Nergens om onzeker over te zijn gekkie !!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry maar het is MIJN neus ik moet er mee leven jah?!?!!?!!
Je was een chinees toch ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik ben niet joods en ik kom ook niet uit india.
maar het is toch vriendschappelllijkk dus jaquote:
hihi.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nergens om onzeker over te zijn gekkie !!maarja daar doe je soms niks tegen die onzekerheid
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben naar bed, trusten allemaal!![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik was een chinees in mijn vorige leven
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb ook nog een bijpassende pet voor dat shirt!
Volgend jaar carnaval ( ja dat word hier gevierd in het westen).. ga ik verkleed als Ash.
slaapzequote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik ben naar bed, trusten allemaal!![]()
Wat staat er op het menu straks ?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tijd voor eten volgens mijn maag, dus over een uurtje eten maken
Ik heb een Pikachu knuffol.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat was ik sexy
Kan echt niet stoppen met kijken naar mezelf
je weet, ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu straks ?
Lieve schat hij is perfect verkleind tot 640, heb ik bewust gedaan voor message boards! Zie jij er een rood randje omheen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Piel tering lees de huisregels eens, doe die fucking foto in een spoiler bedankt.
weet hij dat al?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar het is toch vriendschappelllijkk dus ja
NOU EN GROOT PLAATJE BLIJFT GROOT SPOILER BEDANKT.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lieve schat hij is perfect verkleind tot 640, heb ik bewust gedaan voor message boards! Zie jij er een rood randje omheen?
Als ik de volgende keer lapo heb zal ik eens extra lang wachten, kijken hoeveel er gaan stuiterenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU EN GROOT PLAATJE BLIJFT GROOT SPOILER BEDANKT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij belhamel hihiquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als ik de volgende keer lapo heb zal ik eens extra lang wachten, kijken hoeveel er gaan stuiteren
Daar heb ik ook last van jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat was ik sexy
Kan echt niet stoppen met kijken naar mezelf
Een soort verkapte Dames/heren in de dop?quote:
dat zegt niks, hoe lang duurt het al?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk het wel want als hij iets meer wou dan zou hij toch wel een move gemaakt hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]/care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh niet zo langquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef n8n het volgende:
[..]
dat zegt niks, hoe lang duurt het al?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Als ik iemand leuk vind maak ik altijd deze move.
das keitofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja met kwaaie eikel jake en zachte eikel joe etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een soort verkapte Dames/heren in de dop?
Je hebt bindingsangst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Nee, losse voeten.quote:
geef subtiele hints kijken of er gehapt wordquote:
Op de dansvloer heb je daarmee meer succes, wel leipe move zeker wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Henkie94 het volgende:
STERVENDE HOEREN
Gisteren keek ik bij de normale toperts voor een ARG7 topert, staat ie bij centraal. Kijk ik bij centraal, STAAT IE BIJ DE NORMALE TOPERTS
WAT IS DIT??????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |