Denken... of zeker weten ?quote:Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee volgens mij betekend het gewoon loslaten, dus juist niet meer terugwillen
Ik denk.... Dat ik heb losgelaten :d
Haha ja zeker weten doe je het nooit he.. Alleen ik voel me "vrij" van hem.. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven..quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:
[..]
Denken... of zeker weten ?
Bedenk me ineens : hoe kun je er zeker van zijn dat je losgelaten hebt ?
Ik vroeg het me af omdat ik bij een ex gemerkt heb dat een 'actie' (of het gebrek aan een 'actie') mij toch nog aan het denken brengt. Ook al voel ik me voor de rest vrij van haar...quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ja zeker weten doe je het nooit he.. Alleen ik voel me "vrij" van hem.. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven..
Wat voor berichtje was het?quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
Even een vraagje..
Ik hoef mijn ex niet meer terug. Ik hoef haar niet per se meer te spreken of te zien..
maar gister kreeg ik een berichtje van haar en ik kreeg een raar gevoel in mijn maag en mijn benen voelde zo zwaar als lood. Echt bizar.
Hoe kan dit?
Ik ben er bijna overheen..
Octagon, Joycie, Wandering.... allemaal oude garde ineensquote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af omdat ik bij een ex gemerkt heb dat een 'actie' (of het gebrek aan een 'actie') mij toch nog aan het denken brengt. Ook al voel ik me voor de rest vrij van haar...
.. best wel persoonlijk. Met als achterliggende gedachte dat ze iets van me wilt.quote:
op zich niet gek dat je dat gevoel in je maag en benen krijgt, ik denk dat je het ergens wel wil maar je hoofd beter weet. ik had dit ook heel erg met mijn ex, uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om alles van haar compleet te negeren. echte vrienden weten dat je ex overdrijft en jou uit de tent probeert te lokken, de rest is geen echte vriend.quote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
.. best wel persoonlijk. Met als achterliggende gedachte dat ze iets van me wilt.
Dat ene.. ik had alleen gewoon even niets van haar verwacht.
We houden ons met z'n allen op in de coulissen : Dquote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef ennudan het volgende:
[..]
Octagon, Joycie, Wandering.... allemaal oude garde ineens
En dat vrije gevoel herken ik wel (soms wat meer als anders hoor)
Zaterdag met een ander meisje gezoend.. vrijdag een date met weer iemand anders.quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef ramakandra het volgende:
[..]
op zich niet gek dat je dat gevoel in je maag en benen krijgt, ik denk dat je het ergens wel wil maar je hoofd beter weet. ik had dit ook heel erg met mijn ex, uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om alles van haar compleet te negeren. echte vrienden weten dat je ex overdrijft en jou uit de tent probeert te lokken, de rest is geen echte vriend.
oftewel; je bent er bijna maar nog niet helemaal! wat ze zeggen is iig waar; uit het oog is uit het hart. je bent hopelijk ook al met andere meiden in de weer (als je dat al niet was voor je ex)?
Inderdaad!quote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef Octagon het volgende:
[..]
We houden ons met z'n allen op in de coulissen : D
Bekend hoor... ik had dat vorige week toen m'n ex me vanuit het niets ineens aansprak op MSN. Wist even niet wat ik ervan moest verwachten, en om eerlijk te zijn vind ik het nu nog steeds een beetje raar. Het heeft me vorige week even bezig gehouden, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
Even een vraagje..
Ik hoef mijn ex niet meer terug. Ik hoef haar niet per se meer te spreken of te zien..
maar gister kreeg ik een berichtje van haar en ik kreeg een raar gevoel in mijn maag en mijn benen voelde zo zwaar als lood. Echt bizar.
Hoe kan dit?
Ik ben er bijna overheen..
Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat Mr.Myst !quote:
JiggyJ?quote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat Mr.Myst !
Nu Neo nog - en dan heeft iedereen , van wat ennudan "de oude garde" noemt, z'n acte de présence gegeven
(nu hoop ik dat ik niemand schandelijk over het hoofd zie)
Niet uit de tijd dat er hier een ochtendploeg (met koffie én koekjes!) en een nachtploeg huisdequote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
JiggyJ?
Die worstelt ook nog steeds..
of is dat geen oude garde?
Oh those are the days...quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Octagon het volgende:
[..]
Niet uit de tijd dat er hier een ochtendploeg (met koffie én koekjes!) en een nachtploeg huisde
Ik denk dat JiggyJ hier is gekomen op het moment dat ik eventjes 'genoeg' had van dit draadje... want dat lijkt me ook een constante te zijn : op een gegeven moment krijg je het gevoel eventjes genoeg letters/woorden getypt te hebben, en aan laat je het hier (eventjes) schieten.
Zo ben ik ook over mijn vorige relatie heen gekomen, alleen was daar geen langdurige uitwisseling van brieven of e-mails voor nodig. Ik schreef haar een brief, na 3 weken kreeg ik er eentje terug. Vol ongeloof de brief gelezen en begonnen aan het antwoord, halverwege van mijn 2e brief was ik er ineens over heen. Ik heb haar wel een antwoord gegeven, al deed ik er erg lang over. Daarna elkaar nog een half jaar niet gezien of gesproken en nu gaan we weer vriendschappelijk met elkaar om.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef H6-4ever het volgende:
Fijn om te lezen Mr.myst, echt top !! Ikzelf worstel nog een beetje met het inmiddels bijna weekelijks mail momentje met mijn ex....merk aanmijzelf dat ik er tegenop begin te zien om te lezen/antwoorden van die mails terwijl ik er toen der tijd zelf mee ben begonnen omdat ik er behoefte aan had...nu is dat ook helemaal over, dus toch wel vooruit gang! Alleen nu nog een goeie manier bedenken om daar mee te kappen, out of the blue zeggen dat ik geen contact meer wil vindt ik mischien wel te moeilijk ofzo? Omdat ik er zelf mee ben begonnen....
Nee hoor, ik heb ook nooit weer wat gehoord. Dat maakt niet dat je relatie minder was.. gewoon anders. Ligt ook aan de persoon natuurlijk. Mijn ex heeft geen contact met enkele van zijn exen. Met eentje in particular wilde hij helemaal niks meer, probably omdat hij zo was gekwetst. Voorbeeldje, zij smste hoe het met hem ging waarop hij antwoordde geen contact te willen. Ik smste laatst hetzelfde maar kreeg een normaal antwoord terug.quote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef JiggyJ het volgende:
Ik ben half oude garde
Vergeleken met jullie zit ik hier minder lang, maar ik lees echt al heel lang mee, al vanaf toen het uitging, bijna een jaar geleden...
Pas 2 maandjes geleden ofzo besloten een account aan te maken, dus de koffie met koekjes - periode heb ik vanaf de zijlijn wel meegemaakt...
Mr Myst : klinkt echt top! Toen ik je berichtjes een paar maanden geleden las dacht ik echt allejezus, die zit echt behoorlijk in de knoop volgens mij...
Te lezen aan de lange posts en de frequentie waarmee je postte dacht ik echt: Zo die gaan we nog lang in dit topic tegen blijven komen volgens mij, het leek maar niet op te schieten!
Maar het lijkt echt alsof je in heel korte tijd een enorme sprint hebt gemaakt, blij voor je!
Ik kan wel een beetje jaloers worden van enkelen onder jullie ( Mr. Myst, McChicken bijvoorbeeld ) die dan opeens weer iets van hun ex horen ( Of iig : Kamp ex, bijvoorbeeld ouders), of bij wie hun ex opeens misschien toch weer iets wil...
Enerzijds is dat mijn voordeel natuurlijk, dat ze de deur meteen goed hard achter zich dichtgeknald heeft, dan kun je ook makkelijker doorgaan met verwerken, maar ik denk ook wel eens : Wat hadden jullie / jullie relaties wel, wat ik of mijn relatie niet had?
Het maakt me een beetje onzeker..
Volgens mij ben ik de enige in dit topic wiens ex echt duidelijk heeft gezegd nooit meer iets te willen, en bij wie na het zinnetje '' het is uit'' ook nooit meer enige sprake van iets is geweest, al was het maar 1 % kans...
Oh, wij praten ook niet meer. Ik zou niet eens weten hoe dat zou gaan. Hij was er gewoon klaar mee, ons laatste gesprek was behoorlijk vijandig. Ik zie het gewoon niet voor me. Bovendien zou ik in huilen uitbarsten als ik zijn stem zou horen haha. Maar ligt er misschien ook aan of je iets gemeenschappelijks hebt, zelfde hangplek/hobby/vrienden/werk/kenissen/buurt etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:54 schreef JiggyJ het volgende:
Je moet alles inderdaad wel in zijn context zien, en wat jij inderdaad zegt over je ex die degene waardoor je ex het meest gekwetst is, niet meer wil spreken : Dit geeft inderdaad aan dat die relatie juist wel serieus was...
Het is overigens niet zo dat mijn ex en ik elkaar nooit meer spreken hoor.. Inmiddels een jaar na de breuk lijkt het contact weer wat soepeler te gaan verlopen...
Je zit vast nog te vergelijken. En de enige manier om dat vergelijken op te geven is om het gewoon te proberen, nieuw vergelijkingsmateriaal maken. Zeker niet op iemand afstappen met de intentie dat ze de 'vervanger' van je ex gaat worden.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef H6-4ever het volgende:
@ Mr.myst
Hmm ik sta er nog niet echt voor open, tenminste heb nog geen zin om ' moeite' te doen voor bijv. een chick in de kroeg....ben mischien te kieskeurig geworden, of vergelijk ik stiekum toch nog....?.ach eerst ff vrijgezel blijven is zo slecht nog niet
Komaan Joyce, dan gaat ons contact helemaal verwateren !quote:Op dinsdag 19 april 2011 06:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Jeice is ook oude garde! En Cocktailprikker!
Maare jongens, ik post hier niet meerPost ik weer eens wat droom ik vannacht over mijn ex hahahhaha! (Tegenwoordig kan ik er om lachen!)
Nou vooruit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Komaan Joyce, dan gaat ons contact helemaal verwateren !
Nee dat niet, weet het niet, gew nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 april 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
Wat wil je van ze weten dan? Of ze gelukkiger zijn zonder jou?
Ik herken het wel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Weissman het volgende:
Nee dat niet, weet het niet, gew nieuwsgierig
Nee, ze wil niet echt weten hoe het met je gaat. Ze wil aandacht en weten of ze nog invloed op je heeft en of je dr nog mist. Blijkbaar heeft de andere kant soms ook moeite met loslaten. Niet aan toegeven. Ik vind je geen assholequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Pinger het volgende:
Grappig is dat. Ben je lekker bezig om je eigen dingen weer te doen, stuurt je ex een smsje waarin staat dat ze wil weten hoe het met je gaat. Yeah right, so nów you care?!
Call me an asshole, maar ik heb het fatsoen niet om iets van me te laten horen. Dat zou ze vast moeten herkennen.
Mja, ik stuurde ook een smsje inderdaad met hetzelfde. Het was eerlijk gezegd meer dat ik nog wat van hem wilde horen. Het is zo raar om van de hele dag door smsen en afspreken met elkaar naar zero contact te gaan. Ik vind het soms zo bizar dat iemand die zo'n invloed om me heeft gehad en waar van ik heb gehouden opeens compleet verdwenen is uit mijn leven. Ik mis horen over zijn leven en daar een deel van te zijn. Maar als ik hem nu zou tegenkomen op straat is het toch niet dezelfde gozer als van wie ik hield.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet echt weten hoe het met je gaat. Ze wil aandacht en weten of ze nog invloed op je heeft en of je dr nog mist. Blijkbaar heeft de andere kant soms ook moeite met loslaten. Niet aan toegeven. Ik vind je geen asshole
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mja, ik stuurde ook een smsje inderdaad met hetzelfde. Het was eerlijk gezegd meer dat ik nog wat van hem wilde horen. Het is zo raar om van de hele dag door smsen en afspreken met elkaar naar zero contact te gaan. Ik vind het soms zo bizar dat iemand die zo'n invloed om me heeft gehad en waar van ik heb gehouden opeens compleet verdwenen is uit mijn leven. Ik mis horen over zijn leven en daar een deel van te zijn. Maar als ik hem nu zou tegenkomen op straat is het toch niet dezelfde gozer als van wie ik hield.
Voor de rest, bezighouden met school, uitgaan, vriendinnen en vanavond een date.. dat leidt wel af. Al mis ik hem als persoon nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |