Ik ga zo ook tosti's bakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mijn tostis hebben gesmaakt
Klaar om te fokken
En Bloempjen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Appol moeten we niet vergeten, maar die is er nu ook niet
Ik zeg hetquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus een MG TF Roadster, weet je hoe vet dat is als zo'n voor je deur staat.Alleen mijn moeder
Nee want daar kan ik niet normaal in rijdenquote:
Niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat heb ik vanmorgen allemaal gemist?
Oh. Die was wel tofquote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want daar kan ik niet normaal in rijden
Ja maar hij ging veel kosten in de belasting en benzinequote:
Maakt niet uit, tog.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar hij ging veel kosten in de belasting en benzine
Wat voor ga je dan nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar hij ging veel kosten in de belasting en benzine
Ja dat waren nog eens prachtige afstraffingen ook tegen Italië en Roemenië.quote:
quote:
Gewoon gassen jongeh, ekte G's rijden een leasebak trouwensquote:
Die wedstrijd heb ik niet gezienquote:
Ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik niet gezien
Een echte autist, we zijn trost op jequote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat toen op Fok! want nieuwe lay out
hehehe die blijft goedquote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren weer eens Pulp Fiction gezien.
Ik niet, want ik had de nieuwe lay-out al drie maanden.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat toen op Fok! want nieuwe lay out
Grab the wallet that says 'Bad Mother Fucker'quote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren weer eens Pulp Fiction gezien.
Die ik wilde was een Mercedes c350 sportcoupéquote:
Och, voetbal kan me niet boeienquote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte autist, we zijn trost op je![]()
*mompelt iets over clubvoetbal*quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
Sowieso met 22 man achter een bal aanrennen
de keepers staan alleen in de 16quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!
Ik heb geen idee wat dat is, maar ik volg dan liever een schaaktoernooi.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
Voetbal.
Ik ben niet afgeleid meer.
Ik hou overigens van jullie allemaal.ik hou van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Voetbal.
Ik hou overigens van jullie allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!
Wat kan je mooi tekenen zeg![]()
![]()
Voetbal.
Ik hou overigens van jullie allemaal.Wij houden ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Voetbal.
Ik hou overigens van jullie allemaal.is dat paint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!![]()
okequote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat heb ik helemaal zelf gekleurd oke
kben trots op je grgrquote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat heb ik helemaal zelf gekleurd oke
quote:
Bazenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Grab the wallet that says 'Bad Mother Fucker'
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |