Nergens om onzeker over te zijn gekkie !!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry maar het is MIJN neus ik moet er mee leven jah?!?!!?!!
Je was een chinees toch ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik ben niet joods en ik kom ook niet uit india.
maar het is toch vriendschappelllijkk dus jaquote:
hihi.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nergens om onzeker over te zijn gekkie !!maarja daar doe je soms niks tegen die onzekerheid
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben naar bed, trusten allemaal!![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik was een chinees in mijn vorige leven
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb ook nog een bijpassende pet voor dat shirt!
Volgend jaar carnaval ( ja dat word hier gevierd in het westen).. ga ik verkleed als Ash.
slaapzequote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben naar bed, trusten allemaal!![]()
Wat staat er op het menu straks ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tijd voor eten volgens mijn maag, dus over een uurtje eten maken
Ik heb een Pikachu knuffol.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat was ik sexy
Kan echt niet stoppen met kijken naar mezelf
je weet, ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu straks ?
Lieve schat hij is perfect verkleind tot 640, heb ik bewust gedaan voor message boards! Zie jij er een rood randje omheen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Piel tering lees de huisregels eens, doe die fucking foto in een spoiler bedankt.
weet hij dat al?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar het is toch vriendschappelllijkk dus ja
NOU EN GROOT PLAATJE BLIJFT GROOT SPOILER BEDANKT.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lieve schat hij is perfect verkleind tot 640, heb ik bewust gedaan voor message boards! Zie jij er een rood randje omheen?
Als ik de volgende keer lapo heb zal ik eens extra lang wachten, kijken hoeveel er gaan stuiterenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU EN GROOT PLAATJE BLIJFT GROOT SPOILER BEDANKT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij belhamel hihiquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer lapo heb zal ik eens extra lang wachten, kijken hoeveel er gaan stuiteren
Daar heb ik ook last van jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat was ik sexy
Kan echt niet stoppen met kijken naar mezelf
Een soort verkapte Dames/heren in de dop?quote:
dat zegt niks, hoe lang duurt het al?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk het wel want als hij iets meer wou dan zou hij toch wel een move gemaakt hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]/care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh niet zo langquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef n8n het volgende:
[..]
dat zegt niks, hoe lang duurt het al?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Als ik iemand leuk vind maak ik altijd deze move.
das keitofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja met kwaaie eikel jake en zachte eikel joe etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een soort verkapte Dames/heren in de dop?
Je hebt bindingsangst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Nee, losse voeten.quote:
geef subtiele hints kijken of er gehapt wordquote:
Op de dansvloer heb je daarmee meer succes, wel leipe move zeker wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Henkie94 het volgende:
STERVENDE HOEREN
Gisteren keek ik bij de normale toperts voor een ARG7 topert, staat ie bij centraal. Kijk ik bij centraal, STAAT IE BIJ DE NORMALE TOPERTS
WAT IS DIT??????????????????????????
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef n8n het volgende:
[..]
geef subtiele hints kijken of er gehapt word![]()
Een modje moet hem centraal zetten!quote:
Dat wist ik al. :3quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een modje moet hem centraal zetten!
Gebeurt dat (nog) niet, staat ie gewoon bovenaan in ONZ
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zei wel dat ik verlegen ben en dat ik altijd de kat uit de boom kijk, toen later waren we aan het praten over een meisje die helemaal op hem afstapte en aan hem ging zitten enzo en toen vroeg ik: vond je dat niet leuk dan? toen zei hij: ik hou van meisjes die verlegen zijn en die de kat uit de boom kijken.
Was dat een hint?
Wel onzekere gangsters die paranoide worden van een blowtjequote:
Hoe kun je hem dan kwijtrakenquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zei wel dat ik verlegen ben en dat ik altijd de kat uit de boom kijk, toen later waren we aan het praten over een meisje die helemaal op hem afstapte en aan hem ging zitten enzo en toen vroeg ik: vond je dat niet leuk dan? toen zei hij: ik hou van meisjes die verlegen zijn en die de kat uit de boom kijken.
Was dat een hint?
dat is zo vet, para boodschappen doenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wel onzekere gangsters die paranoide worden van een blowtje
Je gaat verdomme toch niet kijken als er een kat in een boom zit !!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was dat een hint?
Ik blow niet, ik ga ervan slapen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is zo vet, para boodschappen doen
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef Henkie94 het volgende:
Het is gewoon een complot dat de mods m niet centraal maken als ik bij centraal zit te kijken.
dat is geen hint meer maar een directe verklaringquote:
ghehehequote:
hou van jequote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat verdomme toch niet kijken als er een kat in een boom zit !!!![]()
redden dat beest !!
walgelijk dat soort meisjes
kattenhaatsters raarrgfghhhh
hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is zo vet, para boodschappen doen
Ergens..quote:
Hey daarquote:
Oh shitquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is geen hint meer maar een directe verklaring
Piel, pass die kretek eens eh mattie.quote:
Dit, die man wil de kleren van je lijf scheuren, dat wat hij zei is codetaalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is geen hint meer maar een directe verklaring
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gheheheik begrijp hints niet hoor.
[..]
hou van je
Djarum Super alles jwz, ga je mee naar de Pasar?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel, pass die kretek eens eh mattie.
Hij was wel lief.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dit, die man wil de kleren van je lijf scheuren, dat wat hij zei is codetaal
Weet ik toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ook van jou, zelfs als je naar katten kijkt in een boom zonder ze te redden
ga er wat mee doen dat is leuk. Ik wil soms alleen een meisje zijn om jongens als emotionele speelbal te kunnen gebruikenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey daar
[..]
Oh shitik reageerde daar helemaal niet op
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat?![]()
Ik ben nog nooit naar een Pasar gegaanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Djarum Super alles jwz, ga je mee naar de Pasar?
Geen grappen.
Waarom? Zo ben ik niet manquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef n8n het volgende:
[..]
ga er wat mee doen dat is leuk. Ik wil soms alleen een meisje zijn om jongens als emotionele speelbal te kunnen gebruiken
kdan.quote:
Gezellig mang!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een Pasar gegaan
welk blonde meisje?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
WTF n8n.. dat blonde meisje lijkt wel een dikke versie van Voe!!!!!
I know riiiiight.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bedankt. Alles wordt nu ineens heul duidelijk.
Hey Myr!quote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hebben jullie al paaseieren gegeten?
omdat het kan, zeker bij pubertjesquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? Zo ben ik niet man
Wel gekookte eieren.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Die net bij Eikel Academy wasquote:
wel een konijnquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik moet ze nog zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Nee man, dan ben je al net zo als hen!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef n8n het volgende:
[..]
ga er wat mee doen dat is leuk. Ik wil soms alleen een meisje zijn om jongens als emotionele speelbal te kunnen gebruiken
Van chocolade of van die echte dingen ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Fredje.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Eindelijk! Rust.. bah, te drukke dag
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee man, dan ben je al net zo als hen!
We gaan ze samen zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet ze nog zoeken.![]()
![]()
Weet jij waar ze liggen?
Titititdididid Dora.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb wel aardig wat eierstokken laten vibreren op de dansvloer afgelopen zaterdag, met mijn hippe dance moves.
Nog geen eitjes gegeten.
Wat is daar zo leuk aan?quote:
Genieten van die rust manquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Eindelijk! Rust.. bah, te drukke dag
heb macht-issuesquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee man, dan ben je al net zo als hen!
Wel bevrucht zaterdag?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb wel aardig wat eierstokken laten vibreren op de dansvloer afgelopen zaterdag, met mijn hippe dance moves.
Nog geen eitjes gegeten.
Lig al lekker verdiend in bedquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Genieten van die rust manlekker muziekje erbij
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Lig al lekker verdiend in bed![]()
Mogge, henkie
oke dan beter niet. ik bedoelde ook dat je wat af kon tastenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is leuk, ik ga niet met zn gevoelens spelen.
oowww heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Lig al lekker verdiend in bed![]()
Mogge, henkie
Al die aziaten onder mekaar, top sfeertje! Goedkope Kretek, overal eten! De geur van doerian waardoor iedereen over z'n zuiger gaat!quote:
19quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben toch 19?
Edit; Hoe oud ben jij eigenlijk?
oh hoe dan, doe eens mij duidelijkereererre tips gevenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef n8n het volgende:
[..]
oke dan beter niet. ik bedoelde ook dat je wat af kon tasten
Mijn HTC Desirequote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww heerlijkIpodje bij de hand anders ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Gewoon met iemand van dezelfde leeftijd nemen
Doe wat goed voelt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh hoe dan, doe eens mij duidelijkereererre tips geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
vragen stellen naar voorkeuren in dames, s'avonds uit het niets weltrusten smsenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh hoe dan, doe eens mij duidelijkereererre tips geven
Om eerlijk te zijn heb ik daar niet zoveel mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al die aziaten onder mekaar, top sfeertje! Goedkope Kretek, overal eten! De geur van doerian waardoor iedereen over z'n zuiger gaat!
Heerlijk.
Meerdere malen ja!quote:
ik moest je neus ff zienquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal lurkers in mn fobo man en geen die iets achterlaat. Ben ik zo afzichtelijk?
Kusje erop, dan komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom doet t pijn in mn borst ter hoogte van mn hart?En waarom doet mn maag pijn?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Doe wat goed voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste durf ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef n8n het volgende:
[..]
vragen stellen naar voorkeuren in dames, s'avonds uit het niets weltrusten smsen
kom op wie denkt meeEn soms praten we wel lang. MAAR OMG IK HET IS GEWOON VRIENDSCHAPPELIJK JAH.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebroken hart + honger?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom doet t pijn in mn borst ter hoogte van mn hart?En waarom doet mn maag pijn?
Ach tsja, hij is wel lief verder hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Idd
Ach ja altijd leuk om te zien dat er nog kinderen zijn
Ik ken gretig gevoelquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
Kan er niet bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusje erop, dan komt het allemaal goed.
Altijd als mensen boos zijn en in een hoekje gedreven worden gaan ze scheef typen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat eerste durf ik nietEn soms praten we wel lang. MAAR OMG IK HET IS GEWOON VRIENDSCHAPPELIJK JAH.
![]()
![]()
![]()
Ik heb het vrij vaak met (normale) vriendinnen over mn vrouwelijke voorkeuren, no spangquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat eerste durf ik nietEn soms praten we wel lang. MAAR OMG IK HET IS GEWOON VRIENDSCHAPPELIJK JAH.
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal lurkers in mn fobo man en geen die iets achterlaat. Ben ik zo afzichtelijk?
Zure zaak ouwe, dat word sjorren!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het is uit met mijn neukvriendinnetje
Ik weet nog steeds niet hoe je eruit ziet mangquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
KB volg je hart en dan kom je vanzelf bij mij uit
Jij typt altijd scheef.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan er niet bij.
[..]
Altijd als mensen boos zijn en in een hoekje gedreven worden gaan ze scheef typen.
Ok.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik heb het vrij vaak met (normale) vriendinnen over mn vrouwelijke voorkeuren, no spang
quote:
Oh. Echt welquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Geen honger. En een gebroken hart voel je niet fysiek afaik.
ik voel met je meequote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Vervelend.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Freddieyquote:
Ok.quote:
amar ik ben nie boos tog ;pquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je eruit ziet mang
[..]
Jij typt altijd scheef.
[..]
Ok.maar straks denkt hij dat het een hint is ofzo??
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ok.
[..]
amar ik ben nie boos tog ;p
De kant naar de keuken toe gericht.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik mn goeie kanten wel ken.
jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zure zaak ouwe, dat word sjorren!
Dat merk je snel genoeg aan z'n reactie, weet je meteen of het voor hem ook vriendschappelijk isquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat belooft goedsquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik mn goeie kanten wel ken.
Dat is het leukequote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je eruit ziet mang
[..]
Jij typt altijd scheef.
[..]
[..]
Klopt, ik zit nu tegenover de keukn.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
De kant naar de keuken toe gericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusjelikjedansje
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Koken zult ge.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nu tegenover de keukn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef mc-Piel het volgende:
Broeders, zusters en twijfelgevalletjes.
Ik ga horizontaal!Fapze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KusjelikjedansjeUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Goed heur. Nog tot maandag vrijquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat erg goed Koetje. Hoe gaat het met jou dan?
Meh.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg aan z'n reactie, weet je meteen of het voor hem ook vriendschappelijk is
Leuke ninja edit. D.dd..dddquote:
Ja?quote:
Ik ga horizontaal!TrustennnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusjelikjedansje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga horizontaal!haha je hebt geen hangmatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusjelikjedansje![]()
ik heb geoefend weerquote:
Ja weet je niet wat je kan verwachten enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh.
[..]
Leuke ninja edit. D.dd..ddd
[..]
Ja?
[..]
Trustennnnnn![]()
![]()
![]()
Nee sorry. Ik ben voorzien.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wil je haar opvolgen?
Ik moet in mijn leven een modin neuken
Nee. Ik wil je zachte haartjes aaien.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo Myraela, wil je met mij vechten?
Mja. Ik weet nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja weet je niet wat je kan verwachten enzo
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuke ninja edit. D.dd..ddd
[..]
Oh, dat mag ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik wil je zachte haartjes aaien.
Tuurlijk heb je dat wel gehaald.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed heur. Nog tot maandag vrij.
En dan hoor ik meteen m'n punten van m'n herkansingen. Ik moet er minstens een hebben gehaald
.
Ja is wel te hopen. Anders moet ik van schoolquote:
NOES!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja is wel te hopen. Anders moet ik van school.
Maar komt wel goed. Hoop ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Ik jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zou jij dat leuk vinden???quote:
Wat moet ik daarmee?quote:
Idd maar ik woon in NLquote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik wil het nu eten![]()
apfelstrudel till I die
Makenquote:
Foto's.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een meisje van 17 wil met me afspreken
What's your age again?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Nieuwe fuckbuddieee wutwut je bent gewild nu wil ik een pic van je pzlzzquote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik zou het doorhebben en meespelen og het tegenovergestelde zeggenquote:
Kan niet. Mijn blacksmith level is niet hoog genoeg.quote:
Nog even minen dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn blacksmith level is niet hoog genoeg.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zou het doorhebben en meespelen og het tegenovergestelde zeggen
Ben al druk bezigquote:
19quote:
neequote:Op donderdag 14 april 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nieuwe fuckbuddieee wutwut je bent gewild nu wil ik een pic van je pzlzz
datesquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nee
Nee is geen nieuwe neukmaatje, er moet wel een klik zijn
Ik neuk nooit 1ste paar daten
It's a signquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had shift ingedrukt terwijl ik naar beneden scrollde, kom ik in de homo slowchat
Daar begint het altijd mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had shift ingedrukt terwijl ik naar beneden scrollde, kom ik in de homo slowchat
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef MultiBanaan het volgende:
welkom in mijn domeinquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Volgend leven?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou ik wilde je net vragen voor een date maar dat hoeft al niet zie ik
Ik intussen 6 maandenquote:
van lange relatie bijna naadloos naar sexbuddyquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
echt? Best wel zonde eigenlijk
Straks krijg je een hartaanval !!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben te lui om naar de plee te gaan terwijl ik al 2 uur moet.
hehehequote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef n8n het volgende:
[..]
van lange relatie bijna naadloos naar sexbuddy
wel tijd voor feestjesquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik intussen 6 maanden![]()
Stomme opleiding, geen sociaal leven meer
Truste alvastquote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga lekker TV kijken en slapen mensen, veel plezier nog
slaapzequote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
slaap zacht zo patjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
Doeiii lieve patje en remember: ik ben nog steeds verliefd op je.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
TV kijken zuigt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap zacht zo patjehoop dat er nog wat leuks is op tv
daten?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef n8n het volgende:
best spannend als k nu weer zou gaan daten![]()
Dat is dan ook het enigequote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe
[..]
wel tijd voor feestjes
Date je voor de sport?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef n8n het volgende:
Je was toch verlieft op smegmanusquote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doeiii lieve patje en remember: ik ben nog steeds verliefd op je.
aw jongen toch, nouja binnenkort amerika he! lekker erop los scharrelen enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enigeecht al 6 weken non-stop... dit weekend weer 1 weekend daarna 2
soms, althans, dat zou ik doen als het nodig wasquote:
Why?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef n8n het volgende:
Ik ben op veel mensen verliefdquote:Op donderdag 14 april 2011 23:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je was toch verlieft op smegmanus
Ik vat het niet meer
ik heb wat gemist denk ik
okquote:
Ik dacht eerst dat er een nieuwe mod wasquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ? weetniet
[..]
Dit ook jaIk schrok!
ah oke, dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben op veel mensen verliefd
[..]
okis goed. afgesproken ja.
Oh. Dat sws, schijnt dat die amerikaanse dames al die piloten wel zien zitten enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aw jongen toch, nouja binnenkort amerika he! lekker erop los scharrelen enzo
quote:
dealquote:Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
okis goed. afgesproken ja.
idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een nieuwe mod was.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onmogelijk volgens scheikunde
Misschien wel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ah oke, dat verklaard een hoop
dan toch maar org7?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh. Dat sws, schijnt dat die amerikaanse dames al die piloten wel zien zitten enzomooi dat all die college studentes 18 zijn, en ik dan 19
Utrecht?quote:
En rustig aan met mn zusje hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh. Dat sws, schijnt dat die amerikaanse dames al die piloten wel zien zitten enzomooi dat all die college studentes 18 zijn, en ik dan 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |