.
Njah dat is toch juist fijn zo'n complimentje ? of werkt dat averechts bij jou ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee maar ook van die jongeren enzo D=
Klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inb4tl;drquote:Ik en een vriend waren samen een keer drank halen in de supermarkt waar we vroeger allebij gewerkt hadden. We hadden ook allebij al iets op dus we waren melig.
We gingen met een krat bier en wat drank naar een kassa waar een meisje achter zit die we toevallig kende.
Ze vroeg aan ons hoe het ging en we maakte een praatje. Dus vraag ik ineens hardop aan haar of ze naar een voorstelling van ons wilde komen, er stonden ondertussen aardig wat mensen achter ons dus die volgde het gesprek half tijdens het afrekenen.
Ze had geen flauw idee waar het over ging dus toen hebben we even hard op in de supermarkt staan vertellen dat we dan allebij naakt op het podium zouden staan, mijn vriend spelend op de piano en ik met in been in mijn nek op en neer huppelend. Vraag me trouwens niet hoe we er op dat moment op zijn gekomen maar we haakte nogal leuk op elkaar in tijdens het verhaal.
Dus dat meisje zat daar echt met een hoofd waar je een tomaat naast kon houden en dan nog niet het verschil zien, en wij lagen helemaal dubbel. Al die mensen achter ons lache enzo.
Ze bedoelen het vast goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezenquote:Ik en een vriend
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snapte dat verhaaltje niet ok.
ligt niet aan jou denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snapte dat verhaaltje niet ok.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
SchoonheidHeb jij hem ook nog in z'n sneeuwwitje outfit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah dat is toch juist fijn zo'n complimentje ? of werkt dat averechts bij jou ?
Ik zou het niet weten, deze is nog niet zo oud geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij hem ook nog in z'n sneeuwwitje outfit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo droog ook.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hem in z'n sneeuwwitje outfit was van ergens vorig jaar..was ook nog een paint topic van gemaakt..maar die was weer snel geslotenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, deze is nog niet zo oud geloof ik
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo droog ook.
![]()
Hehe, ZIELIGE MODS HIER OP FOK! HOOR, STEL LIJERS!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hem in z'n sneeuwwitje outfit was van ergens vorig jaar..was ook nog een paint topic van gemaakt..maar die was weer snel gesloten
quote:
Jawelquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb dat eens een keer gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo droog ook.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste verhaaltje. Hier kon ik ook een glimlach niet onderdrukken.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste verhaaltje. Hier kon ik ook een glimlach niet onderdrukken.
_!
Dan ben je toch echt een klootzak.
Klootzakken.![]()
Ja heerlijk blond ben ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Henkie94 het volgende:
Als Klinker die verhaaltjes toch niet snapt ga ik geen moeite doen.Blond zeker.
[..]
![]()
![]()
Ik doe daar niet zo moeilijk over hoorDan wachten ze maar. Boeit me niet.
quote:Nooit in mn fobo gekeken zeker.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik denk als ik achter de kassa zou zitten dat ik ook echt hard zou lachenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nooit in mn fobo gekeken zeker.
Even kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nooit in mn fobo gekeken zeker.
Nee dan niet, ik zou denken: Mmokeeuuu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk als ik achter de kassa zou zitten dat ik ook echt hard zou lachen.
Ik ben eerder benieuwd wat de manager zou zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dan niet, ik zou denken: Mmokeeuuu.
Doen ze echt niet moeilijk over hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wat de manager zou zeggen.
No shit!quote:
Gohquote:
En jij mij maar laten geloven dat t wel zo is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doen ze echt niet moeilijk over hoorEcht, tenminste bij ons niet.
[..]
No shit!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
No shit!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zoiets bij mijn bazin zou flikken, zou ze echt uit d'r slof schietenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
No shit!![]()
![]()
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je zoiets bij mijn bazin zou flikken, zou ze echt uit d'r slof schieten![]()
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En jij mij maar laten geloven dat t wel zo is.![]()
Mwa. De gemiddelde leeftijd in het restaurant liggen ver boven de 30quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt?![]()
Das niet klantvriendelijk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
Voor Henkie en de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Does lief?quote:Snap je die wel?quote:Ze vinden het niet echt leuk als je door de microfoon schreeuwt dat kassamiep 5 wat emotionele ondersteuning nodig heeft als je haar net hebt uitgescholden voor poepgatneuker.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Does lief?
[..]
Snap je die wel?
hahahahquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
They see me rollin' they hatin'
Z'n hoofdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
They see me rollin' they hatin'
Die bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auw...Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Alleen als ik eraan denk moet ik lachen mannnnnnnquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef Zeroku het volgende:
Ik vraag me echt af waar die kerel aan dacht toen hij met die band ging ronddraaien.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als ik eraan denk moet ik lachen mannnnnnn
Ja graagquote:
Sorry.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We verraden onze broeders niet hoor als je dat soms dacht!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We verraden onze broeders niet hoor als je dat soms dacht!!!
quote:
Wasn't mequote:
Over zusters zegt ze toch nietsquote:
Nah, stomme map 3 keer gedood achter elkaar en dan Quitquote:
heheheh ik ga nog steeds die 4,50 niet betalen om ze in te zien hoor ook al ben ik nu multimiljonairquote:
Ja jouw PI's zijn altijd anders dan wat je bedoelt :S:Squote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapje toch zie PI dan enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja jouw PI's zijn altijd anders dan wat je bedoelt :S:S
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh ik ga nog steeds die 4,50 niet betalen om ze in te zien hoor ook al ben ik nu multimiljonair![]()
![]()
quote:
CHRIS CROCKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:50 schreef dralion13 het volgende:
Britse koningin had bloedneus
komkommertijd begint vroeg dit jaar
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
CHRIS CROCKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEAVE HIM ALONEquote:
Ik vind hem een beetje raarquote:
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Geen Mary Jane toch hequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga chillen, met een vuurkorf, hout, Vrouwen, en bier
Chill
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neequote:
Die ga ik ook eens proberenquote:
Echt hequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:57 schreef Beach het volgende:
Jannnnnnnnnnnnnn waarom heeft The Inbetweeners maar drie seizoenen?
Ouwe taarten maken taarten dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb dit weekend ook taart
Mn moeder gaat met vriendinnen van haar taart versieren ofzo, met rolfondant en marsepein
Wordt mierzoet spul met cake en bakkersroom
maar wel lekker
Ik ben geen ladyquote:
die moederquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Echt heik heb alles al gezien nu
maar als het goed is komt er nog een film van ze uit
![]()
Kloptquote:
WTFquote:
quote:
Kloptquote:
Je bent nog niet helemaal gewend aan je lenzen.quote:
Net opgestaan?quote:
Waarom die haat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flikker gewoon op met die linkjes steeds.
Bril op vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal gewend aan je lenzen.
Meh, werk maar niet zo hard..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Te weinig gegeten of te hard gewerkt ?
Neequote:
SPOILER: grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
hihihi ok Henkie ik keekquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef dralion13 het volgende:
Ja, rot eens opSPOILER: grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef dralion13 het volgende:
It's very long. Hoe groot issie precies? Te lui om "view image" te doen.SPOILER: grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel ja aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flikker gewoon op met die linkjes steeds.
Voor een koekje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Beach het volgende:
Okee een paar topics geen youtube linkjes of irritante plaatjes.
Hmm.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bril op vandaag
[..]
Meh, werk maar niet zo hard..
[..]
Neeen Nee?
SPOILER: Lap tekst. Oorzaken van duizeligheid.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herken je daar iets van?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neuh niet echt ik moest gniffelen en vond het leuk![]()
Ik gebruik geen borstelquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef HappyBob het volgende:
Zingen jullie dit liedje ook altijd mee in je borstel? [ afbeelding ]
Je UIquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Beach het volgende:
Vanavond weer eens tijd voor een ouderwetse TC?
ja tochh ergens diep in de nacht wel toch ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Beach het volgende:
Vanavond weer eens tijd voor een ouderwetse TC?
Ja met m'n cam aan in het donkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja tochh ergens diep in de nacht wel toch ?
Omg UI op de kopquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg UI op de kop
nu valt het me op
ik zag het eerst niet
als een blanke zwarte piet
als een zwarte blank vla
als een mama die is pa
want 2 mama's kan nu ook
waar vuur is is rook
waar rook is is JanPiraat
maar het mag niet binnen
dus rookt hij op straat
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien wel, tijd om te gaan slapen zo dan.
Hahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg UI op de kop
nu valt het me op
ik zag het eerst niet
als een blanke zwarte piet
als een zwarte blank vla
als een mama die is pa
want 2 mama's kan nu ook
waar vuur is is rook
waar rook is is JanPiraat
maar het mag niet binnen
dus rookt hij op straat
Wutquote:
Lekker naakt allemaal maar te donker om het echt te kunnen zien hmmmm dat is wel spannend natuurlijkquote:
Ja en met één hand op de muis en die ander stiekem ergensquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker naakt allemaal maar te donker om het echt te kunnen zien hmmmm dat is wel spannend natuurlijk
Kijken we niet meer van opquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry als ik soms zo raar reageer trouwens.
Bob Marley, ja tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe omg ik zie nu pas de TT
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maakt niet uit joh je hebt hard gewerkt tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben moequote:
Uhu jah.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh je hebt hard gewerkt tochje bent vast moe nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |