Dit is een leugenquote:Op zondag 17 april 2011 09:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh!!
De anderen liggen nog te pitten
mini fok knokploeg staat klaarquote:Op zondag 17 april 2011 10:33 schreef Maitje het volgende:
Moguh!
Iemand nog wat bij verdienen? Ik bied een leuk prijsje aan voor degene die mijn buurmeisjes hun stembanden kan amputeren!!
Nou, als het ff kan zeg!quote:
Waha, amputeren is dan inderdaad het beste...quote:Op zondag 17 april 2011 12:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, als het ff kan zeg!
Elke dag om half 9 staan die rot kinderen buiten te gillen, vandaag wellis waar pas om 10 uur.. maar das best lelijk als je er zelf pas om 4 uur in ligt
quote:Op zondag 17 april 2011 12:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, als het ff kan zeg!
Elke dag om half 9 staan die rot kinderen buiten te gillen, vandaag wellis waar pas om 10 uur.. maar das best lelijk als je er zelf pas om 4 uur in ligt
Werken? op de dag van god?quote:
God? Er bestaat maar 1 God, en dat ben ikquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
God? Er bestaat maar 1 God, en dat ben ik
Dus als ik het zeg dan mag het!!
Op de klok van cobra ben ik ruim op tijd hoor!quote:
Ik heb vorige zondag ook gewerkt dusquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
God? Er bestaat maar 1 God, en dat ben ik
Dus als ik het zeg dan mag het!!
Ja, daar blijft de tijd altijd steken op half achtquote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Op de klok van cobra ben ik ruim op tijd hoor!
De whisky was bijzonder goed te doen, heb wat over is cadeau gekregen van Cobra, waarvoor mijn dankquote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb vorige zondag ook gewerkt dus![]()
was de whiskey goed gister?
Nope, doe maar een HJ!quote:Op zondag 17 april 2011 13:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb vorige zondag ook gewerkt dus![]()
was de whiskey goed gister?
Het is dat je HJ dronk, anders was je een prutsert!!quote:
Mooizoquote:Op zondag 17 april 2011 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De whisky was bijzonder goed te doen, heb wat over is cadeau gekregen van Cobra, waarvoor mijn dank
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |