Daarom juist.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef du_ke het volgende:
Morendo, weet niet wat je in het NWS-FB topic van plan bent maar heel slim lijkt het me niet
Ik hield me nog in volgens mij. Ik heb alleen een grote afkeer van NSB gedrag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef Disana het volgende:
Het zegt misschien wel iets over NWS dat mensen dat soort dingen in de FB durven te roepen.
En dat die houding (in het algemeen, ik heb het niet alleen over jou) jegens NWS kon ontstaan, maakt het juist zo zonde. NWS heeft inderdaad betere dagen gekend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef Morendo het volgende:
Boevndien: NWS.![]()
![]()
Daar kan niemand toch aanstoot aan nemen.
En dat is 3. Ben het weer met je eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat die houding (in het algemeen, ik heb het niet alleen over jou) jegens NWS kon ontstaan, maakt het juist zo zonde. NWS heeft inderdaad betere dagen gekend.
Kom op, het zonnetje schijnt en het terrasje wacht. Er komen heus weer betere dagen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
En dat is 3. Ben het weer met je eens.
Mijn weekend is naar de klote.
Bezoek om kwart voor 5? WW'ers?quote:
Je hebt er toch wel (onbedoeld) toe opgeroepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef du_ke het volgende:
En dan niet daar massaal de boel gaan verkloten kleuters
quote:
Oeh, wat breng je dat met uitermate voorzichtigheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel (onbedoeld) toe opgeroepen.
Ik twijfelde tussen onbedoeld en indirect.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oeh, wat breng je dat met uitermate voorzichtigheid.
Laat die onbedoeld tussen haakjes weg en zeg gewoon wat je denkt.
Kleuterjuf op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef Morendo het volgende:
Arme du_ke, hij heeft zo veel werk met ons.
It fits you like a suite.quote:
Ben ik nu de enige die is opgeruimd.quote:
Nee heb een stuk of 10 posts weggegooidquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die is opgeruimd.
Links EN Disana?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
It fits you like a suite.
Luitjes, fijn weekend allemaal. Ja, ook links en Disana.
Ja, jij in het bijzonder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |