Dank voor je hulp markquote:
pffffquote:
zonder moeite, maar moeten deze ook nog even volkrijgenquote:
hij moet zijn cap-post verslaving ook bijhouden natuurlijkquote:
Lol, je hebt het PI wel gezien toch? Hoop ik....?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij moet zijn cap-post verslaving ook bijhouden natuurlijk
Dit weekend krijgen we er waarschijnlijk genoeg vol!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
zonder moeite, maar moeten deze ook nog even volkrijgen
nieuwe TT dating in the dark met vultarian
die had ik niet eens nodig hoor..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je hebt het PI wel gezien toch? Hoop ik....?
heb zaterdag weer alle tijd, daarna is het over met de pret vrees ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit weekend krijgen we er waarschijnlijk genoeg vol!!
Nee toch? Je werkt voorlopig toch maar vier dagen per weekquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb zaterdag weer alle tijd, daarna is het over met de pret vrees ik
Moet je veel werken??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lol, dus wordt het dit weekend wel gezellig....quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Er heeft er vandaag een ontslag genomen, en er is er een ziekquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee toch? Je werkt voorlopig toch maar vier dagen per week
Pfff, dubbele diensten dus.... Da's balen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Er heeft er vandaag een ontslag genomen, en er is er een ziek
Aahhhquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dus wordt het dit weekend wel gezellig....![]()
*Ik ben er trouwens weer eens niet...*
dus het wordt echt gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dus wordt het dit weekend wel gezellig....![]()
*Ik ben er trouwens weer eens niet...*
quote:
Jeetje.... en dat zijn waarschijnlijk niet de leerlingen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Aaah dus moet jij meer werken...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
het wordt nog gezelliger zaterdag ben ik er ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus het wordt echt gezellig
Zo is het niet bedoelt
dat schiet niet echt op kokkiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee die heeft het prima naar zijn zin, Procedures zijn weer opgestart. Was net klaar na een jaar zonder personeel te hebben gezetenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Jeetje.... en dat zijn waarschijnlijk niet de leerlingen?
Ik ben dan op een verjaardag in het Zuiden des lands, gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus het wordt echt gezellig
Zo is het niet bedoelt
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op kokkie, balen voor je
Haha, onze SC notuliste?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
ff rustig aan zeg..... * MaryMousenoteert Kahaarin is er niet van het weekend, Ceetje op zaterdag niet ik moet toch jullie agenda's bijhouden om te voorkomen dat PietPaniek gebeld wordt
Ja, als ik het vergeet moet jij me op de vertellen waar iedereen isquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
ff rustig aan zeg..... * MaryMousenoteert Kahaarin is er niet van het weekend, Ceetje op zaterdag niet ik moet toch jullie agenda's bijhouden om te voorkomen dat PietPaniek gebeld wordt
hahaha, wij gaan vanuit het zuiden feesten bij vrienden in Amsterdamquote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben dan op een verjaardag in het Zuiden des lands, gaat helemaal goed komen.
Is het op dit moment een lastige markt om aan nieuw personeel te komen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee die heeft het prima naar zijn zin, Procedures zijn weer opgestart. Was net klaar na een jaar zonder personeel te hebben gezeten
Je hebt er goed weer bij! http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, wij gaan vanuit het zuiden feesten bij vrienden in Amsterdamgaat ook goed komen
truste kokkie, slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Ik denk dat ik er vandaag maar een vroeg einde aan brei,
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben dan op een verjaardag in het Zuiden des lands, gaat helemaal goed komen.
aardig dat jullie ook nog vertellen waar jullie wel zijn hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, wij gaan vanuit het zuiden feesten bij vrienden in Amsterdamgaat ook goed komen
Slaap lekker kokjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het op dit moment een lastige markt om aan nieuw personeel te komen?
trustequote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Weltrusten Kokkie (of wordt het net als gisteren dat je nog 1 uurtje blijftquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Werk in een toeristisch gebied met heel veel horeca, op ruime afstand van grote steden waar ook weer veel horeca isquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.
Balen, krijg je hè met al die lui die denken dat ze de volgende 2 sterren koks zijn. Succes er mee.... en nu je bed inquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
als Mary niet blijft knuffelen en praten dan gaat dat lukkenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weltrusten Kokkie (of wordt het net als gisteren dat je nog 1 uurtje blijft)
Weet ik..... ik zou je graag mijn hulp aan willen bieden, maar ik denk niet dat je op een nog-niet-eens-leerling die een senior ICT consultant salaris wil hebben zit te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Werk in een toeristisch gebied met heel veel horeca, op ruime afstand van grote steden waar ook weer veel horeca is
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen danquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
als Mary niet blijft knuffelen en praten dan gaat dat lukken
om mijn team te versterken niet neequote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik..... ik zou je graag mijn hulp aan willen bieden, maar ik denk niet dat je op een nog-niet-eens-leerling die een senior ICT consultant salaris wil hebben zit te wachten
Lol, deze nodig?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen dan [ afbeelding ]
Ja..... het is groot en abstract... maar wat is het?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen dan [ afbeelding ]
Sorry, te groot, veren, die kriebelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja..... het is groot en abstract... maar wat is het?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga naar m'n bed, kan oogjes niet meer openhouden dus ga lekker slapen![]()
Zie jullie morgen weer![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
weet je zeker dat het geen azijn was?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, had net een wijntje open gedaan maar die was niet lekker.... De kurk rook ook zuur dus ik denk dat ik een tweede poging moet gaan wagen...
Nou, het was azijn geworden idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen azijn was?
trustequote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]Kan je het nog altijd door de sla gooien
ook lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.
yummiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.
quote:
Heerlijk, met champignons, een ui, laurierblad, zwarte peperkorrels en een handjevol jeneverbessen.quote:
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dubbel portie maken Kahaarin... Vultarian eet morgen met je mee denk ik
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Vultarian het volgende:
lijkt me erg lekker ja, ik neem zelf de moeite niet dat te maken ( maw dat kan ik niet vinden in het vriesvak)
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm..... ik heb voor zowel Heineken als Grolsch gewerkten heb deze week eens een paar HJ-tjes gehaald en moet toegeven dat die toch ook wel echt lekker zijn
ik heb ook geen hekel aan kokkerellen, doe het recept maar kan ik nog eens wat lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.
[..]
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.
ik ben trouw aan oma's recept, en kokkerellen vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb hem koud staan voor je
[ afbeelding ]
Hier of in de COSquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
zo weer eens even bijlezen wat er allemaal gebeurt is afgelopen avond!
niet schrikken als je de stream aangooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
zo weer eens even bijlezen wat er allemaal gebeurt is afgelopen avond!
ach... het had erger gekunt..... Bollokus niet de spoiler openenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet schrikken als je de stream aangooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
doe eens van afgelopen dag in het kort zoek eigenlijk helemaal niet te lezen.... oogjes vallen bijna dichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier of in de COSik kan ook voor je samenvatten hoor
![]()
die gaan niet meer aan.....deze week streamloos doorgaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet schrikken als je de stream aangooit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... het had erger gekunthelemaal waar maar een waarschuwing lijkt me toch wel op z'n plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
die gaan niet meer aan.....deze week streamloos doorgaan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... het had erger gekunthad je dat njiet beter na het 20e flesje unnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
sjips..... te laat met editen dat je de spoiler niet mocht zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
had je dat njiet beter na het 20e flesje unnen zeggen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips..... te laat met editen dat je de spoiler niet mocht zien
Nog een HJ-tje ?
[ afbeelding ]
PM.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb ook geen hekel aan kokkerellen, doe het recept maar kan ik nog eens wat leren![]()
mijn moeder maakte dat vroeger ook maar heb het gewoon zelf nooit geprobeerd
Vandaag hele dag niets gebeurt, behalve slapen, hangen, en het dagelijkse ritueel van elkaar ontvlooien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe eens van afgelopen dag in het kort zoek eigenlijk helemaal niet te lezen.... oogjes vallen bijna dicht
Afkicken jij!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
er komt weer rook uit mijn toetsenbord van het vele tikken
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag hele dag niets gebeurt, behalve slapen, hangen, en het dagelijkse ritueel van elkaar ontvlooien.
Tijdens de daily herhaling van gisteren, en de aankondiging dat Servio en Cynthia in het huis zijn. Tijdens de live Gerard moest zijn angsten overwinnen van de Stem en kreeg moest een lepel met biologisch kakkerlakken en wormen eten.
Geer weigerde en Karim moest per direct het huis verlaten (zit nu in de geheime kamer). Laura moest haar hoofd in een glazen doos met een tweetal vogelspinnen stoppen en met haar mond een sleutel uit de doos halen.
Als Laura weigerde zou zij per direct het huis moeten verlaten en Cynthia er weer inkomen.
Laura haalde de sleutel eruit en mocht een kastje bij het zwembad openen waar een brief van haar zus in zat die ze met veel emo voorlas. Karim exit en Servio weer even terug.
Vervolgens werd Maik eruit gestemt en was Mo niet eens zo heel erg emo omdat ze toch wel weet dat ze hem weer terug ziet.
En oja.... een deze dagen komt er een puppy het huis in.
Ik heb niet gekeken... *gruwel* Hoe dan ook, ik vind dan Geer groot gelijk had...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben iig blij dat maik weg is en niet sherrie of geer!
maar geen kakkerlakken eten waren ze nog niet dood ????
Hier in de SC.... Vultarian zoekt nog steeds een date. Het goddelijk vosje was niets voor hem. Kokje wilde gekriebeld worden en heeft daarom een nieuwe ui. Jesje heeft een bliksembezoek gebracht en leeft nog, is morgen weer aanwezig. Kokje moet weer hard werken want een zieke en een ontslag genomen. Vultarian plundert nog steeds de vriezer van zijn ouders vandaar dat Kahaarin hem het recept van stooflapjes met rode kool met appeltjes ge-pm-ed heeft. Enne ik lust tegenwoordig HJquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe eens van afgelopen dag in het kort zoek eigenlijk helemaal niet te lezen.... oogjes vallen bijna dicht
heb het laatst geprobeerd (te nieuwsgierig) en kakkerlak is best lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken... *gruwel* Hoe dan ook, ik vind dan Geer groot gelijk had...
kakkerlakken waren dood hoor, en ze lagen heel mooi als amuse op een lepel. Ik had gewoon hap slik weg gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben iig blij dat maik weg is en niet sherrie of geer!
maar geen kakkerlakken eten waren ze nog niet dood ????
dank je muisje....... het is dat het zover rijden is anders was ik je meteen eenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier in de SC.... Vultarian zoekt nog steeds een date. Het goddelijk vosje was niets voor hem. Kokje wilde gekriebeld worden en heeft daarom een nieuwe ui. Jesje heeft een bliksembezoek gebracht en leeft nog, is morgen weer aanwezig. Kokje moet weer hard werken want een zieke en een ontslag genomen. Vultarian plundert nog steeds de vriezer van zijn ouders vandaar dat Kahaarin hem het recept van stooflapjes met rode kool met appeltjes ge-pm-ed heeft. Enne ik lust tegenwoordig HJ
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Afkicken jij!!
Heb je me al ingehaald??
quote:
slaap lekkerquote:
ik ben nog niet naar bed hoorquote:
maar ik zag hier dus dat je me hebt ingehaaldquote:
zeg dan gewoon dat je wilt weten waar jij vandaag in het lijstje staatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Vultarian het volgende:
och ik loop het weer te verkloten? sorry, quoten is moeilijk
(ik bedoelde naar niki natuurlijk![]()
)
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je wilt weten waar jij vandaag in het lijstje staat
[ afbeelding ]
zoals het hoort... one step behind me
quote:
ik was eerst een tijd one step aheadquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je wilt weten waar jij vandaag in het lijstje staat
[ afbeelding ]
zoals het hoort... one step behind me
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tuurlijk... jij volgt de voetsporen van kokkie
![]()
[ afbeelding ]
Waar HEB je het in vredesnaam over...?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tuurlijk... jij volgt de voetsporen van kokkie
![]()
[ afbeelding ]
En nog steeds de ongekroonde nummer tweequote:
ik zou graag zeggen dat het te zien is in de score..... maar helaasquote:
quote:
wel in het gemiddelde per dag me 20 gekrompenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zou graag zeggen dat het te zien is in de score..... maar helaas
Lol, zijn voorsprong is dan ook wel van dusdanige aard dat inhalen er voorlopig niet in zit, vooral niet omdat je zelf ook nog wel post.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zou graag zeggen dat het te zien is in de score..... maar helaas
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel in het gemiddelde per dag me 20 gekrompen
Zelfs IBenny zit nog niet eens in de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zijn voorsprong is dan ook wel van dusdanige aard dat inhalen er voorlopig niet in zit, vooral niet omdat je zelf ook nog wel post.![]()
Je voorsprong is te groot lieverd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel in het gemiddelde per dag me 20 gekrompen
Ik heb heul geen top 3 ambitie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
je hebt nog wat uren typern te gaan wil je op dat verschrikkelijke aantal komen
Volgens mij hoef je je pas echt zorgen te maken als je de Tong80 lijst haaltquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je voorsprong is te groot lieverd.![]()
![]()
[..]
Ik heb heul geen top 3 ambitie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maak je wel weer goed als je familie weer weg is
ik voel me er niet slecht bij hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je voorsprong is te groot lieverd.![]()
![]()
[..]
Ik heb heul geen top 3 ambitie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar 1 mei komt er weer bezoek voor een week............. och het geeft allemaal niks de ziektekosten kan gelukkig geen nederlands lezen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je volgt gewoon online de cursus "boeren voor gevorderden" toch
Hmmm, goed punt idd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je je pas echt zorgen te maken als je de Tong80 lijst haalt
Lol, dat is belangrijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik voel me er niet slecht bij hoor!
vandaag naar de markt geweest lekker met de dieren bezig geweest en het apenspel met mijn nichtje. maar echt super koud is het niet hoor ben kets verbrand maar met de wind is het zonder trui net niet te doen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Verder nog iets leuks gedaan Bol? Behalve bbq-en in de kou?
Wat is het apenspelquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag naar de markt geweest lekker met de dieren bezig geweest en het apenspel met mijn nichtje. maar echt super koud is het niet hoor ben kets verbrand maar met de wind is het zonder trui net niet te doen!
apenspel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag naar de markt geweest lekker met de dieren bezig geweest en het apenspel met mijn nichtje. maar echt super koud is het niet hoor ben kets verbrand maar met de wind is het zonder trui net niet te doen!
quote:
Bollo is in slaap gevallen.... we gaan nu niet meer te horen krijgen wat het apenspel is denk ikquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Bollo is in slaap gevallen.... we gaan nu niet meer te horen krijgen wat het apenspel is denk ik
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef bollokus het volgende:
een spel dat te makkelijk voor woorden is gewoon met een spring ding apen in de boom schieten...... echt leuk
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest weer even brood uit de oven halen en zo zoals alle dagen
quote:
Geeft niets.... gewoon uit de vriezer van pa en ma halen en ff ontdooien in de magnetronquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
dat heb ik sinds school niet meer gedaan, brood bakken
vandaag ook cake gemaakt met mijn nichtje alleen voor de geur alquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je me weer lekker te maken.... 'k ga vandaag ook maar weer eens een brood bakken
die hebben echt geen magische vriezer ofzo waar maar allerlei dingen uit blijven komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niets.... gewoon uit de vriezer van pa en ma halen en ff ontdooien in de magnetron
ik vind het nog tof en wil ook een keer bruinbrood etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
dat heb ik sinds school niet meer gedaan, brood bakken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaag ook cake gemaakt met mijn nichtje alleen voor de geur al![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je nichtje schoot jou met je gepleisterde been met een spring ding de boom in
![]()
voor je nichtje
quote:
psies.... Vultarian weet nog niet hoe je een gewone volkoren boterham gaat missen als je in het buitenland zitquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het nog tof en wil ook een keer bruinbrood eten
quote:
Heb je een broodbakmachine?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit je me weer lekker te maken.... 'k ga vandaag ook maar weer eens een brood bakken
die zou ik dus helemaal niet missen want ik eet al 30 jaar geen bruin brood meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
psies.... Vultarian weet nog niet hoe je een gewone volkoren boterham gaat missen als je in het buitenland zit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn nichtje maakte hier laatst pizza met pindakaas en chocoladepasta
:/ aparte combiquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn nichtje maakte hier laatst pizza met pindakaas en chocoladepasta
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zou ik dus helemaal niet missen want ik eet al 30 jaar geen bruin brood meer
vond ik ook, maar was best lekkerquote:
eet je uberhaupt nog wel iets gezonds?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zou ik dus helemaal niet missen want ik eet al 30 jaar geen bruin brood meer
wit brood van blueband daar zitten wel voedingsvezels en vitaminen in enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar toch wel iets met granen of zo of alleen wit brood
ik probeer het zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eet je uberhaupt nog wel iets gezonds?
Lol, ik vind het wel handig, alles er gewoon inpleuren en een tijdje later vers brood!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar die gebruik ik alleen nog maar voor het maken van jam. Brood weer op de ouderwetse manier, zit er tenminste geen gat in
Haha, echt?! Ik vind witbrood niet eens lekker....quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en cake gaat dus ook heul goed, ik gebruik hem best veel als ik alleen ben! en doe de confiture weer altijd gewoon in een pannetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar die gebruik ik alleen nog maar voor het maken van jam. Brood weer op de ouderwetse manier, zit er tenminste geen gat in
Ik ook voor effe.... tijdje later was evengoed drie uur.... en ik had een gat in mijn brood van die deeg haak. Nu weer gewoon kneden, rijzen, kneden, op de bakplaat of in de vorm leggen en in dezelfde tijd een mooi goed gerezen brood ZONDER gatquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik vind het wel handig, alles er gewoon inpleuren en een tijdje later vers brood!
Oh, dat kan idd... Goh, ben blij dat je het lekker vind dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef Vultarian het volgende:
natuurlijk eet ik ook gezonde dingen lol maar bruin brood gaf gewoon problemen toen ik jong was en moest van de dokter wit brood gaan eten ipv bruin
Ja, maar goed, zelf vers brood maken kost al met al ook zo lang toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook voor effe.... tijdje later was evengoed drie uur.... en ik had een gat in mijn brood van die deeg haak. Nu weer gewoon kneden, rijzen, kneden, op de bakplaat of in de vorm leggen en in dezelfde tijd een mooi goed gerezen brood ZONDER gat
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
en cake gaat dus ook heul goed, ik gebruik hem best veel als ik alleen ben! en doe de confiture weer altijd gewoon in een pannetje
Lol, dat is waar...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
... machine nog nooit gebruikt voor cake.... en confiture in een pannetje
constant roeren, kans op aanbranden.... Grappig als we elkaar bij elkaar optellen kunnen we of alles met de broodmachine of alles juist zonder
daarom, maar voor brood is het makkelijk omdat je er niet bij hoeft te blijven...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
... machine nog nooit gebruikt voor cake.... en confiture in een pannetje
constant roeren, kans op aanbranden.... Grappig als we elkaar bij elkaar optellen kunnen we of alles met de broodmachine of alles juist zonder
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom, maar voor brood is het makkelijk omdat je er niet bij hoeft te blijven...
zou trouwens appelmoes gaan?
hm.... maar je zei net dat je het brood uit de oven haalde.... wat voor super broodbakmachine gebruik jij ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
daarom, maar voor brood is het makkelijk omdat je er niet bij hoeft te blijven...
Ja! Dat ruikt me dan toch ook een partijtje lekker....quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
zou trouwens appelmoes gaan?
hmmm, dat morgen eens proberen, moet je die dingen er dan gewoon rauw in ketsen ??quote:
als je met 4 man bent is broodbakken makkelijker anders moet ie 4x aan op een dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm.... maar je zei net dat je het brood uit de oven haalde.... wat voor super broodbakmachine gebruik jij ?
Ja, en je kunt er dan nog dingen bij in doen, beetje kaneel of 1 peertje tussen de appelstukjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmm, dat morgen eens proberen, moet je die dingen er dan gewoon rauw in ketsen ??
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmmm, dat morgen eens proberen, moet je die dingen er dan gewoon rauw in ketsen ??
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, en je kunt er dan nog dingen bij in doen, beetje kaneel of 1 peertje tussen de appelstukjes.
ikke morgen gelijk proberenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel schillen, rode wijn en kaneel met suiker
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je met 4 man bent is broodbakken makkelijker anders moet ie 4x aan op een dag
Kaneel met vanillesuiker, maar dan wel de echte met bourbon vanille.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel schillen, rode wijn en kaneel met suiker
uhm, ja zoiets eigenlijk wel, heb ook ook pas net zon machinequote:Op vrijdag 15 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
kortom je bent gewoon een luie rakker en gebruikt de BBM alleen als je alleen bent, maar weet dat je in iets meer tijd op de oude manier ook prima brood uit de oven kunt halen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kaneel met vanillesuiker, maar dan wel de echte met bourbon vanille.
Lol, die arme man, de hele dag met eten bezig en dan nu hier ook nog...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kosts ietsjes meer maar is echt wel lekkerder... Ik bewaar ze in suiker, krijg je je eigen vanillesuiker van. Jammer dat kokje al slaapt, kan ons nog veel meer tips geven
vind ie niet erg hoor... heb je niet gezien hoe hij zich zat op te vreten toen ze de zeebaars aan het slachten waren ipv filerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die arme man, de hele dag met eten bezig en dan nu hier ook nog...
zeebaarsgehaktquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vind ie niet erg hoor... heb je niet gezien hoe hij zich zat op te vreten toen ze de zeebaars aan het slachten waren ipv fileren
Lekker blijven uitproberen.... ik heb alleen een hekel aan een gat onderin mijn brood, dus bak die toch weer lekker ouderwets (bijna dan.... ik kook/bak elektrisch, en mijn oma en vader bakte de broden gewoon in een gasoven)quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
uhm, ja zoiets eigenlijk wel, heb ook ook pas net zon machine
quote:
het was ook echt niet om aan te zien, voor gewone mensen al niet, laat staan voor een superkokjequote:
Lol, idd, dat was ook genant... Zo moeilijk is dat niet, een scherp mes en dat goed op de graat houden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vind ie niet erg hoor... heb je niet gezien hoe hij zich zat op te vreten toen ze de zeebaars aan het slachten waren ipv fileren
Ik zou niet weten..... ik heb heel wat kippen ontleed, maar behalve de haring weinig ervaring met vissenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, dat was ook genant... Zo moeilijk is dat niet, een scherp mes en dat goed op de graat houden.
ojee ik moet aan de slag zie ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
en ik wil toch wel ff melden dat ik gestegen ben in de stats
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
he Bollo.... je familie is al op stok, je kippen zijn denk ik al op stok, ik wil mijn nestje in....maar wil niet weggaan zonder jou eengegeven te hebben
ik ga mijn best doen, zal weer eens meer in de cos gaan spammen ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in mijn voetsporen Vultarian... in mijn voetsporen
Weet je, ik denk dat als je een goed mes hebt en weet hoe je dat moet vasthouden er weinig dingen zijn die je niet kunt fileren, misschien dat het de eerste keer een beetje hakkelig is maar de tweede zal echt wel goed gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet weten..... ik heb heel wat kippen ontleed, maar behalve de haring weinig ervaring met vissen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
een dikke
terug, ga ook nog een peukje doen en dan de oogjes sluiten
trustequote:Op vrijdag 15 april 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat als je een goed mes hebt en weet hoe je dat moet vasthouden er weinig dingen zijn die je niet kunt fileren, misschien dat het de eerste keer een beetje hakkelig is maar de tweede zal echt wel goed gaan.Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat als je een goed mes hebt en weet hoe je dat moet vasthouden er weinig dingen zijn die je niet kunt fileren, misschien dat het de eerste keer een beetje hakkelig is maar de tweede zal echt wel goed gaan.Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal.
![]()
![]()
Hmm, als we allemaal een peuk doen mag het raam wel open en de afzuiging aan idd.quote:
he je zit in de SC [ughe ughe] hier staat het bijna altijd blauw van de rook [ughe ughe]quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als we allemaal een peuk doen mag het raam wel open en de afzuiging aan idd.
Ga je niet meer redden bol.... niet vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:36 schreef bollokus het volgende:
toch weer begonnen met die laptop en ik wou vanavond nog zo voor half 1 in bed liggen
Haha, ik heb zo het vermoeden idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he je zit in de SC [ughe ughe] hier staat het bijna altijd blauw van de rook [ughe ughe]
ik weet het maar dan lukt het niet helemaal.... je kent dat toch wel?!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je niet meer redden bol.... niet vandaag
ja jij met je sijsjes ik heb je al goeienacht gewenst dus nuquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet het maar dan lukt het niet helemaal.... je kent dat toch wel?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja bij mij blijkt vandaag ook vaak gisteren te zijn en morgen is in eens vandaag
jeetje lag M$ weer dwars?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
word me te moeilijk, maar het is gelukt, windows staat er weer op en alles werkt weer
dequote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat weet je hier op fok nog niet zo... echt wel M$ fans aanwezig hier hoor
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schietquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was me er niet van bewust dat die überhaupt bestaan
het was mij na bollo's uitleg ook niks duidelijker gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schiet
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijkquote:
zal morgen een foto makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schiet
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijk
hmmm het apenspel was toch gisteren.... en je gaat morgen daar een foto van makenquote:
ding was gebruikt door een oud vrouwtje (was ook te zien pfff alles er af nu alles weer er op en het werkt weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dat dan... dan begrijp ik je tenminste
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm het apenspel was toch gisteren.... en je gaat morgen daar een foto van makentimetraveler
ik hoop dat je het nu niet over je tante hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ding was gebruikt door een oud vrouwtje (was ook te zien pfff alles er af nu alles weer er op en het werkt weer
nee, de moederquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hoop dat je het nu niet over je tante hebt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
ben er weg van ...voor muisje en
voor vul
quote:
Je gaat vandaag nog slapen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
ben er weg van ...voor muisje en
voor vul
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat vandaag nog slapen...Bollokus slaap
tot vandaag
quote:
helemaal niks, en zoals ik al zei zelfs de cossers komen niet meer per ongelukquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
Vultarian... volgende TT dating in the Dark with Vultarian hebben we nog staan hoorvoor nu vrees ik dat er zelfs geen vosjes op afkomen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
helemaal niks, en zoals ik al zei zelfs de cossers komen niet meer per ongeluk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgen ochtend maar weer gaan koffiedrinken samen
11 uur hier in de SC... en neem nu gebrande en gemalen bonen mee als je blieftquote:
oh het duurde te lang?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
11 uur hier in de SC... en neem nu gebrande en gemalen bonen mee als je blieft
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh het duurde te lang?![]()
ik doe mijn best
joepie een verdwaalde cosser!!!quote:
geen idee....quote:
en jij bent ook weer wakker _net als ik_quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
joepie een verdwaalde cosser!!!![]()
![]()
welkom
jeetje Mark.... waarom moet je ons tegenwoordig wakker schreeuwen...quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje Mark.... waarom moet je ons tegenwoordig wakker schreeuwen...slaap lekker
pff was echt niet vol, zaten allemaal te wachten tot ik lapo zou pakkenquote:
nee joh! gekkiequote:
capslock probleempje dus.... probeer het toetsenbord van bollokus eens zit wel vol met zpelvouten maar de capslock ontbreektequote:
willen wij weten wat jij aan je ballen hebt hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! gekkie
( heb ff iets anders aan mijn ballen hangen )
gelukkigquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! gekkie
( heb ff iets anders aan mijn ballen hangen )
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
capslock probleempje dus.... probeer het toetsenbord van bollokus eens zit wel vol met zpelvouten maar de capslock ontbreekte
wie is wij ???quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
willen wij weten wat jij aan je ballen hebt hangen
wij is zij en mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
wie is wij ???
en neen dat wil je (jullie) niet weten!!!
sufkut....
ty Vul... ik weet mijn grens weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wij is zij en mij![]()
en we zijn al heul heul ver voorbij post #50 dus beetje liev zijn he
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ty Vul... ik weet mijn grens weer![]()
alles pit weer doodgewoon en Geer ligt allenig ?
verkeerde topic voor je zogenaamde OT postquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel OT het slaapt nog steeds
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
verkeerde topic voor je zogenaamde OT post
wie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:38 schreef MaryMouse het volgende:
oh en er roept iets om aandacht geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |