Is wat voor te zeggen. Ook een einde maken aan besnijdenis van minderjarigen om niet-medische redenen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verbieden. Dierenleed omdat mensen nog in iets geloven, komop zeg. Ik heb niets met godsdienstvrijheid eigenlijk, bron van ellende.
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is wat voor te zeggen. Ook een einde maken aan besnijdenis van minderjarigen om niet-medische redenen?
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef eriksd het volgende:
Tjonge, een antwoord zonder mits en maar van mijn kant. Dat is zeldzaam.
Jeetje, we zijn het eensquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het voorkomen van onnodig leed belangrijker dan een ritueel dat niets oplevert behalve een goed gevoel bij de deelnemers.
Dat kan niet hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:10 schreef eriksd het volgende:
Tjonge, een antwoord zonder mits en maar van mijn kant. Dat is zeldzaam.
Speciaal voor jou:quote:
Als je hem maar levend erbovenhangt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef du_ke het volgende:
Ik ga morgen weer een half varken van de barbecue eten dus dat is het punt niet zo voor mij
Ja de keel doorsnijden is zielig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je hem maar levend erbovenhangt.
Heh?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:20 schreef KoosVogels het volgende:
Onze krijgsmacht laat zich weer van zn beste kant zien: de soldaten denken dat als ze maar genoeg slopen, dat het kabinet vanzelf tot bezinning komt.
Klopt, dat is wel erg dubbel inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, godzijdank mogen we hier in Wales nog op de ouderwetse manier slachten. Wat een dierenvrienden in Nederland zijn het toch, varkenspakhuizen zijn geen probleem maar onverdoofd slachten, dat kan echt niet! Maar wel lekker de kilo knaller halen, natuurlijk.
Besteed liever aandacht aan hoe de dieren leven, dat vermijd vele malen meer leed dan het slachten ooit zal doen. De caviapolitie mag niet achter boeren aan maar oh oh, onverdoofd slachten! Hypocriet geblaat allemaal.
Zo doen ze dat in Noord Korea! Oh...wacht...quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)opnieuw__.html?p=1,1
Wat een klucht is dit aan het worden zeg.
Is het de strategie van het maffiamaatje details opblazen .. veel bombarie maken dat het een oneerlijk proces.. om de rechters zodoende onder druk te zetten (met mobilisatie van de publieke opinie) om vooral te bewijzen dat het niet zo is... en dus eerder pro-Wilders zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef Holograph het volgende:
Hilarisch. De rechtbank is opnieuw gewraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |