Que?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Blegh, wat smaakt zijn peuk toch schraal na een tukkie.
Kan ook de nadorst zijn.quote:
Je moet die teerstokjes ook niet roken.quote:
Hah!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef GSbrder het volgende:
Gooische Vrouwen?
Atlas Shrugged!
En; http://www.businessinside(...)s-12%23ixzz1JRG0wpUH
Jongens, ik ben cultuurrelativist af. Ik ben dat trouwens nooit echt geweest, maar ik vond dit wel een mooie uitspraak.quote:Als alle culturen gelijk zijn is kanibalisme een kwestie van smaak.
- Leo Straus.
Jeetje, ze zullen met spanning afwachten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard. Al zal het wel weer het nodige stof op doen waaien. Ik ga eens flink de bezuinigingsopgave van dit kabinet bijpunten. Het gaat gewoon te traag/te weinig/en verkeerd. Vreselijk wat voor een kaalslag er nu op defensie plaatsvindt.
Ik zwemel al weg bij de gedachte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef eriksd het volgende:
Enige vrouwenfilm die enigzins te pruimen was, was love actually
Maarja, toen was ik zelf ook verliefd, schattig hé
Mooi artikel in HP/De tijd trouwens, over nietsnutten eind 20
Gezondheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Lekker dan, pakje marlboro kost 5 euro.
Geloof je ut zelfquote:
Van die lang leve de lol figuren eind 20 met een stom bijbaantje, eeuwige flutstudie. Van die mensen die de boot hebben gemist, doen alsof ze heel gelukkig zijn en alles een keuze is maar in werkelijkheid zichzelf wel voor hun kop kunnen slaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zwemel al weg bij de gedachte.
Vertel, wat staat er in het artikel?
Ah, mislukte yuppies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van die lang leve de lol figuren eind 20 met een stom bijbaantje, eeuwige flutstudie. Van die mensen die de boot hebben gemist, doen alsof ze heel gelukkig zijn en alles een keuze is maar in werkelijkheid zichzelf wel voor hun kop kunnen slaan.
Deze uitspraak maakt mij juist CR.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jongens, ik ben cultuurrelativist af. Ik ben dat trouwens nooit echt geweest, maar ik vond dit wel een mooie uitspraak.
Nou, dat is zo'n perfect voorbeeld inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, mislukte yuppies.
Ik heb het genoegen er geen te kennen, maar zal wel een leuk artikel zijn. Het eerste wat in me opkomt is iemand die 2 jaar voor niets een studie betaald, en er achter komt dat het nu dubbel zo duur is en ze in de put belandt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat is zo'n perfect voorbeeld inderdaad.
Nope hard werken. Genoeg mensen in mijn kennissenkring die LTS gedaan hebben maar meer geld verdienen dan de hele POL SC bij elkaar.quote:
De uitzonderingen bevestigen dus de regel, anders kaart je het niet aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope hard werken. Genoeg mensen in mijn kenissenkring die LTS gedaan hebben maar meer geld verdienen dan de hele POL SC bij elkaar.
Opleiding heb je dan ook geen zak aan. Is niks bepalend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope hard werken. Genoeg mensen in mijn kennissenkring die LTS gedaan hebben maar meer geld verdienen dan de hele POL SC bij elkaar.
Deels waar ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Opleiding heb je dan ook geen zak aan. Is niks bepalend.
Ach het is een opstapje en een kader.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwah, echte ondernemers hebben nauwelijks gestudeerd hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De uitzonderingen bevestigen dus de regel, anders kaart je het niet aan.
Goed he?quote:
Doe niet zo mal. Jij kiest er toch gewoon voor om in het weekend bier te gaan zuipen? Ipv daarvan zou je bijvoorbeeld ook iets kunnen beginnen in de ict.quote:
Definieer ondernemer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, echte ondernemers hebben nauwelijks gestudeerd hoor.
Meeste ondernemers in Nederland zitten dan ook beneden modaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, echte ondernemers hebben nauwelijks gestudeerd hoor.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Jij kiest er toch gewoon voor om in het weekend bier te gaan zuipen? Ipv daarvan zou je bijvoorbeeld ook iets kunnen beginnen in de ict.
Wat een zeldzaam komische opmerking.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Jij kiest er toch gewoon voor om in het weekend bier te gaan zuipen? Ipv daarvan zou je bijvoorbeeld ook iets kunnen beginnen in de ict.
Tja, als je niet functioneert in de samenleving dan verlies je. En dat is survival of the fittest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die cijfers ken ik niet, maar ik heb inderdaad eens van horen zeggen en schrijven dat er schrijnende gevallen tussenzitten ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meeste ondernemers in Nederland zitten dan ook beneden modaal
Heb je nog stuff om erin te douwen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Effe een waterpijp uit Egypte in elkaar draaien voordat ik richting kroeg ga.
Weet je wat het probleem is:quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het is een opstapje en een kader.
Je kan wel aankomen zetten met goede mentaliteit en je kan wel een goed persoon zijn, maar als op je CV staat dat je niks hebt dan is de kans klein dat je mag langskomen. Tenzij je aan de lopende band boutjes in dingetjes wilt schroeven.
Hoe ruim zie jij de gehele POL SC?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope hard werken. Genoeg mensen in mijn kennissenkring die LTS gedaan hebben maar meer geld verdienen dan de hele POL SC bij elkaar.
Ja, maar je hebt wel een rijbewijs nodig voor je mag rijden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is:
1 Het barst van het talent
2 Iedereen leert door----> opleiding is dus geen pre meer maar hooguit een sollitatierijbewijs.
Kortom door- en door verzadiging.
Voorlopig enkel appeltjesbende.quote:
Gast, ik heb je ooit eens ergens zien posten dat jij met toeval in de ict gerold bent ( je had toch alleen havo). Destijds was webdesign (waar jij actief in bent) nog in volle opkomst. Nee ik snap ook wel dat die markt nu wel verzadigd is met bedrijfjes ja.quote:
Goddomme Koos, ik kom op bezoek een keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Effe een waterpijp uit Egypte in elkaar draaien voordat ik richting kroeg ga.
En wat vinden we dat met z'n alle fijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, als je niet functioneert in de samenleving dan verlies je. En dat is survival of the fittest.
Ik snap niet wat daar mis mee is. Als je niet tussen mensen functioneert heb je eigenlijk geen bestaansrecht in onze wereld. Een opleiding dekt dat gelukkig niet af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
2 Iedereen leert door----> opleiding is dus geen pre meer maar hooguit een sollitatierijbewijs.
Aan een autorijbewijs heb je meer dan school/studie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt wel een rijbewijs nodig voor je mag rijden.
Iedereen die meer dan 20 keer in de maand hier post.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoe ruimt zie jij de gehele POL SC?
Zeldzaam hard bent ge vanavond, I approve of this message.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar mis mee is. Als je niet tussen mensen functioneert heb je eigenlijk geen bestaansrecht in onze wereld. Een opleiding dekt dat gelukkig niet af.
Ze hebben mij bij sollicitaties zelden naar diploma's gevraagd, mijn ervaring (webdevelopment sinds '96) telt veel zwaarder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou je continu proberen alles en iedereen kunstmatig mee te laten draaien. Biedt het platform, laat mensen los en de meeste redden zichzelf. Als je niet mee kan komen is dat geen kwestie van schuld, het is een feit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wat vinden we dat met z'n alle fijn.
Hoe harder hoe liever.
Nog erger dan de dierenwereld.
quote:
Ach kom op, dat geloof je toch niet echt of wel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Aan een autorijbewijs heb je meer dan school/studie.
Wat een kul.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ah php gaat weer op de man spelen. Je weet dat je volgende ban permanent is hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, ik heb je ooit eens ergens zien posten dat jij met toeval in de ict gerold bent ( je had toch alleen havo). Destijds was webdesign (waar jij actief in bent) nog in volle opkomst. Nee ik snap ook wel dat die markt nu wel verzadigd is met bedrijfjes ja.
Ja, die meuk is geweldig. Beetje in van die kussens liggen en dat dat apparaat oproken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddomme Koos, ik kom op bezoek een keer.
Ik bedoelde het ook ironisch hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind niet dat succes een keuze is. De omstandigheden spelen ook heel erg mee.
Ik weet het, toen ik nog in die regionen zat zat ik elke dag in een Shisha-bar, god wat zijn die dingen een hemelse uitvinding.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die meuk is geweldig. Beetje in van die kussens liggen en dat dat apparaat oproken.
Vorige week gehaaldquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom op, dat geloof je toch niet echt of wel?
Hoewel je ook een lulletje rozewater bent zonder rijbewijs ja, dan kan je een goede baan ook wel schudden.
Was niet op de man hoor. Mwah, perma ban? T´spijt mij remlof maar dat neem ik niet serieus, je zult me over 2 maand ongetwijfeld wel weer 3 maanden verwijderen. Je vindt me een mongool, maar wel een leuke mongoolquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah php gaat weer op de man spelen. Je weet dat je volgende ban permanent is hè?
Ik ben er niet ingerold, heb HIO gedaan, alleen niet afgemaakt.
Moet je alleen niet in de afgelegen gebieden die meuk gaan roken. Daar hebben ze alleen rommel. Blegh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, toen ik nog in die regionen zat zat ik elke dag in een Shisha-bar, god wat zijn die dingen een hemelse uitvinding.![]()
Apple-mint, en ik moord er voor. Nu moet ik er voor naar Duitsland rijden, daar wonen meer Turken schijnbaar.
Gefeliciteerd nog!quote:
Ik bedoelde het niet serieus hoor.quote:
Uhu, maar sommige barretjes importeren het goede spul, dat is het benzine verknappen wel waard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je alleen niet in de afgelegen gebieden die meuk gaan roken. Daar hebben ze alleen rommel. Blegh.
Deed je 't beter dan mij.quote:
Maar ervaar je dat dan door de vele afwijzingen ofzo? Je hebt toch een goede opleiding? Wat zeggen de bedrijven dan waar je solliciteert.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet serieus hoor.
Ik weet zelf ook wel beter. Door ervaren dat succes helemaal geen keuze is.
Nee, ban volgend op die van 3 maanden is voor onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was niet op de man hoor. Mwah, perma ban? T´spijt mij remlof maar dat neem ik niet serieus, je zult me over 2 maand ongetwijfeld wel weer 3 maanden verwijderen. Je vindt me een mongool, maar wel een leuke mongool
Komop hee, elk mens kan wel wat hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet serieus hoor.
Ik weet zelf ook wel beter. Door ervaren dat succes helemaal geen keuze is.
De enige WO-alumni die mij bekend zijn en die moeite op de arbeidsmarkt hebben, zijn mensen die het door hun gedrag tijdens hun studie ook wel een beetje naar gemaakt hebben. Als je studeert, je ambities hebt en bereid bent om een paar keer door de zure appel heen te bijten, zijn de mogelijkheden quasi eindeloos.quote:
Kan niet zonder inderdaad. Alhoewel ik later het liefst met de trein ga, vind ik heerlijk ontspannend. Voor de incidentele klussen dan even de auto.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deed je 't beter dan mij.
Maar goed man, heerlijk zo'n papiertje, bovendien noodzakelijk.
Dat is juist een mooi staaltje angstaanjagerij, Zeeland, dacht dat je dat wel zou doorzien...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jongens, ik ben cultuurrelativist af. Ik ben dat trouwens nooit echt geweest, maar ik vond dit wel een mooie uitspraak.
Maar ik schold je niet uit hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ban volgend op die van 3 maanden is voor onbepaalde tijd.
Dus misschien dat je dan met kerst weer wordt losgelaten.
Ik waarschuw je maar even
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De enige WO-alumni die mij bekend zijn en die moeite op de arbeidsmarkt hebben, zijn mensen die het door hun gedrag tijdens hun studie ook wel een beetje naar gemaakt hebben. Als je studeert, je ambities hebt en bereid bent om een paar keer door de zure appel heen te bijten, zijn de mogelijkheden quasi eindeloos.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet zonder inderdaad. Alhoewel ik later het liefst met de trein ga, vind ik heerlijk ontspannend. Voor de incidentele klussen dan even de auto.
Maar als volwassene geen rijbewijs is een beetje treurig inderdaad.
Mwoah, muziekje erbij, mensen kijken, beetje internetten. Vermaak me prima.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom.
Hoewel ik het openbaar vervoer hekel, luidruchtig, druk en je kan niet je eigen richting/tempo bepalen, haat het.
Kijk dan een even verder dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De enige WO-alumni die mij bekend zijn en die moeite op de arbeidsmarkt hebben, zijn mensen die het door hun gedrag tijdens hun studie ook wel een beetje naar gemaakt hebben. Als je studeert, je ambities hebt en bereid bent om een paar keer door de zure appel heen te bijten, zijn de mogelijkheden quasi eindeloos.
Gefeliciteerd. Ik had er een herkansing voor nodig.quote:
Reageer eens EG, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ervaar je dat dan door de vele afwijzingen ofzo? Je hebt toch een goede opleiding? Wat zeggen de bedrijven dan waar je solliciteert.
Ja maar jij legt het accent iets teveel op nog.quote:
Het zijn juist vaak de mensen die me irriteren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, muziekje erbij, mensen kijken, beetje internetten. Vermaak me prima.
Ik wil best geloven dat het jou niet heeft meegezeten, maar erken op zijn minst dat dergelijke gevallen schaarse uitzonderingen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kijk dan een even verder dan je neus lang is.
En in wat voor bak rijd jij rond?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn juist vaak de mensen die me irriteren.
Ik ben de tweede keer geslaagd, en toen was ik enorm nerveus. De eerste keer helemaal niet en toen faalde ik behoorlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
18 april rijexamen, en eerlijk gezegd kan ik er nog niks van. Maar ach, hoe zenuwachtiger ik ben hoe beter ik presteer.
Nah, genoeg mooie mensen of idioten om mee te vermaken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn juist vaak de mensen die me irriteren.
Ooit gehoord van zelfreflexie? Het grootste gedeelte van de studenten komt gewoon aan een baan en een opleiding is vooralsnog de beste inverstering die bestaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kijk dan een even verder dan je neus lang is.
Verschilt, C30 R of anders E klasse.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En in wat voor bak rijd jij rond?
Da's best snel, hoeveel uur heb je gehad?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
18 april rijexamen, en eerlijk gezegd kan ik er nog niks van. Maar ach, hoe zenuwachtiger ik ben hoe beter ik presteer.
Ja maar de trein in de spits is een hels karwij, bovendien is het hier geen Randstad waar alles bereikbaar is per spoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, genoeg mooie mensen of idioten om mee te vermaken.
Je pijpt appeltjesbende?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, hij heeft het voor elkaar hoor die Koos. Waterpijpen maar!
I'll be there in an hour!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, hij heeft het voor elkaar hoor die Koos. Waterpijpen maar!
Het zou wel eens heel goed kunnen dan nervositeit helpt ja. Mjah, volgens mij zijn de eisen ook wel flink verscherpt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben de tweede keer geslaagd, en toen was ik enorm nerveus. De eerste keer helemaal niet en toen faalde ik behoorlijk
Maar dat was in '89
Tja, kom in de randstad wonen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar de trein in de spits is een hels karwij, bovendien is het hier geen Randstad waar alles bereikbaar is per spoor.
Ach gut te over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ooit gehoord van zelfreflexie? Het grootste gedeelte van de studenten komt gewoon aan een baan en een opleiding is vooralsnog de beste inverstering die bestaat.
Lach je me niet uit als ik het zeg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's best snel, hoeveel uur heb je gehad?
Je collegastudenten zitten toch niet allemaal thuis?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach gut te over.
De mensen die wel succes hebben die danken het iig NIET aan hun opleiding. Want als dat wle zo was, dan was ik goddelijk geweest.
Joh. Alleen dat kooltje wil nog niet echt meewerken.quote:
Eigenlijk zat ik te plannen om naar het buitenland te gaan, wil in Rome werken ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, kom in de randstad wonen zou ik zeggen.
Nee hoor, had er zelf ook best veel. 40/42 geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lach je me niet uit als ik het zeg?
Maar je kunt toch in een fabriek gaan werken, ken zat fabrieken waar jij elke maand netto 17a 18 honderd netto op je bankrek krijgt bijgeschreven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach gut te over.
De mensen die wel succes hebben die danken het iig NIET aan hun opleiding. Want als dat wel zo was, dan was ik goddelijk geweest.
A je d'r niks van kon zou je nie op moge.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Ben allang afgekeurd hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je collegastudenten zitten toch niet allemaal thuis?
En hoevaak solliciteer je?
Ik schuur ook tegen de 40 aan, en maandag word ook mijn 2e keer godverdomme.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, had er zelf ook best veel. 40/42 geloof ik.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
A je d'r niks van kon zou je nie op moge.Leuke oma heb je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar je mag toch ter allertijde een rijexamen aanvragen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Niet genoeg geblowd en aan waterpijpen gelurkt vroeger zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joh. Alleen dat kooltje wil nog niet echt meewerken.
Dus je gaat de komende 60 jaar lopen gallen op de samenleving?quote:
Ach joh, 44 is gemiddeld geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schuur ook tegen de 40 aan, en maandag word ook mijn 2e keer godverdomme.
Nou en, vroeger hebben ze ook mij willen etiketteren met allerlei dingen. En zie nu, volgend jaar havo, kheb werk etc. Niets is onmogelijk.quote:
Hard inhaleren, ontsteken hoort hij uit zichzelf te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk statistiek. Je bent net de uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach gut te over.
De mensen die wel succes hebben die danken het iig NIET aan hun opleiding. Want als dat wel zo was, dan was ik goddelijk geweest.
Oh, dat wel, maar wij boorden gewoon twee gaatjes in een colafles.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet genoeg geblowd en aan waterpijpen gelurkt vroeger zeker?
Een samenleving die mensen afbranden, marginaliseren, stigmatiseren, veroordelen en mensen gewoon over de kling jagen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus je gaat de komende 60 jaar lopen gallen op de samenleving?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat wel, maar wij boorden gewoon twee gaatjes in een colafles.
Ik heb daar nog eens een keer een binnenbrandje mee gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet besluitvaardig genoeg, en een keer de verkeerde afslag genomen. Maar wat ook meespeelt is dat ik in zwolle in alle vroegte door de ochtend spits moet worstelen, dat is best intensief werk als er zo'n cbr mongool naast je zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach joh, 44 is gemiddeld geloof ik.
Waar ging het de eerste keer op mis?
Que?quote:
Je doet niet anders momenteel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een samenleving die mensen afbranden, marginaliseren, stigmatiseren, veroordelen en mensen gewoon over de kling jagen?
Dat gallen is nog teveel eer.
Hoelaat mag je maandag? Weer in de spits?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet besluitvaardig genoeg, en een keer de verkeerde afslag genomen. Maar wat ook meespeelt is dat ik in zwolle in alle vroegte door de ochtend spits moet worstelen, dat is best intensief werk als er zo'n cbr mongool naast je zit.
Ja, dat heb ik ook wel eens gedaan, kan me een feest in Deventer herinneren waar ik na het zuigen aan zo'n fles out ging voor 12 uurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat wel, maar wij boorden gewoon twee gaatjes in een colafles.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gedaan, kan me een feest in Deventer herinneren waar ik na het zuigen aan zo'n fles out ging voor 12 uur
Ben je afgekeurd om te werken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een samenleving die mensen afbranden, marginaliseren, stigmatiseren, veroordelen en mensen gewoon over de kling jagen?
Dat gallen is nog teveel eer.
Yep, omstreeks 9 uur.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelaat mag je maandag? Weer in de spits?
Ow god, nou succesquote:
Kan ik mij goed voorstellen. Dat apparaat ontplofte net haast.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens een keer een binnenbrandje mee gehad.
Er zijn mensen die verongelukken in deze ratrace. En ja dat heeft een objectieve reden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je afgekeurd om te werken?
Hoe dat zo?
Ja, een file is wel lekker inderdaad. Gaat van je tijd af. Alleen invoegen een beetje kut.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
Spits is juist het makkelijkste, gewoon achteraanschuiven in de file.
Ik zakte juist op na de spits.
Heb je een ongeluk gehad?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verongelukken in deze ratrace. En ja dat heeft een objectieve reden.
Depressie zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verongelukken in deze ratrace. En ja dat heeft een objectieve reden.
Wat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toch prefereer tegenwoordig ik het zuigen aan een tietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
Voor wie het interesseert, de pijp gaat als een tiet.
Gewoon forceren, als die andere lul geen deuk wil gaat ie wel op de rem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, een file is wel lekker inderdaad. Gaat van je tijd af. Alleen invoegen een beetje kut.
Zit er hashish of wiet bij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef KoosVogels het volgende:
Voor wie het interesseert, de pijp gaat als een tiet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch prefereer tegenwoordig ik het zuigen aan een tiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |