abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95516313
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Kun je aan de hand van die schaduwen reconstrueren hoe alles achter de camera er uit gezien heeft?
Je weet pas wat het is als je daar op die locatie op hetzelfde tijdstip staat en om je heenkijkt.
Waarom zou iemand in vredesnaam een schaduw in dat filmpje editen, met welke reden?
Google street view?

Daarnaast... de zon staat rechts van de camera, dus ik weet niet wat er achter de camera dan zo boeiend zou moeten zijn. Zie de schaduwen van de auto's en de mensen die er lopen.

Maar goed... als je het filmpje uit had gekeken, dan had je gezien dat de camera op een gegeven moment draait en dus kun je goed zien wat zich dan achter de camera bevond.

En over het waarom: Wellicht gewoon een foutje. Niet alles hoeft expres te zijn... natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 22:24:05 ]
pi_95516673
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Als je niet de moeite neemt om vragen te beantwoorden, je uitspraken te verifiëren en slechts of gevoelens reageert hoor je niet in een discussie thuis. Zo komen namelijk fabeltjes en indianenverhalen in de wereld.
je lult uit je nek, jij bent hier te lui om je in te lezen en dan ook nog hooghartig zijn, tssss......
pi_95516875
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je lult uit je nek, jij bent hier te lui om je in te lezen en dan ook nog hooghartig zijn, tssss......
Hou het ajb ff vriendelijk. Wel zo gezellig. Je hoeft het niet eens te worden met elkaar. Die illusie heb ik iig niet ;)
pi_95517322
Iemand heeft even zijn best gedaan om e.e.a verder te bekijken. Schaduw op het gebouw heeft ie er zelf als een layer overheen gelegd om duidelijk te maken waar we naar kijken.

Mouzzer.. kom er maar in :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 22:30:47 ]
pi_95520964
Nog een leuke easter egg in de video:

Porkchops... moslims.. anyone?

Vergezocht, I know :+

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 23:12:20 ]
pi_95523848
Heb je die nieuwe 11-delige serie video's 911Split Second al gezien Jokkebrok?

Deel 1

Ik heb zojuist het eerste deel bekeken. Ben van plan de serie morgen in zijn geheel te bekijken.
pi_95523870
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef polderturk het volgende:
Wat popular mechanica doet is zeer gevaarlijk. 50% van de Amerikanen gelooft het officiële verhaal niet. Ze krijgen van popular mechanics de stempel 'extremist' opgedrukt.

[..]

toen 50% van de bevolking dacht dat de wereld plat was, was de wereld ook nog steeds rond & dat viel logisch & consistent met bestaande wetenschap te beargumenteren.

Zelfde geldt voor 9-11. Zolang de "alternatieve" verklaring onmogelijk te rijmen valt met bestaande en herhaaldelijk bewezen natuurkrachten, zijn die 50% inderdaad niet al te goed voorgelicht.
(overigens betwijfel ik dat die 50% waar je over spreekt twijfelt aan het verhaal op "jullie" wijze of op "mijn" wijze, maar dat is iets aders).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_95523956
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Heb je die nieuwe 11-delige serie video's 911Split Second al gezien Jokkebrok?

Deel 1

Ik heb zojuist het eerste deel bekeken. Ben van plan de serie morgen in zijn geheel te bekijken.
Not yet. Wat wordt er behandeld? Wellicht iets voor het weekend. :)
pi_95524103
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Not yet. Wat wordt er behandeld? Wellicht iets voor het weekend. :)
Er is schijnbaar een video in het archief waarin een split-screen te zien is.
Vanuit een van de beruchte "helicopters" wordt het WTC complex gefilmd. Tijdens de live beelden zie je in een fractie van een seconde een split screen.
In dat split screen zie je twee verschillende beelden van de torens. In het bovenste deel van het splitscreen zie je geen gat van het "vliegtuig" terwijl die in het onderste deel wel aanwezig is.

Ik heb alleen het eerste deel gezien dus veel meer weet ik ook nog niet te vertellen.

De serie wordt trouwens aangeprezen door SIMon Shack...

quote:
Highly recommended 11-part video series. Watch it all, folks.

Well done, 'SeeKnowEvil' !
simonshack 6 days ago
pi_95524328
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef AIVD-infiltrant het volgende:

[..]

Er is schijnbaar een video in het archief waarin een split-screen te zien is.
Vanuit een van de beruchte "helicopters" wordt het WTC complex gefilmd. Tijdens de live beelden zie je in een fractie van een seconde een split screen.
In dat split screen zie je twee verschillende beelden van de torens. In het bovenste deel van het splitscreen zie je geen gat van het "vliegtuig" terwijl die in het onderste deel wel aanwezig is.

Ik heb alleen het eerste deel gezien dus veel meer weet ik ook nog niet te vertellen.

De serie wordt trouwens aangeprezen door SIMon Shack...

[..]

Oh.. dat ken ik wel van septemberclues. Die hebben dat ook al uitgebreid laten zien. Toch ga ik hem kijken. Thanks!
pi_95524503
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. dat ken ik wel van septemberclues. Die hebben dat ook al uitgebreid laten zien. Toch ga ik hem kijken. Thanks!
Septemberclues heb ik ook gezien (al is het wel alweer bijna 2 jaar terug) maar kan me niet herinneren dat dit topic daarin behandeld wordt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:21:05 #62
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_95524527
Er is nog steeds bitter weinig denkwerk verricht over het nut van gefingeerde slachtoffers. Laat die hersentjes eens kraken, verplaats je in de geest van de kwade genius en probeer zijn gedachtegang na te gaan die geleid heeft tot het plan om Lariby spil in een monsterachtig web van fopperij te laten zijn. Waarom zou een kwade genius nu juist dit willen doen? Wat is daarmee bereikt?
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:22:51 #63
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_95524589
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Google street view?
Heb je daar nu al op gekeken? Of probeer je een zoveelste rookgordijn op te trekken met zgn onverklaarbare mysteries waar je je geestelijk aan kunt vergrijpen?
pi_95524699
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef AIVD-infiltrant het volgende:

[..]

Septemberclues heb ik ook gezien (al is het wel alweer bijna 2 jaar terug) maar kan me niet herinneren dat dit topic daarin behandeld wordt.
Ik heb het over de "black out" scene. Dus het vliegtuig komt aanvliegen, dan gaat het beeld tijdens de live uitzending een fractie van een seconde op zwart, maar dan maken ze een fout en dan wordt het volgende beeld te vroeg ingezet... naja.. wellicht iets anders dan jij bedoelt.

Ik ben al ff begonnen met kijken van part 1 :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 00:26:12 ]
pi_95524731
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb het over de "black out" scene. Dus het vliegtuig komt aanvliegen, dan gaat het beeld tijdens de live uitzending een fractie van een seconde op zwart, maar dan maken ze een fout en dan wordt het volgende beeld te vroeg ingezet... naja.. wellicht iets anders dan jij bedoelt.

Ik ben al ff begonnen met kijken van part 1 :)
Ja, dit is totaal anders ^O^
pi_95524792
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Heb je daar nu al op gekeken? Of probeer je een zoveelste rookgordijn op te trekken met zgn onverklaarbare mysteries waar je je geestelijk aan kunt vergrijpen?
Verklaar jij die schaduw dan maar eens adhv van Street view. Succes!

Een ding verklap ik alvast. Er is geen groot zwevend gebouw in New York dat deze schaduw had kunnen veroorzaken.
pi_95524950
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:21 schreef Terecht het volgende:
Er is nog steeds bitter weinig denkwerk verricht over het nut van gefingeerde slachtoffers. Laat die hersentjes eens kraken, verplaats je in de geest van de kwade genius en probeer zijn gedachtegang na te gaan die geleid heeft tot het plan om Lariby spil in een monsterachtig web van fopperij te laten zijn. Waarom zou een kwade genius nu juist dit willen doen? Wat is daarmee bereikt?
Goh Einstein... verdiep je bijvoorbeeld eens in de plannen van Operation Northwoods. Wellicht dat het nut dan wat duidelijker wordt. Ik zie minder nut in het vermoorden van je eigen burgers terwijl er technieken zijn waardoor dat niet nodig is.

Maar goed.. jij weet net zo goed als ik dat jij ook gewoon een vuile conspiracy theorist bent. Jij gelooft namelijk in een samenzwering van radicale moslims die westerse vliegtuigen hebben weten te bemachtigen .. and so on...

Dus beter stop je met je trieste toontje.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 00:35:30 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:39:43 #68
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_95525209
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Verklaar jij die schaduw dan maar eens adhv van Street view. Succes!

Een ding verklap ik alvast. Er is geen groot zwevend gebouw in New York dat deze schaduw had kunnen veroorzaken.
Ik hoef dat helemaal niet voor jou te gaan verklaren. Jij bent degene die onbegrip toont maar je doet er heel weinig aan dat onbegrip weg te nemen, door bijv op google naar de situatie aldaar te kijken. Het lijkt er sterk op dat je die onzekerheid maar al te graag in stand houdt opdat je je er aan kunt vergapen. Willfull ignorance noemt men dat. Bush had daar ook erg veel last van trouwens. oO<
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goh Einstein... verdiep je bijvoorbeeld eens in de plannen van Operation Northwoods. Wellicht dat het nut dan wat duidelijker wordt. Ik zie minder nut in het vermoorden van je eigen burgers terwijl er technieken zijn waardoor dat niet nodig is.

Maar goed.. jij weet net zo goed als ik dat jij ook gewoon een vuile conspiracy theorist bent. Jij gelooft namelijk in een samenzwering van radicale moslims die westerse vliegtuigen hebben weten te bemachtigen .. and so on...

Dus beter stop je met je trieste toontje.
Dit beantwoordt de vraag niet. Want waarom heeft men nu juist voor deze techniek gekozen? Waarom was het simpelweg opblazen van de torens niet voldoende? Wat heeft men met deze immense fopcampagne bereikt dat anders niet bereikt zou zijn? Wat is kortom de noodzaak van al die fopperij geweest? Vertel het eens.
pi_95525322
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik hoef dat helemaal niet voor jou te gaan verklaren. Jij bent degene die onbegrip toont maar je doet er heel weinig aan dat onbegrip weg te nemen, door bijv op google naar de situatie aldaar te kijken. Het lijkt er sterk op dat je die onzekerheid maar al te graag in stand houdt opdat je je er aan kunt vergapen. Willfull ignorance noemt men dat. Bush had daar ook erg veel last van trouwens. oO<
Je bent te incapabel om deze vraag van mij te verklaren.

quote:
Dit beantwoordt de vraag niet. Want waarom heeft men nu juist voor deze techniek gekozen? Waarom was het simpelweg opblazen van de torens niet voldoende? Wat heeft men met deze immense fopcampagne bereikt dat anders niet bereikt zou zijn? Wat is kortom de noodzaak van al die fopperij geweest? Vertel het eens.
Dit beantwoordt de vraag niet. Was het niet zo dat Afghanistan werd aangevallen om de man met de lange vieze baard te pakken te krijgen? Waar is ie nu dan? Wat is het nut geweest? Wat is kortom de noodzaak van die fopperij geweest? Vertel het eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 00:43:22 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 00:59:06 #70
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_95525836
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je bent incapabel om deze vraag van mij te verklaren.
Nee, ik ben niet zo onnozel om in jouw spelletje mee te gaan. Het lijkt me een volkomen normale zaak om als je iets niet begrijpt op onderzoek uit te gaan om te leren wat er aan de hand is. Jij blijft liever hangen in dat onbegrip omdat je dan nog de ruimte hebt om te redeneren: ik snap het niet dus kan het niet, en omdat ik het niet kan verklaren is er iets mis --> complot! Die gedachtegang kan natuurlijk gefalsifieerd worden zodra je op onderzoek uittrekt of als je bijv over de consequenties van je beweringen moet gaan nadenken, dus weiger je dat. Jij blijft liever in de complotmindset hangen dan dat je daadwerkelijk iets te weten komt.
quote:
[..]

Dit beantwoordt de vraag niet. Was het niet zo dat Afghanistan werd aangevallen om de man met de lange vieze baard te pakken te krijgen? Waar is ie nu dan? Wat is het nut geweest? Wat is kortom de noodzaak van die fopperij geweest? Vertel het eens.
Ook dit beantwoordt wederom niet de vraag. Je pogingen de aandacht te verleggen zijn opzichtig en gaan niets uithalen. Beter kom je tot de kern van de zaak en ga je uitleggen wat nu de noodzaak van al die fopperij is geweest. Doe het eens uit de doeken. Vanwaar al dit geestelijke en imo morbide gemasturbeer? Wat is er zo geil dat de wereld zou moeten weten?
pi_95525926
quote:
Herhaling speelt een grote rol in propaganda. Door de boodschappen vaak te herhalen, gaan de mensen deze boodschap op den duur voor waar aannemen. Herhaling werd in de tijd van de nazis onder andere in literatuur en toespraken gebruikt.
:O
pi_95525987
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet zo onnozel om in jouw spelletje mee te gaan. Het lijkt me een volkomen normale zaak om als je iets niet begrijpt op onderzoek uit te gaan om te leren wat er aan de hand is. Jij blijft liever hangen in dat onbegrip omdat je dan nog de ruimte hebt om te redeneren: ik snap het niet dus kan het niet, en omdat ik het niet kan verklaren is er iets mis --> complot! Die gedachtegang kan natuurlijk gefalsifieerd worden zodra je op onderzoek uittrekt of als je bijv over de consequenties van je beweringen moet gaan nadenken, dus weiger je dat. Jij blijft liever in de complotmindset hangen dan dat je daadwerkelijk iets te weten komt.
En ik ben niet zo onnozel om in jouw spelletje mee te gaan. Zijn wij nu klaar? :W

quote:
Ook dit beantwoordt wederom niet de vraag. Je pogingen de aandacht te verleggen zijn opzichtig en gaan niets uithalen. Beter kom je tot de kern van de zaak en ga je uitleggen wat nu de noodzaak van al die fopperij is geweest. Doe het eens uit de doeken. Vanwaar al dit geestelijke en imo morbide gemasturbeer? Wat is er zo geil dat de wereld zou moeten weten?
Ik leg je een dilemma voor. Jij bent namelijk een conspiracy theorist, want je gelooft het officiële verhaal. Wat maakt jou dan beter dan dat ik ben?

En je gore praat kun je beter voor je houden hier. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 01:06:05 ]
pi_95526071
Goed artikel trouwens:
quote:
Propagandatechnieken
In dit artikel wordt ingegaan op enkele propagandatechnieken ten tijde van de Tweede Wereldoorlog. In dit artikel wordt een defenitie van propagande gegeven en in het kort enkele algemene technieken die in de propaganda gebruikt worden besproken.
http://mens-en-samenlevin(...)gandatechnieken.html
pi_95526121
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 01:07 schreef AIVD-infiltrant het volgende:
Goed artikel trouwens:

[..]

http://mens-en-samenlevin(...)gandatechnieken.html
Je gebruikt de code knop...

Beter gebruik je --> quotes.png

Edit: Oh.. je had het zelf al door :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 01:09:48 ]
pi_95526159