Balen, krijg je hè met al die lui die denken dat ze de volgende 2 sterren koks zijn. Succes er mee.... en nu je bed inquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Ik denk dat ik er vandaag maar een vroeg einde aan brei,
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
als Mary niet blijft knuffelen en praten dan gaat dat lukkenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weltrusten Kokkie (of wordt het net als gisteren dat je nog 1 uurtje blijft)
Weet ik..... ik zou je graag mijn hulp aan willen bieden, maar ik denk niet dat je op een nog-niet-eens-leerling die een senior ICT consultant salaris wil hebben zit te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Werk in een toeristisch gebied met heel veel horeca, op ruime afstand van grote steden waar ook weer veel horeca is
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen danquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
als Mary niet blijft knuffelen en praten dan gaat dat lukken
om mijn team te versterken niet neequote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik..... ik zou je graag mijn hulp aan willen bieden, maar ik denk niet dat je op een nog-niet-eens-leerling die een senior ICT consultant salaris wil hebben zit te wachten
Lol, deze nodig?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen dan [ afbeelding ]
Ja..... het is groot en abstract... maar wat is het?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen dan [ afbeelding ]
Sorry, te groot, veren, die kriebelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja..... het is groot en abstract... maar wat is het?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga naar m'n bed, kan oogjes niet meer openhouden dus ga lekker slapen![]()
Zie jullie morgen weer![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
weet je zeker dat het geen azijn was?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, had net een wijntje open gedaan maar die was niet lekker.... De kurk rook ook zuur dus ik denk dat ik een tweede poging moet gaan wagen...
Nou, het was azijn geworden idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen azijn was?
trustequote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]Kan je het nog altijd door de sla gooien
ook lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.
yummiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.
quote:
Heerlijk, met champignons, een ui, laurierblad, zwarte peperkorrels en een handjevol jeneverbessen.quote:
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dubbel portie maken Kahaarin... Vultarian eet morgen met je mee denk ik
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Vultarian het volgende:
lijkt me erg lekker ja, ik neem zelf de moeite niet dat te maken ( maw dat kan ik niet vinden in het vriesvak)
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm..... ik heb voor zowel Heineken als Grolsch gewerkten heb deze week eens een paar HJ-tjes gehaald en moet toegeven dat die toch ook wel echt lekker zijn
ik heb ook geen hekel aan kokkerellen, doe het recept maar kan ik nog eens wat lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.
[..]
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.
ik ben trouw aan oma's recept, en kokkerellen vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb hem koud staan voor je
[ afbeelding ]
Hier of in de COSquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
zo weer eens even bijlezen wat er allemaal gebeurt is afgelopen avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |