Hij heet gewoon Moszkowicz. Daarnaast lijkt het me moeilijk te ontkennen dat hier geen sprake is van meineed. Eerst zegt de getuige dat het diner of de Islam ging, later zei hij dat het diner over Wilders ging. Wilders != Islam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het de strategie van het maffiamaatje details opblazen .. veel bombarie maken dat het een oneerlijk proces.. om de rechters zodoende onder druk te zetten (met mobilisatie van de publieke opinie) om vooral te bewijzen dat het niet zo is... en dus eerder pro-Wilders zijn?
Ik snap dat niet zo goed.. want het proces had al maanden geleden voorbij kunnen zijn en de verwachting was algemeen in het voordeel van de verdachte, want in Nederland wordt erg veel getolereerd vanwege de vrije meningsuiting.
Of maffiamaatje handelt in opdracht van Wilders... om de boel te rekken en er publiciteit uit te slaan...
Een onmiskenbaar gevolg van residentie ten noorden van de Reest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:58 schreef du_ke het volgende:
Volgende week heb ik twee van die officiele openingdingen maar de ene sla ik over en de ander heeft geen drank
Kunnen ze niet beter een keer de zaak inhoudelijk gaan behandelen? De spelletje van Mosko hebben toch lang genoeg geduurd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef Holograph het volgende:
Hilarisch. De rechtbank is opnieuw gewraakt.
Nee van een besluit om een weekend m'n poten kapot te lopen ergens ten zuiden van de Reest dus ik sla maandag maar even overquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Een onmiskenbaar gevolg van residentie ten noorden van de Reest.
Je hebt het nu over Jansen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij heet gewoon Moszkowicz. Daarnaast lijkt het me moeilijk te ontkennen dat hier geen sprake is van meineed. Eerst zegt de getuige dan het diner of de Islam ging, later zei hij dat het diner over Wilders ging. Wilders != Islam.
Neuh.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
3-voud en ik waren het onlangs ook al twee keer eens. Moet ik me zorgen gaan maken.
In dit geval weegt dierenwelzijn voor mij zwaarder dan godsdienst vrijheid. De voorschriften voor ritueel slachten zijn achterhaald. Ze waren ooit bedoeld als bescherming van dierenwelzijn. Nu zijn er nog betere methode en ik denk dat Allah en JHWH daar erg blij me zijn. Volgens mij zijn Allah en JHWH ook tegen ritueel slachten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:05 schreef du_ke het volgende:
Nog zo'n verbodsdingetje, een waar ik wat dubbel in sta. Het verbod op ritueel slachten. Godsdienstvrijheid heb ik vrij hoog in het vaandel staan maar dat gaat ook op voor dierenwelzijn. Van de technieken heb ik onvoldoende verstand maar ik heb toch het idee dat verdoofd/ bedwelmd slachten voor zo'n beest beter is. Dus ik neig naar een verbod. Hoe staan jullie hier in?
Geweldig. De hele droge nepshow wordt dankzij Moszko toch nog leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef Holograph het volgende:
Hilarisch. De rechtbank is opnieuw gewraakt.
Eerst was de verwachting dat er vandaag geen uitspraak zou komen, maar de wrakingskamer is toch onderwegquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geweldig. De hele droge nepshow wordt dankzij Moszko toch nog leuk.
Komop zeg. Dit is toch tenenkrommend. En kost klauwen met geld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geweldig. De hele droge nepshow wordt dankzij Moszko toch nog leuk.
geef Henk en Ingrid brood en spelen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
Rechtszaken zijn bedoeld om leuk te zijn, tenslotte.
"Klauwen" valt wel mee. En daarbij, je kunt Wilders niet kwalijk nemen dat deze schijnvertoning doorgedrukt werd. Als het dan toch moet pak die corrupte bende dan ook maar aan. Met een vleugje flair natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komop zeg. Dit is toch tenenkrommend. En kost klauwen met geld.
Hoezo valt klauwen wel mee? We hebben het toch algauw over tienduizenden euro's. Ik neem Wilders ook niets kwalijk, ik vind die hele artikel-12 procedure volstrekt belachelijk, ik vind de ontvankelijkheid belachelijk, ik vind de benadeelden een idioot zooitje. Het is een grote bende en dit zou dan de creme de la creme van de rechtspraak moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Klauwen" valt wel mee. En daarbij, je kunt Wilders niet kwalijk nemen dat deze schijnvertoning doorgedrukt werd. Als het dan toch moet pak die corrupte bende dan ook maar aan. Met een vleugje flair natuurlijk.
Dus als Wilders vrijgesproken wordt dan is dat het gevolg van een corrupte rechtspraak? Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
"Klauwen" valt wel mee. En daarbij, je kunt Wilders niet kwalijk nemen dat deze schijnvertoning doorgedrukt werd. Als het dan toch moet pak die corrupte bende dan ook maar aan. Met een vleugje flair natuurlijk.
Beiden gebeuren hier niet. Dit is goedkoop theater. Dat jij hier dol op bent zorgt er nog niet voor dat er ook maar enige flair aan zitquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus als Wilders vrijgesproken wordt dan is dat het gevolg van een corrupte rechtspraak? Mooi, weten we dat ook weer.
Peanuts.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo valt klauwen wel mee? We hebben het toch algauw over tienduizenden euro's.
Hahaha... wat een flauwe draai zeg. Feit dat du_ke het er mee eens is bevestigd het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus als Wilders vrijgesproken wordt dan is dat het gevolg van een corrupte rechtspraak? Mooi, weten we dat ook weer.
Rechtbank en OM moeten elkaar maar eens goed aankijken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beiden gebeuren hier niet. Dit is goedkoop theater. Dat jij hier dol op bent zorgt er nog niet voor dat er ook maar enige flair aan zit
Right. Je zou lid moeten worden van de PvdA.quote:
Zit al op VVD niveau. Grote stappen terug doen is not done.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Right. Je zou lid moeten worden van de PvdA.
Het OM heeft dit nooit gewild.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rechtbank en OM moeten elkaar maar eens goed aankijken.
Exact. Die vinden dit ook allemaal onzinquote:
Gewoon het proces doorlopen en zien wat daar uit komt. De kans is groot op vrijspraak en dan weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rechtbank en OM moeten elkaar maar eens goed aankijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |