quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik heb geen TV aan, ik zit die Tube filmpies te kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
Vet bij topgear die oude spitfire's die over komen in duitsland
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef lipje het volgende:
alleen jammer dat we van 1589 naar 1599 gaan
Weer 10 deeltjes verder
Dat blijkt dus maar weer, en het was vast niet de eerste dan ook zeker?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef lipje het volgende:
alleen jammer dat we van 1589 naar 1599 gaan
Weer 10 deeltjes verder
Jawel eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat blijkt dus maar weer, en het was vast niet de eerste dan ook zeker?
Wadan? veel moeten werken ofzo? of kwalitatief kutwerk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel eigenlijkMaar wel een enorme kutweek achter de rug
![]()
Zo gaar als een kanariepietje
Dat laatstequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wadan? veel moeten werken ofzo? of kwalitatief kutwerk?
Whehe, vroegahh, was ik al blij als ik rond die tijd klaar was met werkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
+ nog een cursus gehad tot 21:00 1 dag
boring x slag = 80,95x70,53 cmquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef 2cv het volgende:
Vroeger gaven ze nog eens specificaties van een auto, nu vertellen ze hooguit hoeveel bekerhouders er in zitten.
Ik alleen de autovisie's van 1979 tot 1995.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb niet voor niks een verzameling autovisie jaarboeken van 1980 tot 2000 liggen
* 2cv jaloers is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb niet voor niks een verzameling autovisie jaarboeken van 1980 tot 2000 liggen
Weet je nog van wie je die gekocht hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik alleen de autovisie's van 1979 tot 1995.
Ooit eens via fok gekocht ( en bezorgd gekregen in een oude landrover).
Ideaal zomerse dag in de tuinlees materiaal. Advertenties van brede 185 banden.
"Zo, we hebben nu 50.000km met deze auto gereden. We zullen de motor eens tot het laatste boutje uit elkaar trekken en alle onderdelen gaan analyseren."quote:
Nu wel weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weet je nog van wie je die gekocht hebt?
Ik heb nu alle jaarboeken nog thuisliggen compleet. Al die losse jaargangen zijn ontzettend leuk maar helaas geen ruimte thuis om ze op te slaan. Als ik ooit een groter huis heb ga ik er nog eens naar op jacht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nu wel weer.
[TK] Heel veel autoboeken, Autovisie, Autokampioen!
quote:
Niet voor het gezicht?quote:
Geen idee waar dangel hem voor wil gebruiken. Ik denk ook niet dat ik het wil wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Niet voor het gezicht?
Tis wel een pussymask natuurlijk.
Z'n topic uppen is wel een gepaste straf jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
![]()
moeten jullie maar op de ubertofheid van mn masker reageren
welk deel?quote:
Ik snap je meestal wel, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hoef hem niet uit te leggen![]()
Er zijn nog steeds mensen die het niet snappen
dat ik nu als Dangel uitlog en als Alex in ga loggen zou genoeg moeten zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee waar dangel hem voor wil gebruiken. Ik denk ook niet dat ik het wil weten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
dat ik nu als Dangel uitlog en als Alex in ga loggen zou genoeg moeten zeggen inderdaad
quote:
Maar, gaat het dan om dat ene waar wij niet in kunnen kijken of gaat het om dat ene waar wij wel in kunnen kijken?quote:
dat ene waar jij niet in kunt kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar, gaat het dan om dat ene waar wij niet in kunnen kijken of gaat het om dat ene waar wij wel in kunnen kijken?
Daar heb je heel goed over nagedacht, jongen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 handen op 1 buik
![]()
Ik snap nu pas waarom het 2 handen op 1 buik is. 4 handen op 1 buik kan heulemaal niet.
behalve als iemand zwanger is of een tientonner natuurlijk
dan neem je kinderhanden, die zijn sneller gevuldquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 handen op 1 buik
![]()
Ik snap nu pas waarom het 2 handen op 1 buik is. 4 handen op 1 buik kan heulemaal niet.
behalve als iemand zwanger is of een tientonner natuurlijk
Ah ik zie het jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je heel goed over nagedacht, jongen.
Maar dat is niet de reden. Die twee handen zijn van dezelfde persoon.
En dat op de vrijdagavond, met wat alcohol achter de kiezenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah ik zie het jaJeetje weer wat geleerd
ah naar de Hollandsche Ijsselquote:
nu nog, nu na het werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef BaraCuda het volgende:
E3 strand, dat is lang geleden![]()
Vroegah konden we daar naar toe fietsen na school
Ik reed er vanmiddag nog langs, ik zocht nog naar boswachters maar helaas niet gevonden.quote:
Daar lagen op het moment van de foto nog baggerschepen in... lijkt me niet zo'n lekkere zwemplek?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Anne het volgende:
Blijkbaar woon ik heel dichtbij water, op dit moment.
Hebben we afgelopen weekend pas ontdekt.
http://maps.google.com/ma(...)03,0.110378&t=h&z=13.
als je 600 meter voor de afslag kijkt op het E3 dan zie je een heel stuk waar bomen gerooid zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik reed er vanmiddag nog langs, ik zocht nog naar boswachters maar helaas niet gevonden.
Een paar jaar terug kwam ik nog vaak door Eersel. Reed ik naar postel om friet te gaan etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef densmee het volgende:
[..]
als je 600 meter voor de afslag kijkt op het E3 dan zie je een heel stuk waar bomen gerooid zijn.
dat was ik
trustequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef BaraCuda het volgende:
Pfff de rum slaat zijn slag![]()
Aangezien ik nu nog de plannen heb om morgen te gaan wielrennen lijkt het me verstandig dat ik mij naar mijn bedje verplaats
Dat wordt kiezen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef 2cv het volgende:
Ik moet poepen en redigeren maar ik heb zin om te zuipen en auto te rijden.
Ik heb gekozen voor redigeren en zuipen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou het combineren, dan is het een stuk rustiger hier ineens
Jo-epiequote:
Nee, Anne komt straks, en ik had een booodschappen-fail gisteren, dus die moet ik voor die tijd nog ff rechtbreienquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef BaraCuda het volgende:
Moeten jullie allemaal werken ofzo?
Of is fristi werkelijk de enige die depri is?
Neh, werken levert geld op, bezoek kost meestal geldquote:
Zijn daar de zondagen niet voor?quote:
Hm, ff opschieten dan voordat Annie hier de wegen onveilig komt maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, Anne komt straks, en ik had een booodschappen-fail gisteren, dus die moet ik voor die tijd nog ff rechtbreien
Nóg zuuniger als met de Powlowquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens mij ga ik zo op de wielrenfiets....
Maar dat kan ook zomaar ineens over zijn zo
Pas op voor gele UFO'squote:Op zaterdag 16 april 2011 09:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, ff opschieten dan voordat Annie hier de wegen onveilig komt maken.
Qua diesel wel, mijn energie echter wat minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nóg zuuniger als met de Powlow
Niet miepenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua diesel wel, mijn energie echter wat minder
Ik las iets over veiligheid van de Monoplassers? zou niet goed zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:37 schreef BaraCuda het volgende:
Dit seizoen F1 gaat zoooo beroerd worden he
Oh dat weet ik niet. Wel dat Vettel 7 tiende los is in qualify.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik las iets over veiligheid van de Monoplassers? zou niet goed zijn?
Ik zal eens iets gaan doen jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
Speciaal voor Bara, over 8 minuten op RTL4 : Klikkerderklik
* Alfisti moet weer werken vandaagquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:29 schreef BaraCuda het volgende:
Of is fristi werkelijk de enige die depri is?
En tis al half 11? post je vanaf je werk?quote:
Sow, tering, die zit er al effequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef Anne het volgende:
Ik zie dit nu pas aan mijn tas hangen![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, tering, die zit er al effe
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef Anne het volgende:
Ik zie dit nu pas aan mijn tas hangen![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, tering, die zit er al effe
Dymoquote:
ik had eens een papiertje tussen de boterhammetjes gedaan van mijn vriendin, dat merkte ze pas toen ze m in d'r mond hadquote:
Had je d'r beter wat anders tussen kunnen stoppenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:50 schreef lipje het volgende:
[..]
ik had eens een papiertje tussen de boterhammetjes gedaan van mijn vriendin, dat merkte ze pas toen ze m in d'r mond had
Flikker op man, hoe lang hebbie nou getrapt? half uurtje max?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:50 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn godfucking bekaf man!
Wel nog even motorcross gezien. Dan moet ik gelijk weer aan de gloriedagen in de karts denken
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flikker op man, hoe lang hebbie nou getrapt? half uurtje max?
fijn dat Anne eerst wolkjes vooruitstuurtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
Het wordt wel tijd voor een beetje zon; het is hier gewoon volop bewolkt
Fietsen? ikke? gekkenhuisquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja
Maar wel met 30 tegen een viaduct op enzohet was een powerrondje ipv zoals mensen van jouw leeftijd rondfietsen
![]()
* BaraCuda rent weg
Geeft niks, als de zon maar met een touwtje achter de kanarie hangtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:54 schreef lipje het volgende:
[..]
fijn dat Anne eerst wolkjes vooruitstuurt
komt ze met twee of vier wiel kanarie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geeft niks, als de zon maar met een touwtje achter de kanarie hangt
4, op de 2 is het nog een beetje 'eng', en daarop kan ze niet zo makkelijk spullen meenemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:01 schreef lipje het volgende:
[..]
komt ze met twee of vier wiel kanarie?
Ik hoop het; want tis net een bietsje frips zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:13 schreef lipje het volgende:
die heeft genoeg powerrrrrrr om de zon mee te trekken
Ik heb gistermiddag/avond de parasol uit de schuur gevist, en vanaf dat moment is het kut.. denk dat ik hem maar weer naar binnen gooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef lipje het volgende:
hier komt ie al een beetje door.... dat oogt wel een stuk vrolijker
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En tis al half 11? post je vanaf je werk?
Je gaat een Monster tuin kopen? krijg je daar een Rally bak bij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef lipje het volgende:
even naar monster, voor de tuin kijken Rondje Boedapest met Fryske vlagjes op de auto
Bijna jonguh, nog FF volhoudenquote:
wel een aantal zwart met groene cylinders..quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat een Monster tuin kopen? krijg je daar een Rally bak bij?
Tell mequote:Op zaterdag 16 april 2011 11:45 schreef lipje het volgende:
[..]
wel een aantal zwart met groene cylinders..
Nee, ik was werk aan het doen waarbij zon wat minder gewenst is, dat werkt ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef lipje het volgende:
zo aan het weer te zien staat de parasol al binnen
SD hakt m in stukjes en doet m in de kachelquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef Alfisti het volgende:
Laat SD even met zijn Dakar-brommert en dito uitrusting er overheen sjezen, past het daarna zo in de grijze kliko
deed je toch nog een kwartier overquote:
Ik ben wel ff uitgehakt nu, mijn bijl is naar de klote ook trouwens, nu ligt er echt een brok staal naastquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef lipje het volgende:
[..]
SD hakt m in stukjes en doet m in de kachel
OEM jonguh!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef densmee het volgende:
Erg handig een wphandboek voor je nieuwe motor, krijg je dit erbij
[ afbeelding ]
tijd voor een pogo danquote:
Een WUT?quote:
het rijdt super, goed in de bochten, en snel op het rechte stukquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OEM jonguh!![]()
En? rijdt het een beetje?
een andere muziekstijlquote:
Mooi, meteen een best stukkie wezen knallen natuurlijk vanmiddag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef densmee het volgende:
[..]
het rijdt super, goed in de bochten, en snel op het rechte stuk
Bijbehorende muziek staat me niet geheel aan, maar groepsgewijs iemand in elkaar trappen met je kisten is op zich wel okquote:
inderdaad, het is wel opletten twee keer met je ogen knipperen en je zit op snelheden waar de officier van justitie aan te pas komtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, meteen een best stukkie wezen knallen natuurlijk vanmiddag?
En dáárom heb ik expres een motor gekocht die daar niet zo happig op is.. kán wel natuurlijk, maar ik rijd op uitlaat geluid, en met een twin is dat mooier in low rev's, en dan valt het allemaal wel mee met die snelheden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad, het is wel opletten twee keer met je ogen knipperen en je zit op snelheden waar de officier van justitie aan te pas komt
Is dit het nieuwe forum layout- feedback topic?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Hyman het volgende:
Danny is weer live het forum aan het aanpassendr klopt weer vanalles niet.
Zo slecht dat dit niet in een testomgeving gebeurt.
met een twin kun je natuurlijk heel vlot rijden, in de bochten zeker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dáárom heb ik expres een motor gekocht die daar niet zo happig op is.. kán wel natuurlijk, maar ik rijd op uitlaat geluid, en met een twin is dat mooier in low rev's, en dan valt het allemaal wel mee met die snelheden.
Overigens is mijn 'relaxte' rijstijl nog wel vrij vlotjes volgens mij
Relatiecrisis?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de buurvrouw weer aan de deur. Jankend. Gaat goed hierboven
ze is weer weg?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef 2cv het volgende:
Gelukkig heb ik er alleen last van als zij voor m'n deur staat[ afbeelding ]
En ik maar denken dat de hemel een fijne plek wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De hemel is een Ford Cortina![]()
Peter de Koning
Ook alquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Zelden heb ik zoveel bekijks gehad met de Niva als vandaag, echt heel veel vragen, interesse en foto'sEn, ook belangrijk, ik heb even contact gelegd met de Hongaarse Niva Club, een van de clubleden bood spontaan aan dat ie wel onderdelen voor me kon regelen voortaan
Goed nieuws
Vandaag was een geslaagde dag dus
Heb je haar getroost?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef 2cv het volgende:
Ja, allang weer. Ik heb har naar haar huis gebracht en daar kwam har zus me aflossen.
kan je beter vragen naar Dacia's, of Zastava, of Skoda;squote:
Moet je het eens in zijn 4 proberenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef densmee het volgende:
[..]
met een twin kun je natuurlijk heel vlot rijden, in de bochten zeker.
maar rechtdoor met de hurricane gaat gewoon verschrikkelijk hard.
120 in zijn zes, en je geeft vol gas dan moet je jezelf aardig vast houden
foto van het slachtoffer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de buurvrouw weer aan de deur. Jankend. Gaat goed hierboven
platen al aangevraagd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer in gereden
Jup. Kenteken is geregeld eindelijkquote:
Huh? is hij al zo oud? of werkt dat anders in .be ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat ik stug door blijf rijden op benzine. Ik rijd niet zo ontzettend veel kilometers meer en betaal toch geen wegenbelasting dus dat compenseert mooi
En tanken in België is toch goedkoper dan NL.
ja, rijden hier og best veel rondquote:
Check, check, check... Heb denk ik de afeglopen week toch wel 90% van de bekendere oostblokmerken er op gekregenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je beter vragen naar Dacia's, of Zastava, of Skoda;s
Mooi uit laten huilen. Ik ben bang dat als ik haar met ook maar 1 vinger aanraak de buurman even komt melden dat hij dat niet goed vindt.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hongaarse milfjes zijn ok
[ afbeelding ]
Scheelt dat google searches worden aangepast op sites waar je vaak komt.quote:Op zondag 17 april 2011 08:01 schreef Barcaconia het volgende:
Wil ik net even op de actuele windvoorspellingen zoeken, google ik op "wint". Totaal perongeluk.
Fok werkt aanstekelijk in negatieve zin
Bewijs: Personen welke een smerige hont hebben
Alexxxxxxx komt met vrouw en kind thuisquote:
Als ze de dochter van een Lada dealer daar zou zijn zou hij het nog doen ook denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 12:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Alexxxxxxx komt met vrouw en kind thuis
Net onder de douche vandaan, nu koffie, zometeen naar buut'nquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Duvel het volgende:
En ligt iedereen nog in zijn nest of in de zon?
Zo nog de herhaling wtcc kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Duvel het volgende:
Goed planquote:
Net onder de douche vandaan, nu buut'n.quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Duvel het volgende:
Geen tuin?, geen F1?quote:
Balkon op het noorden, geen auto optocht kijkenquote:
Dan kom je nét niet hier langsquote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Balkon op het noorden, geen auto optocht kijken
Ga straks wel richting Den Haag op familiebezoek
jij hebt er al éénquote:
t is besmettelijk, t hoort bij het icoontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Jep. Je moet alleen wel zelf even een BBQ meenemenquote:Op zondag 17 april 2011 13:49 schreef lipje het volgende:
WTF Waarom staat er als reclame onderaan de pagina BBQ Paleis Cuijk? Annie hebt jij ditttet gedoan?
ik heb de BBQ weggepleurt.. hij was verroest en hield de roosters niet meer beet. Nu heb ik alleen nog een berg kooltjes staanquote:Op zondag 17 april 2011 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Jep. Je moet alleen wel zelf even een BBQ meenemen.
Die heb ik namelijk eind vorig jaar verpatst aan mijn vader.
Owquote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb de BBQ weggepleurt.. hij was verroest en hield de roosters niet meer beet. Nu heb ik alleen nog een berg kooltjes staan
ik woon al ruim anderhalf jaar in een nieuwbouw huis. Nu moet nog de zolder afgetimmerd worden en de tuin aangelegd worden.quote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
En dat is ongeveer wanneer? Enne? Heb je een nieuwe tuin (slash huis) dan?
Foto's.quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef lipje het volgende:
[..]
ik woon al ruim anderhalf jaar in een nieuwbouw huis. Nu moet nog de zolder afgetimmerd worden en de tuin aangelegd worden.
kom maar kijkenquote:
Par-fokking-don?quote:
Tja.. als het Alfisti was geweest had ik gevraagd of ik Fristi mee moest nemenquote:
* Duvel staat ff bootjes te kijken langs de IJssel.quote:
fotro'squote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
* Duvel staat ff bootjes te kijken langs de IJssel.
Maakt niet uit. Zolang je maar een BBQ hebt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Druk zeker?quote:Op zondag 17 april 2011 14:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moet de Linc ook effe wassen eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2011 15:26 schreef lipje het volgende:
tis warm in de tuin... maar de burgerbak is weer schoon
Nee, vrij weinig bootjes eigenlijk. Wel lekker 44 km in de benen zitten.quote:
Wezen fietsen? is het wel uitstekeloos weer voorquote:Op zondag 17 april 2011 15:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, vrij weinig bootjes eigenlijk. Wel lekker 44 km in de benen zitten.
een fiets zonder trappers maar met een rechterhandvat wat je kunt verdraaien en zo toch vooruit gaat, spreekt mij ook meer aan. Behalve als we pinten gaan pakken.quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wezen fietsen? is het wel uitstekeloos weer voor![]()
ware het niet dat ik er veeeeel te lui voor ben![]()
Dan mag je ook niet fietsen. Foei.quote:Op zondag 17 april 2011 15:48 schreef densmee het volgende:
[..]
een fiets zonder trappers maar met een rechterhandvat wat je kunt verdraaien en zo toch vooruit gaat, spreekt mij ook meer aan. Behalve als we pinten gaan pakken.
quote:Op zondag 17 april 2011 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wezen fietsen? is het wel uitstekeloos weer voor![]()
ware het niet dat ik er veeeeel te lui voor ben![]()
Ja dus!quote:Op zondag 17 april 2011 12:43 schreef Duvel het volgende:
* Duvel gaat zijn potentieel snelle fiets eens uit het vet halen.
Geinig, er is ook een "'t Haantje" tussen Delft en Rijswijk, maar ik geloof dat dit ergens anders is?quote:Op zondag 17 april 2011 16:04 schreef Dingest het volgende:
Fietsen![]()
Het enige nadeel is dat ik de omgeving inmiddels erg goed ken en dat het vrij saai is. Dus wil ik wat verder weg moet ik eerst 20 km door bekend terrein fietsen voordat ik in leuker gebied kom. Nou rijd ik zelden recreatieve tochten korter dan 50 km, maar toch![]()
[ afbeelding ]
Dan ben je op zwaaiafstand langs geredenquote:Op zondag 17 april 2011 15:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
[..]
Ja dus!
Rondje Gouda - Gouda via de stormvloedkering bij Capelle, best mooi langs de IJssel.
Haha, had ff gezwaaid dan! Ik heb geen gele kanarie of dikke Linc zien staan...quote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ben je op zwaaiafstand langs gereden
das naast de gistquote:Op zondag 17 april 2011 16:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geinig, er is ook een "'t Haantje" tussen Delft en Rijswijk, maar ik geloof dat dit ergens anders is?
staan nog wat boompjes voorquote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, had ff gezwaaid dan! Ik heb geen gele kanarie of dikke Linc zien staan...
Ja, klopt, met die overweg waar eens in de zoveel tijd weer eens iemand zijn auto onder een trein parkeert.quote:
Ik ben niet gaan loeren, was aan het fietsen hè!quote:
dit vráágt om quootgeklootquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben gaan loeren, was niet aan het fietsen hè!
quote:Op zondag 17 april 2011 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, had ff gezwaaid dan! Ik heb geen gele kanarie of dikke Linc zien staan...
Dat, en dan moet je nog een beetje weten waar je moet kijken ookquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom wel mee BBQen.
Vandaag even de kentekensteun gemaakt voor een brede plaat op de Jeep. Ter voorbereiding van het in handen krijgen van fysieke, echte, Belgische kentekenplaten
De manier hoe Jeep het affabriek doet is lelijk dus ik heb het meteen goed gedaan.
Niet zo:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar midden op het reservewiel (zonder hoes) met mooi lampje erbij. Foto's volgen indien interesse
En we weten nog steeds niet hoe Duvel eruit ziet.quote:Op zondag 17 april 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Dat, en dan moet je nog een beetje weten waar je moet kijken ook
Ik ga vanavond nog even de elektro aansluiten voor het lampje en dan zal ik wat foto's maken.quote:
Waar zijn de foto's? lambalquote:Op zondag 17 april 2011 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom wel mee BBQen.
Vandaag even de kentekensteun gemaakt voor een brede plaat op de Jeep. Ter voorbereiding van het in handen krijgen van fysieke, echte, Belgische kentekenplaten
De manier hoe Jeep het affabriek doet is lelijk dus ik heb het meteen goed gedaan.
Niet zo:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar midden op het reservewiel (zonder hoes) met mooi lampje erbij. Foto's volgen indien interesse
Da's die hark die terugzwaaitquote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
En we weten nog steeds niet hoe Duvel eruit ziet.
als ik dan niet met de motor en de fiets mag ga ik wel met de autoquote:
We gaan bij Densmee, die schijnt een heul grote tuin te hebben, en genoeg hout ookquote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef Dingest het volgende:
Op zich vind ik een BBQ geen slecht plan eigenlijkMijn ouders hebben wel zo'n skottelbraai waar je ook prima op kan barbecueën, al zullen de puristen zeggen dat het op kooltjes moet.
Kan ook wel bij mij, maar dan moet je niet zeuren over de afstand![]()
En ik ben benieuwd naar je Jeep wanneer die daadwerkelijk de weg op mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |