Bijzonder saaie wedstrijd idd, tijd was beter besteed aan het uitslapen der roes!quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kortom: Het was maar goed dat je niet wakker werd.
Stomme mensen met een levenquote:
Same.quote:
Wat is een 'veegweek'?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik maar een leven!
De hele dag voor school gewerkt
Nou ja, nu hoef ik er nog maar 1tje!
ja dat is dus nieuw en kutquote:
Dat zou ik zeker doen in dat geval jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is dus nieuw en kut
halverwege het jaar hadden ze bedacht dat het toch maar kut was dat iedereen zomaar wat inleverd op random data
Dus nu hebben we een veegweek voor iedereen die af wil studeren
Dat betekend dat we nu voor woensdag 12.00 alles in moeten leveren (behalve je scriptie en minor)
Het kutte er aan is dus dat ze het in februari verzonnen hebben
dus toen had je opeens nog maar 2 en halve maand terwijl je anders nog een half jaar had voor al die dingen
volgens mij mogen ze dat ook helemaal niet zo opeens veranderen maar als ik dat mail krijg ik geen antwoord dus ik ben maar gewoon hard gaan werken
Maar als ze iets afkeuren en dan zeggen ja kans voorbij ga ik wel lastig doen hoor
Ik denk dat het wel mee valt hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen in dat geval ja
Volgens mij heb ik er meer dan dat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same.![]()
Een stuk of 20 posts op diverse fora, dat is mijn nalatenschap aan de wereld op deze mooie dag.
Ja, dat mogen ze wel eens van OpenOffice afkijken: Dat je er niet pas bij het opslaan (of nog erger: een week later) achter komt dat een bestand als alleen-lezen geopend was.quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net met een vertaling bezig, is dat bestand ineens alleen-lezen. Waar kwam dat nou weer ineens vandaan
Ja, die kun je gewoon digitaal invullen en dan uitprinten en/of mailen. Nooit meer handgeschreven zooiquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Je bedoelt een PDF met form-elementen? Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
Niet op een macquote:
brr nee ik kan dat ze zo vies zacht waren dan niet los latenquote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
Moet je van de rest een smoothie maken. Of aardbeienjam.
Serieus, maak jam en je merkt er niets van. Zo heb ik ooit de beste jam ooit gemaakt van ingevroren aardbeien die helemaal moes waren geworden toen ik ze ontdooidequote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brr nee ik kan dat ze zo vies zacht waren dan niet los laten
ik heb ze maar aan vriendje gegeven die vreet alles
hij was heel blij met zijn extra portie haha
maar ik weet het dus smaakt het andersquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus, maak jam en je merkt er niets van. Zo heb ik ooit de beste jam ooit gemaakt van ingevroren aardbeien die helemaal moes waren geworden toen ik ze ontdooide.
Rhulogica!quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik weet het dus smaakt het anders
Als iemand anders er jam van maakt en het mij niet vertelt is het prima
joh dat heeft toch iedereenquote:
Niet!quote:
Niet!quote:
welquote:
bedankt voor het benadrukkenquote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Het voelt wel weer heel maandag-ish vandaag.
+1.quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Graag gedaan, geen probleem.quote:
Bijna vakantiequote:Op maandag 18 april 2011 08:35 schreef Q. het volgende:Bijna weekend!
En dan ook nog lang weekend, 4 dagen! Hoezee!
Ja, weer een week vrij, zucht.quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Volgende week pas Ph.quote:
Net zo bijzonder als alle vorige vrije wekenquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week pas Ph..
Ga je nog iets bijzonders doen deze week?
oh wat lief en goed van jequote:
Vandaag, dan kun je morgen in de nog warmere zon roerloos zitten !quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat lief en goed van je
goedemorgen allemaal
Ik zit te twijfelen of ik vandaag de examens zal gaan halen of morgen...
Vandaag is handiger maar ik heb gewoon geen zin om te bewegen
whaha dat dacht jijquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag, dan kun je morgen in de nog warmere zon roerloos zitten !
Dan zeker vandaag ophalen, mocht je eerder met nakijken kunnen beginnen!quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha dat dacht jij
Ik moet nog een essay schrijven en een solliciatie brief (dat ga ik vandaag doen)
3 klassen examens na kijken en nog wat herkansingen na kijken en dan ook nog 2 stapels opdrachten nakijkenvoor donderdag
Nee ik zit pas na donderdag weer in de zon ben ik bang
Beetje drukke periode zo met die examens
de herkansingen en werkstukken liggen hier dus er is genoeg te doen opzich...quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeker vandaag ophalen, mocht je eerder met nakijken kunnen beginnen!
E3quote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, aardige vrouw en Microsoft komt natuurlijk met hun E3-show, dus wel handig om even langs te gaan.
Dat lijkt me wel zinvol inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, aardige vrouw en Microsoft komt natuurlijk met hun E3-show, dus wel handig om even langs te gaan.
oh never mind dan hahaquote:
oooh ik vind hem super cutequote:Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
die kat ziet er wel uit alsof hij je huis gaat afbreken.
Hoe laat? dan roepen we dan nog een keer dat je aan de sleutel moet denken!quote:Op maandag 18 april 2011 10:10 schreef Tegan het volgende:
Halve dag werken. Wel de verkeerde helft van de dag, maar ach.
quote:
Naast bekende figuren uit de gameswereld als Miyamoto, Peter Molyneux, en noem ze maar op? Meestal gebruiken ze wel bekende sterren om wat aan te prijzen, dus misschien krijg ik wel *zwijmel Justin Bieber te zienquote:
Mag ik mee?quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast bekende figuren uit de gameswereld als Miyamoto, Peter Molyneux, en noem ze maar op? Meestal gebruiken ze wel bekende sterren om wat aan te prijzen, dus misschien krijg ik wel *zwijmel Justin Bieber te zien
quote:Please note: E3 Expo is a trade event. No one under 17 will be admitted (including infants). This policy is strictly enforced.
Checkquote:Op maandag 18 april 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uberhaupt niet zo aan leeftijd gebonden.
80-jarigen ook.quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-jarigen kunnen ook irritant zijn.
quote:
Pheno ik hou van jequote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
Beta is aan bij Gears of War 3Ik heb een key, alleen geen xbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |