Minder FOKkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
Call of Duty zuigt.
Medal of Honor & Battlefield
Oh, en doordat ik door een herkansing een lager cijfer heb gehaald ga ik op een haar na cum laude missen
Ik. Maar goed, ik noemde haar een hysterische dame -totaal ongegrond natuurlijk-, dus I had it coming...quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik. Maar goed, ik noemde haar een hysterische dame -totaal ongegrond natuurlijk-, dus I had it coming...
Hou je van kip?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik. Maar goed, ik noemde haar een hysterische dame -totaal ongegrond natuurlijk-, dus I had it coming...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
MW2En dan natuurlijk zoveel mogelijk neermaaien op dat vliegveld!
Voel me wel minder speciaal nu ik weet dat Nikita iedereen zit af te zeikenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kan er niets aan doen, denk ik. Misschien is het een ziekelijke aandoening.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voel me wel minder speciaal nu ik weet dat Nikita iedereen zit af te zeiken
Als afzeiken een ziekelijke aandoening is dan zal ik maar eens naar de dokter gaan als ik jou was dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kan er niets aan doen, denk ik. Misschien is het een ziekelijke aandoening.
Denk het. Vind het altijd wel geweldig als ze mij weer eens een gluiperige kontkruipende provinciaal noemt die een geit aan zn kont likt en zich aan zn kont laat likken door bronstige, vrouwhatende schaamhaarbaarden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kan er niets aan doen, denk ik. Misschien is het een ziekelijke aandoening.
Probeer het nog eens, ooit moet het een keer doel treffen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als afzeiken een ziekelijke aandoening is dan zal ik maar eens naar de dokter gaan als ik jou was dan.
Gezien je post.
Ja, en laf en links en lui en islamitisch en neger en nou ja, je kent het wel. Het lijkt, dat is misschien een betere term, meer op Gilles de la Tourette. Het is -lijkt wel!- onmogelijk voor haar om een zin te schrijven zonder te vloeken en te schelden en te tieren. Heel fascinerend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk het. Vind het altijd wel geweldig als ze mij weer eens een gluiperige kontkruipende provinciaal noemt die een geit aan zn kont likt en zich aan zn kont laat likken door bronstige, vrouwhatende schaamhaarbaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |