.... zei iemand met 'moderator' als ondertitelquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
Doen alsof je slechthorend bent, en die miep echt volledig doof schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
Ik doe altijd net of ik ze niet versta... die kassahoeren helemaal flippen natuurlijk...
Weet je wat pas triest is?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
En dan dus zegmaar dat kleine briefje geven
Die ga ik binnenkort eens uitvoeren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Moet je zeker doen, dat gezicht dan zovan: "Hey, wat, maar.....eehmz, hey, hoe....quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort eens uitvoeren.
Haha, dat ga ik zo doen, nice un!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
"Ik geef je 20 euro voor het hele zooitje"
Dat kan je veel beter doen met een potje geconcentreerde knoflook. Dat geeft een veel leuker effect.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:00 schreef melanie_the_miss het volgende:kijk dit is nou humor en echt leuk...
!
een pot augurken kopen en kapot latenvallen in dat hokje is ook leuk!
ga ik proberen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:49 schreef Xebrozius het volgende:
Jawel, Xebro heeft vandaag weer een aanvaring gehad me een kassamiep bij een Albert Heijn.
Beste Fleur, mocht je op fok komen of collega's dit lezen:
Ook al ben je dan 3e jaars Communicatie studente, feit blijft dat je echt enorm dom bent.
En waarom ze zo dom is?
Ik pest graag kassameisjes door bijvoorbeeld de bon aan te nemen en vol te houden dat die bijvoorbeeld niet van mij is.
Of als ze leuk is, op mijn knieen gaan en vragen of ze pleasssse haar telefoon nummer op het bonnetje wil schrijven (BAF, zij meteen een rooie kop).
Maar dit keer was het helemaal leuk
Ik aan de kassa, reken af, zij vraagt: "bonnetje mee?"
Waarop ik antwoord: "Hoezo, schuldgevoel?"
Zij antwoord iets in de trant van: "ik heb nergens last van hoorrrr (hockey miep).."
Ik kop hem in: "waarom geef je mij die kassabon dan?"
Blijkbaar raakt ze nu al in de war en zegt ze: "Sorry hoorrr, maar ik begrijp het echt even niet."
Wederom kop ik hem in, en scoor: "Ik neem het je niet kwalijk meid, anders zat je niet achter de kassa natuurlijk".
Zij helemaal pissig, begon ze over haar hoogopgeleide ouders, haar studie etc etc
Hoe pest jij graag scangeiten?
Doet het ook altijd goed jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
"Ik geef je 20 euro voor het hele zooitje"
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Of als je een lege krat bier hebt, al die flesjes apart door dat apparaat heen raggen. Als ze dan vraagt of je een lege fleesenbon hebt, haar die 25 bonnetjes geven.
Ze zijn vaak ook erg van je gecharmeerd als je die stickers op een blikje tomatenpuree plakt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:08 schreef kastanova het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die bonus/kortingstickers bij de AH en hoewel ik een arme sloeber ben, ben ik simpelweg te lui om die dingen op m'n producten te plakken.
Dus wat doe je dan?
Je pakt zo'n stickervelletje, gaat naar de kassa, en zodra ze je vraagt of je gebruik maakt van de kortingstickers duw je haar dat velletje in de handen en vraagt haar of ze even op de duurste producten een sticker wil plakken.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:08 schreef kastanova het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die bonus/kortingstickers bij de AH en hoewel ik een arme sloeber ben, ben ik simpelweg te lui om die dingen op m'n producten te plakken.
Dus wat doe je dan?
Je pakt zo'n stickervelletje, gaat naar de kassa, en zodra ze je vraagt of je gebruik maakt van de kortingstickers duw je haar dat velletje in de handen en vraagt haar of ze even op de duurste producten een sticker wil plakken.
Plak 'm dan bij haar op het hoofd, en zeg dat ze nu 10% meer aantrekkelijk is, en je nu misschien wel met haar gezien durft te wordenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo'n sticker op je voorhoofd plakken, en tegen d'r zeggen dat je nu 10% minder aantrekkelijk bent. En dan vragen of ze je nu wel eindelijk mee durft uit te vragen.
Ik zie wederom een stamelende rooie kop achter de kassa voor me.
Heb ik ooit eens gedaan met een kleine speelgoed auto, en maar volhouden dat ik hem in de AH in een schap had gezien en hem voor mijn neefje wou hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:10 schreef Maud_Dib het volgende:
Of eerst naar bijvoorbeeld de Super gaan, daar wat dingen van het eigenhuismerk kopen en deze vervolgens bij AH weer op de band gooien.
Dat ding op d'r muil plakken, en dan verzuchten dat je eindelijk eens in alle rust boodschappen kunt afrekenenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Plak 'm dan bij haar op het hoofd, en zeg dat ze nu 10% meer aantrekkelijk is, en je nu misschien wel met haar gezien durft te worden
Een Whopper bestellenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
Xebro, bedenk eens wat geinigs voor de Mac.![]()
![]()
Of Apple bellen en zeggen dat je XP installatie op die kut Mac niet wil lukkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
![]()
Een menu bestellen, en als je dan afrekent vragen of het wel scharrelvlees betreft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
![]()
Zeer matigquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil een Mac aroni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |