Dank voor je hulp markquote:
pffffquote:
zonder moeite, maar moeten deze ook nog even volkrijgenquote:
hij moet zijn cap-post verslaving ook bijhouden natuurlijkquote:
Lol, je hebt het PI wel gezien toch? Hoop ik....?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij moet zijn cap-post verslaving ook bijhouden natuurlijk
Dit weekend krijgen we er waarschijnlijk genoeg vol!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
zonder moeite, maar moeten deze ook nog even volkrijgen
nieuwe TT dating in the dark met vultarian
die had ik niet eens nodig hoor..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je hebt het PI wel gezien toch? Hoop ik....?
heb zaterdag weer alle tijd, daarna is het over met de pret vrees ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit weekend krijgen we er waarschijnlijk genoeg vol!!
Nee toch? Je werkt voorlopig toch maar vier dagen per weekquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb zaterdag weer alle tijd, daarna is het over met de pret vrees ik
Moet je veel werken??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lol, dus wordt het dit weekend wel gezellig....quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Er heeft er vandaag een ontslag genomen, en er is er een ziekquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee toch? Je werkt voorlopig toch maar vier dagen per week
Pfff, dubbele diensten dus.... Da's balen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Er heeft er vandaag een ontslag genomen, en er is er een ziek
Aahhhquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dus wordt het dit weekend wel gezellig....![]()
*Ik ben er trouwens weer eens niet...*
dus het wordt echt gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dus wordt het dit weekend wel gezellig....![]()
*Ik ben er trouwens weer eens niet...*
quote:
Jeetje.... en dat zijn waarschijnlijk niet de leerlingen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Aaah dus moet jij meer werken...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
het wordt nog gezelliger zaterdag ben ik er ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus het wordt echt gezellig
Zo is het niet bedoelt
dat schiet niet echt op kokkiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee die heeft het prima naar zijn zin, Procedures zijn weer opgestart. Was net klaar na een jaar zonder personeel te hebben gezetenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Jeetje.... en dat zijn waarschijnlijk niet de leerlingen?
Ik ben dan op een verjaardag in het Zuiden des lands, gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus het wordt echt gezellig
Zo is het niet bedoelt
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op kokkie, balen voor je
Haha, onze SC notuliste?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
ff rustig aan zeg..... * MaryMousenoteert Kahaarin is er niet van het weekend, Ceetje op zaterdag niet ik moet toch jullie agenda's bijhouden om te voorkomen dat PietPaniek gebeld wordt
Ja, als ik het vergeet moet jij me op de vertellen waar iedereen isquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
ff rustig aan zeg..... * MaryMousenoteert Kahaarin is er niet van het weekend, Ceetje op zaterdag niet ik moet toch jullie agenda's bijhouden om te voorkomen dat PietPaniek gebeld wordt
hahaha, wij gaan vanuit het zuiden feesten bij vrienden in Amsterdamquote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben dan op een verjaardag in het Zuiden des lands, gaat helemaal goed komen.
Is het op dit moment een lastige markt om aan nieuw personeel te komen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee die heeft het prima naar zijn zin, Procedures zijn weer opgestart. Was net klaar na een jaar zonder personeel te hebben gezeten
Je hebt er goed weer bij! http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, wij gaan vanuit het zuiden feesten bij vrienden in Amsterdamgaat ook goed komen
truste kokkie, slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Ik denk dat ik er vandaag maar een vroeg einde aan brei,
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben dan op een verjaardag in het Zuiden des lands, gaat helemaal goed komen.
aardig dat jullie ook nog vertellen waar jullie wel zijn hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, wij gaan vanuit het zuiden feesten bij vrienden in Amsterdamgaat ook goed komen
Slaap lekker kokjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het op dit moment een lastige markt om aan nieuw personeel te komen?
trustequote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Weltrusten Kokkie (of wordt het net als gisteren dat je nog 1 uurtje blijftquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
Werk in een toeristisch gebied met heel veel horeca, op ruime afstand van grote steden waar ook weer veel horeca isquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.
Balen, krijg je hè met al die lui die denken dat ze de volgende 2 sterren koks zijn. Succes er mee.... en nu je bed inquote:Op donderdag 14 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij mij in de regio wel. koks is sowieso lastig. Niemand wil dat meer, dus veel oudere sollicitanten die voor een normale koks funktie het salaris van een chef kok durven vragen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal
als Mary niet blijft knuffelen en praten dan gaat dat lukkenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weltrusten Kokkie (of wordt het net als gisteren dat je nog 1 uurtje blijft)
Weet ik..... ik zou je graag mijn hulp aan willen bieden, maar ik denk niet dat je op een nog-niet-eens-leerling die een senior ICT consultant salaris wil hebben zit te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Werk in een toeristisch gebied met heel veel horeca, op ruime afstand van grote steden waar ook weer veel horeca is
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen danquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
als Mary niet blijft knuffelen en praten dan gaat dat lukken
om mijn team te versterken niet neequote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik..... ik zou je graag mijn hulp aan willen bieden, maar ik denk niet dat je op een nog-niet-eens-leerling die een senior ICT consultant salaris wil hebben zit te wachten
Lol, deze nodig?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen dan [ afbeelding ]
Ja..... het is groot en abstract... maar wat is het?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan..... nog ff kriebelen dan [ afbeelding ]
Sorry, te groot, veren, die kriebelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja..... het is groot en abstract... maar wat is het?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga naar m'n bed, kan oogjes niet meer openhouden dus ga lekker slapen![]()
Zie jullie morgen weer![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
weet je zeker dat het geen azijn was?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, had net een wijntje open gedaan maar die was niet lekker.... De kurk rook ook zuur dus ik denk dat ik een tweede poging moet gaan wagen...
Nou, het was azijn geworden idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen azijn was?
trustequote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]Kan je het nog altijd door de sla gooien
ook lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.
yummiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen stoofvlees ga maken.
quote:
Heerlijk, met champignons, een ui, laurierblad, zwarte peperkorrels en een handjevol jeneverbessen.quote:
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dubbel portie maken Kahaarin... Vultarian eet morgen met je mee denk ik
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef Vultarian het volgende:
lijkt me erg lekker ja, ik neem zelf de moeite niet dat te maken ( maw dat kan ik niet vinden in het vriesvak)
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm..... ik heb voor zowel Heineken als Grolsch gewerkten heb deze week eens een paar HJ-tjes gehaald en moet toegeven dat die toch ook wel echt lekker zijn
ik heb ook geen hekel aan kokkerellen, doe het recept maar kan ik nog eens wat lerenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.
[..]
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.
ik ben trouw aan oma's recept, en kokkerellen vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Hmm, kan het hele recept ook uitschrijven.
Of niet.... Is wel leuk om te kokkerellen vind ik.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb hem koud staan voor je
[ afbeelding ]
Hier of in de COSquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
zo weer eens even bijlezen wat er allemaal gebeurt is afgelopen avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |