Alquote:Op zondag 17 april 2011 13:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhuh... ZIE FACEBOOK EN KLIK OP "LIKE" !!!!![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:51 schreef Thaboel het volgende:
Facebook! Facebook!! Delen!!delen!!! Like like like
Sowieso Veteranendag.... maar moet verder even kijken wanneer!quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef m.k het volgende:
Klinkt allemaal gezellig, wanneer is de volgende publieke meet?
Tss... ik heb ook mijn dagen dat ik bij moet tanken!quote:Op zondag 17 april 2011 13:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]' nachts een vrouw, overdag ook een vrouw!
quote:
Ik heb ook een wijntje ingeschonken hoor...quote:Op zondag 17 april 2011 17:28 schreef jankaas020 het volgende:
en ik zit alweer in de kroeg te peren..
Geen idee. Vraag me ook af waarom, hij is niet geband ofzo. Voor zover ik weet...quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef AchJa het volgende:
En we hebben een nieuwe!!!![]()
![]()
![]()
Politiemissie Afghanistan voor of tegen?
Rubje kloon?
Mwa rubje had opzich toch altijd wel respect voor militairen (tenzij ik wat posts van hem gemist heb). Dat lijkt me nou niet echt iets wat hij zou posten.quote:Op zondag 17 april 2011 17:46 schreef AchJa het volgende:
En we hebben een nieuwe!!!![]()
![]()
![]()
Politiemissie Afghanistan voor of tegen?
Rubje kloon?
Haaaaaaai!quote:
Gelukkig is Stalin al over zijn luduvudu heen, hij ligt nu al een tijdje op mijn schoot in de ligstoel op het balkon.quote:
Rode curry met tilapia filet!quote:
en denkt aan Thaboel?quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig is Stalin al over zijn luduvudu heen, hij ligt nu al een tijdje op mijn schoot in de ligstoel op het balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |