niet schrikken als je de stream aangooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
zo weer eens even bijlezen wat er allemaal gebeurt is afgelopen avond!
ach... het had erger gekunt..... Bollokus niet de spoiler openenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet schrikken als je de stream aangooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
doe eens van afgelopen dag in het kort zoek eigenlijk helemaal niet te lezen.... oogjes vallen bijna dichtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier of in de COSik kan ook voor je samenvatten hoor
![]()
die gaan niet meer aan.....deze week streamloos doorgaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet schrikken als je de stream aangooit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... het had erger gekunthelemaal waar maar een waarschuwing lijkt me toch wel op z'n plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
die gaan niet meer aan.....deze week streamloos doorgaan
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... het had erger gekunthad je dat njiet beter na het 20e flesje unnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
sjips..... te laat met editen dat je de spoiler niet mocht zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
had je dat njiet beter na het 20e flesje unnen zeggen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips..... te laat met editen dat je de spoiler niet mocht zien
Nog een HJ-tje ?
[ afbeelding ]
PM.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb ook geen hekel aan kokkerellen, doe het recept maar kan ik nog eens wat leren![]()
mijn moeder maakte dat vroeger ook maar heb het gewoon zelf nooit geprobeerd
Vandaag hele dag niets gebeurt, behalve slapen, hangen, en het dagelijkse ritueel van elkaar ontvlooien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe eens van afgelopen dag in het kort zoek eigenlijk helemaal niet te lezen.... oogjes vallen bijna dicht
Afkicken jij!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
er komt weer rook uit mijn toetsenbord van het vele tikken
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag hele dag niets gebeurt, behalve slapen, hangen, en het dagelijkse ritueel van elkaar ontvlooien.
Tijdens de daily herhaling van gisteren, en de aankondiging dat Servio en Cynthia in het huis zijn. Tijdens de live Gerard moest zijn angsten overwinnen van de Stem en kreeg moest een lepel met biologisch kakkerlakken en wormen eten.
Geer weigerde en Karim moest per direct het huis verlaten (zit nu in de geheime kamer). Laura moest haar hoofd in een glazen doos met een tweetal vogelspinnen stoppen en met haar mond een sleutel uit de doos halen.
Als Laura weigerde zou zij per direct het huis moeten verlaten en Cynthia er weer inkomen.
Laura haalde de sleutel eruit en mocht een kastje bij het zwembad openen waar een brief van haar zus in zat die ze met veel emo voorlas. Karim exit en Servio weer even terug.
Vervolgens werd Maik eruit gestemt en was Mo niet eens zo heel erg emo omdat ze toch wel weet dat ze hem weer terug ziet.
En oja.... een deze dagen komt er een puppy het huis in.
Ik heb niet gekeken... *gruwel* Hoe dan ook, ik vind dan Geer groot gelijk had...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben iig blij dat maik weg is en niet sherrie of geer!
maar geen kakkerlakken eten waren ze nog niet dood ????
Hier in de SC.... Vultarian zoekt nog steeds een date. Het goddelijk vosje was niets voor hem. Kokje wilde gekriebeld worden en heeft daarom een nieuwe ui. Jesje heeft een bliksembezoek gebracht en leeft nog, is morgen weer aanwezig. Kokje moet weer hard werken want een zieke en een ontslag genomen. Vultarian plundert nog steeds de vriezer van zijn ouders vandaar dat Kahaarin hem het recept van stooflapjes met rode kool met appeltjes ge-pm-ed heeft. Enne ik lust tegenwoordig HJquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe eens van afgelopen dag in het kort zoek eigenlijk helemaal niet te lezen.... oogjes vallen bijna dicht
heb het laatst geprobeerd (te nieuwsgierig) en kakkerlak is best lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken... *gruwel* Hoe dan ook, ik vind dan Geer groot gelijk had...
kakkerlakken waren dood hoor, en ze lagen heel mooi als amuse op een lepel. Ik had gewoon hap slik weg gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben iig blij dat maik weg is en niet sherrie of geer!
maar geen kakkerlakken eten waren ze nog niet dood ????
dank je muisje....... het is dat het zover rijden is anders was ik je meteen eenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier in de SC.... Vultarian zoekt nog steeds een date. Het goddelijk vosje was niets voor hem. Kokje wilde gekriebeld worden en heeft daarom een nieuwe ui. Jesje heeft een bliksembezoek gebracht en leeft nog, is morgen weer aanwezig. Kokje moet weer hard werken want een zieke en een ontslag genomen. Vultarian plundert nog steeds de vriezer van zijn ouders vandaar dat Kahaarin hem het recept van stooflapjes met rode kool met appeltjes ge-pm-ed heeft. Enne ik lust tegenwoordig HJ
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Afkicken jij!!
Heb je me al ingehaald??
quote:
slaap lekkerquote:
ik ben nog niet naar bed hoorquote:
maar ik zag hier dus dat je me hebt ingehaaldquote:
zeg dan gewoon dat je wilt weten waar jij vandaag in het lijstje staatquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Vultarian het volgende:
och ik loop het weer te verkloten? sorry, quoten is moeilijk
(ik bedoelde naar niki natuurlijk![]()
)
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je wilt weten waar jij vandaag in het lijstje staat
[ afbeelding ]
zoals het hoort... one step behind me
quote:
ik was eerst een tijd one step aheadquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je wilt weten waar jij vandaag in het lijstje staat
[ afbeelding ]
zoals het hoort... one step behind me
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tuurlijk... jij volgt de voetsporen van kokkie
![]()
[ afbeelding ]
Waar HEB je het in vredesnaam over...?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tuurlijk... jij volgt de voetsporen van kokkie
![]()
[ afbeelding ]
En nog steeds de ongekroonde nummer tweequote:
ik zou graag zeggen dat het te zien is in de score..... maar helaasquote:
quote:
wel in het gemiddelde per dag me 20 gekrompenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zou graag zeggen dat het te zien is in de score..... maar helaas
Lol, zijn voorsprong is dan ook wel van dusdanige aard dat inhalen er voorlopig niet in zit, vooral niet omdat je zelf ook nog wel post.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zou graag zeggen dat het te zien is in de score..... maar helaas
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel in het gemiddelde per dag me 20 gekrompen
Zelfs IBenny zit nog niet eens in de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zijn voorsprong is dan ook wel van dusdanige aard dat inhalen er voorlopig niet in zit, vooral niet omdat je zelf ook nog wel post.![]()
Je voorsprong is te groot lieverd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel in het gemiddelde per dag me 20 gekrompen
Ik heb heul geen top 3 ambitie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
je hebt nog wat uren typern te gaan wil je op dat verschrikkelijke aantal komen
Volgens mij hoef je je pas echt zorgen te maken als je de Tong80 lijst haaltquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je voorsprong is te groot lieverd.![]()
![]()
[..]
Ik heb heul geen top 3 ambitie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maak je wel weer goed als je familie weer weg is
ik voel me er niet slecht bij hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je voorsprong is te groot lieverd.![]()
![]()
[..]
Ik heb heul geen top 3 ambitie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar 1 mei komt er weer bezoek voor een week............. och het geeft allemaal niks de ziektekosten kan gelukkig geen nederlands lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |