post dat dan hier!quote:Op zondag 17 april 2011 14:07 schreef Ziewoarut het volgende:
Alsof tegenwoordig geen goede rock meer word gemaakt
quote:
De grote vraag die dan rijst: zou Stairway to Heaven zo geklonken hebben met deze stem?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef cafca het volgende:
De man die eigenlijk de eerste keus was als zanger van Led Zeppeilin, maar dacht dat hij solo meer succes zou hebben
[x] Rock-settingquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[x] Rock-setting
[x] Rock-techniek
[x] Rock-instrumentatie
[ ] Rock-gevoel
Ik hoor te weinig doorleefd geluid. Met alleen maar een random rockgeluid red je het niet. Een beetje inleven kan geen kwaad.
The Dirtbombs van poserschap betichten???quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[x] Rock-setting
[x] Rock-techniek
[x] Rock-instrumentatie
[ ] Rock-gevoel
Ik hoor te weinig doorleefd geluid. Met alleen maar een random rockgeluid red je het niet. Een beetje inleven kan geen kwaad.
nja, da's leuk voor als je het lollig vindt om urenlang blowend op de bank te hangenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:52 schreef wallofdolls het volgende:
Een lekker solo'tje hoor je ook steeds minder
dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, da's leuk voor als je het lollig vindt om urenlang blowend op de bank te hangen
jawel, maar dat mag ik bijna nooitquote:
er is zo veel in het segment wat ik prefereer (late '70 tot begin '90 dat buiten de uitschieters als een fleetwood mac ,hendrix en cream ik er eigenlijk niet aan toe kom.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
Als dat allemaal al ouwe lullen-muziek voor jullie is, dan vraag ik mij af wat jullie van de jaren 50-60 muziek vinden?
Vooral jazz. Ik houd niet zo van die rock & roll en rockabilly, mocht je daarop doelen. De transformatie van rock & roll naar rock in de jaren '60, de psychedelica en de tot buitenproportionele lengte groeiende jams zoalsdie eind jaren '60 ontstonden vind ik dan wel weer goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
Als dat allemaal al ouwe lullen-muziek voor jullie is, dan vraag ik mij af wat jullie van de jaren 50-60 muziek vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |