dag patje alles lekker met u allen?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga Ali G in da house maar weer eens kijken![]()
tot later![]()
Hehe baas.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga Ali G in da house maar weer eens kijken![]()
tot later![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey hallo hoi goedemiddag goedenavond groetjes doei slaap lekker kusjes veel plezier alles goed
Nieuwe UIquote:Op donderdag 14 april 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey hallo hoi goedemiddag goedenavond groetjes doei slaap lekker kusjes veel plezier alles goed
wat is er?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Groetjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bah nu zit ik met jou opgescheeptquote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef n8n het volgende:
doei jan veel plezier met je film groetjens aan ali
Vergeet mij nietquote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Bah nu zit ik met jou opgescheept [ afbeelding ]
En met mijquote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd al erg.quote:
Curry is opquote:
Ik vind hemquote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zowaar een piratenkat getekend maar kan absoluut niet tekenen. Kunt u mij vergeven?
[ afbeelding ]
Dies vetquote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zowaar een piratenkat getekend maar kan absoluut niet tekenen. Kunt u mij vergeven?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitsmijters met een boze blik en de hand omhoog voor een fooiquote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Ragboer het volgende:
Tosti's zijn overrated. Uitsmijters met rosbief.
Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.quote:
denk eens aan mij zit altijd met mezelf opgescheeptquote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
9 is ook best veelquote:
Anabolenportiersquote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Uitsmijters met een boze blik en de hand omhoog voor een fooi
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/
Interessante blog welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
Ik probeer het in te houden, maar ik zeg in het dagelijks leven persoonlijk ook zestienduizend keer hoi en doei.quote:
Sorry, ik wil je er best mee helpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef n8n het volgende:
[..]
denk eens aan mij zit altijd met mezelf opgescheept
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
Hoi Sharrquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik probeer het in te houden, maar ik zeg in het dagelijks leven persoonlijk ook zestienduizend keer hoi en doei.
Er vanaf helpen?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je er best mee helpen.
idd, iedereen betrapt zich er zelf op om 100x hoi doei te zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik probeer het in te houden, maar ik zeg in het dagelijks leven persoonlijk ook zestienduizend keer hoi en doei.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik reageer hier niet op, zie je? Het gaat al een stuk beter met me qua gedrag.
Nou dat is nogal drastisch. Er gewoon voor hem zijn en praten.quote:
het feit dat ik graag een sc zie met inhoud zoals het was in het fobo geeft me genoeg reden om er op te letten. Ga maar weer fijn buitenspelenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:![]()
[..]
man, let er niet op. er zijn ergere dingen sulleke
Dat is wel fideel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou dat is nogal drastisch. Er gewoon voor hem zijn en praten.
een ware piratenvriend ik zit in hogere rozenblaadjessferenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou dat is nogal drastisch. Er gewoon voor hem zijn en praten.
Ik merk het verschil niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
het feit dat ik graag een sc zie met inhoud zoals het was in het fobo geeft me genoeg reden om er op te letten. Ga maar weer fijn buitenspelen
Fideel raakt net mijn bedoeling niet.quote:
Altijd man ik heb je back 030 straatsoldaat 180cc Gilera click.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:26 schreef n8n het volgende:
[..]
een ware piratenvriend ik zit in hogere rozenblaadjessferen
Let niet op hem, in de radio onz topics werd/wordt hij ook gehaat toen ik er nog weleens keek.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
het feit dat ik graag een sc zie met inhoud zoals het was in het fobo geeft me genoeg reden om er op te letten. Ga maar weer fijn buitenspelen
Maar ik kom ook in radio onz topic en haat hem nietquote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Let niet op hem, in de radio onz topics werd/wordt hij ook gehaat toen ik er nog weleens keek.
Ik kijk er nu naar.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
Kennen jullie piraatjes al dat als je "Lol limewire'' inklikt op google en dan ''ik doe een gok''?
Ik werd er vrolijk van.
Wat een hoop gegil zegquote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef n8n het volgende:
ik word hier wel vrolijk van (wel f muten)
Falende dames!
Voor liedjes moet je naar ONZ Radio.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:34 schreef Ragboer het volgende:
Even wat relaxte muziek (of is dat verboten?):
Hier doet ie het gewoon? Maar zeker omdat je een Mac hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef n8n het volgende:
Hoe kan je een gok doen in Google, zodra ik iets typ verschijnen meteen resultaten
Dit jaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor liedjes moet je naar ONZ Radio.
www.google.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef n8n het volgende:
Hoe kan je een gok doen in Google, zodra ik iets typ verschijnen meteen resultaten
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dat werkt daar dus nietquote:
dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Hier doet ie het gewoon? Maar zeker omdat je een Mac hebt
Die autosearch kun je uitzetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef n8n het volgende:
[..]
dat werkt daar dus niet![]()
[..]
dat zal het zijn
Ik kan nog wel een flauwe anti Mac grap maken maar ik doe het maar nietquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef n8n het volgende:
[..]
dat werkt daar dus niet![]()
[..]
dat zal het zijn
RBquote:
Wij staan op goede voet en ik schud je hand. En de dolk die ik in mijn andere hand had om in je rug te steken, gooi ik weg.quote:
Die Brand UP heb ik ook laatst gedronken. Ik begrijp niet echt waarom die is uitgebracht. Leute Bokbier is een lekker biertje. Heb ik een 8-pack flesjes van gekocht bij de groothandel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
RB
Ik heb nog een grote fles Duvel Trippel Hop Limited edition van 0.7 liter en Brand Up gekocht
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
He wat. Ik moet om 14.15 bij tennis zijn.
HAAL IK NIET
tennis leuke sport gebeuren leuke dingen welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
HAAL IK NIET
Jawel joh, haal je nog makkelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
HAAL IK NIET
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef sharr het volgende:
HAAL IK NIET
Gratisquote:
k snap het niet en downloaden gaat volgens mij primaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Gratisen ik heb het zodat ik gratis ipv6 nieuwsgroepen heb
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef n8n het volgende:
[..]
k snap het niet en downloaden gaat volgens mij prima![]()
Hypocriet zijn is soms prachtig.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef n8n het volgende:
Leuk als iemand een afspraak afzegt wat je helemaal niet erg vind maar je toch de gelegenheid pakt verontwaardigd te reageren
sowieso anderen een schuldgevoel gevenquote:
Voor mij gaat altijd iedereen aan de kant.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
sowieso anderen een schuldgevoel geven![]()
Krijg altijd een sorry als iemand in de stad tegen me aanloopt door mijn geperfectioneerde dodelijke blik
Maar dat komt omdat je geen ziel hebt dat je zo kijkt.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
sowieso anderen een schuldgevoel geven![]()
Krijg altijd een sorry als iemand in de stad tegen me aanloopt door mijn geperfectioneerde dodelijke blik
ik trek zelf niet altijd mn schouder in, tegen tegemoetkomende mensen aanlopen die niet opletten is ook leukquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor mij gaat altijd iedereen aan de kant.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef n8n het volgende:
[..]
ik trek zelf niet altijd mn schouder in, tegen tegemoetkomende mensen aanlopen die niet opletten is ook leuk
klopt, kan er gewoon niks aan doenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je geen ziel hebt dat je zo kijkt.
Tegen boos kijkende Marokkanen aanlopen is mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef n8n het volgende:
[..]
ik trek zelf niet altijd mn schouder in, tegen tegemoetkomende mensen aanlopen die niet opletten is ook leuk
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen boos kijkende Marokkanen aanlopen is mijn favoriet.
opgewonden marrokanen met al hun razernijen aankijken of het stront betreftquote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen boos kijkende Marokkanen aanlopen is mijn favoriet.
Die nog niet hebbenquote:
interesseert de AEX jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
RTL Z aanstaan. Financieel nieuws. Wat gaat het toch kut met de wereld blablabla obligaties blablabla, softe linkse duitse politici, blabla explosie op de rente. Ben ik even blij dat ik bedrijfseconomie heb gekozen als opleiding
Andere studie volgend jaar!
kon tochquote:
als iedereen zo denkt gaat alles naar de klotenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
RTL Z aanstaan. Financieel nieuws. Wat gaat het toch kut met de wereld blablabla obligaties blablabla, softe linkse duitse politici, blabla explosie op de rente. Ben ik even blij dat ik bedrijfseconomie heb gekozen als opleiding
Andere studie volgend jaar!
Nee, maar wel de dollar/euro koers. Inkopen doen tegen een lage dollar vind ik wel leukquote:
dan gaat het lekker met de beleggersquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef n8n het volgende:
[..]
als iedereen zo denkt gaat alles naar de kloten![]()
haha, ik kijk meestal naar de aex en zijn takken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, maar wel de dollar/euro koers. Inkopen doen tegen een lage dollar vind ik wel leuk
jij ook strandjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
Ik zeg eens gedag; bedankt voor de gezelligheid en ik wens jullie allen een voorspoedige middag toe.
Ik zeg je pas gedag als je voor de laatste keer gaat dus dat doe ik vanavond pasquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
Ik zeg eens gedag; bedankt voor de gezelligheid en ik wens jullie allen een voorspoedige middag toe.
Tot vanavond broer.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
Ik ookquote:
Woohoo!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ookMijn vader wordt dan 50 = groot feest = bier = zuipen
en real barcaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ookMijn vader wordt dan 50 = groot feest = bier = zuipen
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Woohoo!
Hoi iedereen, ben er weer![]()
Dan is het zuipen én voetbal kijkenquote:
en tevens real madrid - barca 4 keer dit seizoen nogquote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan is het zuipen én voetbal kijken![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en tevens real madrid - barca 4 keer dit seizoen nog
Is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
Ik ga warme chocolademelk hosselen. Liefhebbers kunnen langskomen. B.Y.O.S.
Want mijn slagroom is op.
Heb ik hier in mijn collectie staan.quote:
heb nog wel wat geslagen room voor jequote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
Ik ga warme chocolademelk hosselen. Liefhebbers kunnen langskomen. B.Y.O.S.
Want mijn slagroom is op.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HAHA VET LOL MAN IKSDEE DAT ZEG IK JA IKSDEE TROLOLO!!!111!!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HAHA VET LOL MAN IKSDEE DAT ZEG IK JA IKSDEE TROLOLO!!!111!!!
Je hoeft hier niet perse te posten, dat weet je?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
De verzuurde zeiknicht is er ook weer.. jullie blij natuurlijk
Sorry manquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
moiquote:
vraagteken. ik kondig mezelf alleen even aan weet jequote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet perse te posten, dat weet je?
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Of je kunt je mond houden?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
moi
[..]
vraagteken. ik kondig mezelf alleen even aan weet je
Zo'n zeiknicht ben je niet hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
moi
[..]
vraagteken. ik kondig mezelf alleen even aan weet je
moet ik nu wel of geen hoi zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb geen gezellig, hoe kan ik hem dan houden!!?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat op mijn bomberjack.quote:
DROMMELS DROMMELS DROMMELS.quote:
Pics van je gezellige bomberjackquote:
Hij zou mij wat sturen, maar nu istie wegquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even naar muziekjes van beach aan het luisteren.
Wat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zou mij wat sturen, maar nu istie weg.
Hehe, heb geen bomberjack meer. Liep er vroeger wel in, maar zonder Nederlandse vlag op de mouw.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Pics van je gezellige bomberjack
Alleen maar kwaliteit hierquote:
Ook de enige taal waarin kwantumfysica voorkomt.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
NL is de enige taal waar het woord gezellig in voorkomt
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook de enige taal waarin kwantumfysica voorkomt.
Cosy?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
NL is de enige taal waar het woord gezellig in voorkomt
Een indo in een bomberjack, ik heb echt wat gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, heb geen bomberjack meer. Liep er vroeger wel in, maar zonder Nederlandse vlag op de mouw.
Die kerelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker die eens onder een spoiler.quote:
Een tsunami aan gezelligheidquote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Ik voel de gezelligheid me gewoon overstromen nu
hoe was tennis?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Fijn gevoel hequote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Droogkloot op 1:23quote:
word spontaan incompetent van de dame op 1:38quote:
Wie is doodgeschoten Theo?quote:
waarom denk je dat er maar 1 oor in beeld isquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
Jezus man, duurt wel lang voor het kwartje bij mij valt zeg. Tering.
Theo is doodgeschoten.. hij fietste en mohammed b deed zijn werk vanaf de stoep.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Van GoghOf was dat nou neergestoken? Of doodgeslagen?
Geschoten en daarna een brief in zijn buik gestoken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Van GoghOf was dat nou neergestoken? Of doodgeslagen?
Ohja dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geschoten en daarna een brief in zijn buik gestoken.
hij werd daar altijd geperst armen jongquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ragbroertje, je zit niet meer in radio topic toch?
ik word gehaat daarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
hij werd daar altijd geperst armen jong
Echo echo echoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:44 schreef Michhas het volgende:
De arme schat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
hij werd daar altijd geperst armen jong
Wat de fok moet ik daar doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Fokken.
Was maar een vraagje, no offence
what'd you do?quote:
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.
Zal allemaal wel, heb me daar al enkele weken niet vertoond.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezellig
ik wordt door iedereen gehaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.
Broer tochquote:
wellicht wederkeren. olie. vuur.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |