Een wat ??quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Starlie het volgende:
Stacey doet af en toe een Irene Moorsje...
HiHI!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders moest ik even een gesprekje met je hebben
Een blinde spaniel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Wendy doet alsof Ed een hondje is dat ze moet aaien.
En dat is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Starlie het volgende:
Stacey doet af en toe een Irene Moorsje...
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Wendy doet alsof Ed een hondje is dat ze moet aaien.
Ja zo gek met haar stem tegen bijv. Gordon praten op een soort van grappige manier doet Irene Moors ook altijd bij Carlo Boshardquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Balisto het volgende:
Tijd om te gaan Ed!
[ afbeelding ]
tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik
Dat is altijd met dit soort shows, snap ik ook geen bal van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat er voor sommigen veel langer gebeld kan worden! Nu komt Sway weer als een van de laatsten!
Schade beperken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat er voor sommigen veel langer gebeld kan worden! Nu komt Sway weer als een van de laatsten!
Je weet toch dat 't zo werkt met zulke shows?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ja, en is het dan ineens goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch dat 't zo werkt met zulke shows?
Ja maar...maar Sway is cutequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch dat 't zo werkt met zulke shows?
Ja, mijn pinguin ook, maar ik zou er uit gestemd worden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...maar Sway is cute
Al hoop ik dat ze beter zingen dan vorige week
Ja maar, ik heb jou in het echie gezien, nee hoor ik zou je erin houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mijn pinguin ook, maar ik zou er uit gestemd worden!
Ik wil jouw pinguin best zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mijn pinguin ook, maar ik zou er uit gestemd worden!
Je hebt me nog niet gehoord, want in dat ene cafe mochten we alleen roken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb jou in het echie gezien, nee hoor ik zou je erin houden
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer van: get over it..
Alleen als ie ijs en ijskoud is!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gehoord, want in dat ene cafe mochten we alleen roken!
Whinehouse drinkt meestal door!quote:
Toch ben je liefquote:
Haha, was jij daar nog bij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gehoord, want in dat ene cafe mochten we alleen roken!
Anders weet ik het niet hequote:
Tot het einde hoorquote:
Ja komt vaker voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet ik, mensen op internet schatten me verkeerd in
Prachtige steak van gebakken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
Pheno heeft de kat gezelschap gehouden toen wij aan het "dansen"waren Pat.
Graag in combinatie met een ontlastingdagboekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dat kanidaten in een volgende TAL met een thermometer in hun bil rondlopen zodat ik hun temperatuur weet. Zodat ik weet hoe gezond ze zijn en dit kan delen met m'n vrienden op Twitter.
OHHHJJJAAAAAA!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
Pheno heeft de kat gezelschap gehouden toen wij aan het "dansen"waren Pat.
Ik wil dat wij een alcoholblaastest doen tijdens liveshows, zodat we onze gemoedstoestand ook weten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dat kanidaten in een volgende TAL met een thermometer in hun bil rondlopen zodat ik hun temperatuur weet. Zodat ik weet hoe gezond ze zijn en dit kan delen met m'n vrienden op Twitter.
Ook erg handig en interessantquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag in combinatie met een ontlastingdagboek
Zal ik volgende week ff doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil dat wij een alcoholblaastest doen tijdens liveshows, zodat we onze gemoedstoestand ook weten!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag in combinatie met een ontlastingdagboek
Jaquote:
ik ookquote:
Grey! Ik houd niet van kiezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |