Die staat op mijn bomberjack.quote:
DROMMELS DROMMELS DROMMELS.quote:
Pics van je gezellige bomberjackquote:
Hij zou mij wat sturen, maar nu istie wegquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even naar muziekjes van beach aan het luisteren.
Wat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zou mij wat sturen, maar nu istie weg.
Hehe, heb geen bomberjack meer. Liep er vroeger wel in, maar zonder Nederlandse vlag op de mouw.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Pics van je gezellige bomberjack
Alleen maar kwaliteit hierquote:
Ook de enige taal waarin kwantumfysica voorkomt.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
NL is de enige taal waar het woord gezellig in voorkomt
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook de enige taal waarin kwantumfysica voorkomt.
Cosy?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
NL is de enige taal waar het woord gezellig in voorkomt
Een indo in een bomberjack, ik heb echt wat gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, heb geen bomberjack meer. Liep er vroeger wel in, maar zonder Nederlandse vlag op de mouw.
Die kerelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker die eens onder een spoiler.quote:
Een tsunami aan gezelligheidquote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Ik voel de gezelligheid me gewoon overstromen nu
hoe was tennis?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Fijn gevoel hequote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Droogkloot op 1:23quote:
word spontaan incompetent van de dame op 1:38quote:
Wie is doodgeschoten Theo?quote:
waarom denk je dat er maar 1 oor in beeld isquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
Jezus man, duurt wel lang voor het kwartje bij mij valt zeg. Tering.
Theo is doodgeschoten.. hij fietste en mohammed b deed zijn werk vanaf de stoep.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Van GoghOf was dat nou neergestoken? Of doodgeslagen?
Geschoten en daarna een brief in zijn buik gestoken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Van GoghOf was dat nou neergestoken? Of doodgeslagen?
Ohja dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geschoten en daarna een brief in zijn buik gestoken.
hij werd daar altijd geperst armen jongquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ragbroertje, je zit niet meer in radio topic toch?
ik word gehaat daarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
hij werd daar altijd geperst armen jong
Echo echo echoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:44 schreef Michhas het volgende:
De arme schat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
hij werd daar altijd geperst armen jong
Wat de fok moet ik daar doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Fokken.
Was maar een vraagje, no offence
what'd you do?quote:
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.
Zal allemaal wel, heb me daar al enkele weken niet vertoond.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezellig
ik wordt door iedereen gehaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met de helft van die mensen daar. Heb daar zo wat iedereen afgezeken.
Broer tochquote:
wellicht wederkeren. olie. vuur.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh oke. Ik heb de helft geloof ik niet meegekregen, maar de helft van de mensen daar haat de andere helft geloof ik. Heul gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |