Hmm, als we allemaal een peuk doen mag het raam wel open en de afzuiging aan idd.quote:
he je zit in de SC [ughe ughe] hier staat het bijna altijd blauw van de rook [ughe ughe]quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als we allemaal een peuk doen mag het raam wel open en de afzuiging aan idd.
Ga je niet meer redden bol.... niet vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:36 schreef bollokus het volgende:
toch weer begonnen met die laptop en ik wou vanavond nog zo voor half 1 in bed liggen
Haha, ik heb zo het vermoeden idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he je zit in de SC [ughe ughe] hier staat het bijna altijd blauw van de rook [ughe ughe]
ik weet het maar dan lukt het niet helemaal.... je kent dat toch wel?!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je niet meer redden bol.... niet vandaag
ja jij met je sijsjes ik heb je al goeienacht gewenst dus nuquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet het maar dan lukt het niet helemaal.... je kent dat toch wel?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja bij mij blijkt vandaag ook vaak gisteren te zijn en morgen is in eens vandaag
jeetje lag M$ weer dwars?quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
word me te moeilijk, maar het is gelukt, windows staat er weer op en alles werkt weer
dequote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat weet je hier op fok nog niet zo... echt wel M$ fans aanwezig hier hoor
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schietquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was me er niet van bewust dat die überhaupt bestaan
het was mij na bollo's uitleg ook niks duidelijker gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |