abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95631191
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar als je vrouwen heel erg met je ex aan het vergelijken bent, heb je ze dan wel een eerlijke kans gegeven? Misschien heb je "de ware" al een paar keer laten schieten omdat je nog té veel met je hoofd bij je ex bent.

Het klinkt een beetje als Stockholm syndroom, je hebt erg veel sympathie voor iemand die jou iets verschrikkelijks heeft aangedaan. Je hoeft zo iemand niet te gaan haten, maar als er 14 rechtszaken voor nodig zijn om je kroost te mogen zien dan denk ik niet dat zij "de ware" voor je is. Kinderen hebben altijd het ideaalbeeld voor ogen dat papa en mama weer samen komen. Zij zijn dan ook nog jong en kennen niet alle ins en outs.

Ik hoop voor je dat je wel een leuke vrouw tegen gaat komen bij wie je je oprecht prettig voelt. Na wat jij hebt meegemaakt heb je voldoende veerkracht, je moet het gewoon een echte kans geven. Voor een andere vrouw gaan betekent inderdaad dat je de deur voor je ex dicht gaat gooien, maar ik weet zeker dat je er uiteindelijk gelukkiger van gaat worden.
Het is en blijft de moeder van mijn kinderen. Misschien zit mijn ideaal beeld (een gezin hebben) wel mij totaal in de weg. Stockholm syndroom... misschien wel ja
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95631514
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH

ik ben gvd bijna 30 jaar en nog laat ik me als een kind bespelen door der!!! een week lang heb ik der niet gehoord en ja hoor gister zocht ze weer contact. En waar zit ik nu?? weer hetzelfde. weer zij die het niet weet en moet nadenken. weer zij die eerst zeg ik kom vanavond langs en nu weer niet vanwege kutsmoesjes? weer zij die amper reageert en moe word van me. gvd waarom? waarom waarom ben ik zo n sukkel en trap ik er telkens in? weer die (wan)hoop. waarom moeten mensen zo n klote spelletje spelen? had me gewoon met rust gelaten als je me toch niet moet. Ze maakt me gewoon kapot zo
pi_95631880
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Pinguino81 het volgende:

ik ben gvd bijna 30 jaar en nog laat ik me als een kind bespelen door der!!! een week lang heb ik der niet gehoord en ja hoor gister zocht ze weer contact. En waar zit ik nu?? weer hetzelfde. weer zij die het niet weet en moet nadenken. weer zij die eerst zeg ik kom vanavond langs en nu weer niet vanwege kutsmoesjes? weer zij die amper reageert en moe word van me. gvd waarom? waarom waarom ben ik zo n sukkel en trap ik er telkens in? weer die (wan)hoop. waarom moeten mensen zo n klote spelletje spelen? had me gewoon met rust gelaten als je me toch niet moet. Ze maakt me gewoon kapot zo
Ooooooooooooohhhhm, haal diep adem en laat gaan, laat gaan, jank, gil, gooi alles eruit en neem dan een borrel, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. Heb vannacht ook uit pure frustatie iets heel achterlijks gedaan, past totaal niet bij me, maar blijkbaar gaat een mensen rare dingen als je hormonen op tilt zijn. Gelukkig zijn er dan mensen die je even weer met beide benen op de grond zetten. Dus kop op, huil effe lekker uit en dan weer verder. Sterkte.
pi_95633614
ik baal gewoon van mijzelf. was altijd een harde gozer en kom nu zo fucking onzeker over bij haar. lekker interessant voor haar is dat absoluut niet
pi_95638087
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Pinguino81 het volgende:
ik baal gewoon van mijzelf. was altijd een harde gozer en kom nu zo fucking onzeker over bij haar. lekker interessant voor haar is dat absoluut niet
'harde gozer, onzeker, lekker interessant', blijf aub jezelf, want op lange termijn is dat het enige dat werkt, jezelf blijven. En wat is er trouwens mis met iemand die onzeker is, je hebt verdriet om om iets wat je ooit blij heeft gemaakt, dus is onzekerheid in dat geval helemaal niet erg.
  zondag 17 april 2011 @ 20:51:04 #206
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95638400
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Pinguino81 het volgende:

ik ben gvd bijna 30 jaar en nog laat ik me als een kind bespelen door der!!! een week lang heb ik der niet gehoord en ja hoor gister zocht ze weer contact. En waar zit ik nu?? weer hetzelfde. weer zij die het niet weet en moet nadenken.
Je zou ook kunnen zeggen:

"Meld je maar wanneer je het wel weet. Laat me verder met rust."

Maar ondanks je gejammer vind je de aandacht van haar kant stiekem nog wel leuk.

Zulke frustraties zijn heel simpel op te lossen: sms sturen, nummer verwijderen, haar op elke social networksite blokkeren/verwijderen, van MSN gooien... Waarom doe je dat niet? Zal zeker opluchten. Uit het oog, uit het hart.

[ Bericht 2% gewijzigd door goofy_goober op 17-04-2011 20:56:23 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95638543
hee Goofy, also in town? Hoe zit het eigenlijk met jouw liefdesverdriet of ben je ingehuurd door FOK om de boel levendig te houden? Is oprechte interesse en echt niet bitcherig bedoeld ofzo.
  zondag 17 april 2011 @ 20:55:26 #208
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95638724
Mijn liefdesverdriet is al driekwart jaar weg. :)
pi_95638851
good for you, nou die van ons nog !
pi_95638992
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen zeggen:

"Meld je maar wanneer je het wel weet. Laat me verder met rust."

Maar ondanks je gejammer vind je de aandacht van haar kant stiekem nog wel leuk.

Zulke frustraties zijn heel simpel op te lossen: sms sturen, nummer verwijderen, haar op elke social networksite blokkeren/verwijderen, van MSN gooien... Waarom doe je dat niet? Zal zeker opluchten. Uit het oog, uit het hart.
zit wel wat in, de verleiding om steeds te kijken is zo groot, maar brengt je ook steeds verder in verwarring. Als je eenmaal besloten hebt om alles weg te doen, lucht dat zeker op, weet het is moeilijk, maar werkt wel echt! Heb ik vannacht gedaan, echt alles gewist!

Weet je wat ook werkt om eens te googlen hoe liefdesverdriet nu eigenlijk werkt in je lijf, dus alle hormoontjes en neurotransmitters in je hersenen, wat doen die nu eigenlijk, dan krijg je in ieder geval een beter inzicht in hoe je lijf werkt en wat je eventueel kunt doen om bepaald gedrag om te keren.
pi_95640408
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef goofy_goober het volgende:
Mijn liefdesverdriet is al driekwart jaar weg. :)
Goofy, ik heb echt een schop onder mijn reet nodig. Ik krijg het idee om mijn ex te smsen of hij het nou eens wil proberen/drankje gaan drinken maar niet uit mijn hoofd. Ik weet dat het rationeel een slecht plan is, emotioneel nog niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn me een flinke buttkicking willen geven waarom ik hem niet eens terug zou moeten willen? :* Daar ben je zo goed in ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door LuxorBeetroots op 17-04-2011 21:31:10 ]
pi_95641455
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef missconfessions het volgende:
good for you, nou die van ons nog !
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 17 april 2011 @ 21:44:32 #213
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95642131
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Goofy, ik heb echt een schop onder mijn reet nodig. Ik krijg het idee om mijn ex te smsen of hij het nou eens wil proberen/drankje gaan drinken maar niet uit mijn hoofd. Ik weet dat het rationeel een slecht plan is, emotioneel nog niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn me een flinke buttkicking willen geven waarom ik hem niet eens terug zou moeten willen? :* Daar ben je zo goed in ;)
Sorry, ik doe geen requests. ;)
pi_95642994
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

:{
Dan moet ik er zelf maar over heen komen..
pi_95643977
[..]

[/quote]

tough cookie! :P
pi_95644495
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

:{
Dan moet ik er zelf maar over heen komen..
Je bent een vrouw, keuze zat :P
pi_95648026
oké daar gaan we dan weer, die enge nacht in, hopelijk slaap ik vannacht door, zo niet dan ga ik me maar eens verdiepen in het knutsel en hobby forum, past beter bij mijn leeftijd, maar ja dan moet ik die keiharde Goofy wel missen, misschien moet je ook bij het breiclubje komen, en eens vertellen wat je van al die breiwerkjes vindt. Maar goed, eerst eens kijken of ik de kunst van het loslaten heb geleerd, zo niet dan spreek ik jullie binnenkort weer.
pi_95650295
Mooi spul, die apparaten van apple..
Oude iphone begin november kapot gegaan, en van toen tot eergisteren maar even mijn abbo uitgezeten met een goedkoop telefoontje...

Eergisteren dus doodleuk een nieuwe iphone gehaald, en wat hoorde ik tot mijn blijdschap van een vriend: simple as hell, je plugt m gewoon lekker in je computer, drukt op restore, en alles van je oude iphone staat hupp meteen op je nieuwe!

Geweldig natuurlijk, muziek, nummers en apps, maar tot mijn grote schrik zag ik al mijn smsjes vanaf de allereerste tot de laatste in oktober erin staan... Zonder te lezen meteen gewist, ik schrok er gewoon echt van, dan denk je allez uitgeroeid te hebben en dan komt het gewoon doodleuk weer in volle omvang tevoorschijn...

Daarmee was het nog niet afgelopen, er stonden ook nog allemaal liefdesverklaringen van haar in de notes app, ik wil je nooit meer kwijt bla bla bla...
Vervolgens ga ik naar mijn fotoalbum, staan daar gvd ook doodleuk allerlei fotos van ons en plekken waar we geweest zijn, alsof er nooit wat is gebeurd!!

Inmiddels waarschijnlijk hele telefoon ontmanteld van al deze gevaarlijke data ...
Jullie zullen wel denken waar maakt ie zich druk om, maar ik blijf gewoon nog heel gevoelig voor alle herinneringen en die lijkt haar ook weer dichterbij te brengen...

Dat gaat niet meer over ben ik bang, dat nostalgische en romantische gevoel bij gedachten aan de tijd met haar, dus heb maae gekozen voor een andere strategie: Ik ben klaar met verwerken, vanaf nu ga ik het gewoon blokkeren en doen alsof het nooit bestaan heeft...
pi_95655512
Bedoelen jullie met loslaten terugwillen ?
Ik kan namelijk niet voorstellen dat ik iemand terug zou willen die mij niet meer wil, wat heb je er dan in hemelsnaam aan ?!
pi_95655770
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef ohwyeah het volgende:
Bedoelen jullie met loslaten terugwillen ?
Ik kan namelijk niet voorstellen dat ik iemand terug zou willen die mij niet meer wil, wat heb je er dan in hemelsnaam aan ?!
Nee volgens mij betekend het gewoon loslaten, dus juist niet meer terugwillen ;)

Ik denk.... Dat ik heb losgelaten :d
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_95657111
kijk eens wat ik vanmorgen in mijn mailbox vond, weet alleen niet wie mij dit heeft gestuurd, hoe dan ook, blijkbaar houdt er iemand van me. Werd er zo blij van, dat ik het daarom ook naar jullie door stuur, because you all deserve to be loved!

pi_95658235
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee volgens mij betekend het gewoon loslaten, dus juist niet meer terugwillen ;)

Ik denk.... Dat ik heb losgelaten :d
Denken... of zeker weten ? :)

Bedenk me ineens : hoe kun je er zeker van zijn dat je losgelaten hebt ?
pi_95658411
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:

[..]

Denken... of zeker weten ? :)

Bedenk me ineens : hoe kun je er zeker van zijn dat je losgelaten hebt ?
Haha ja zeker weten doe je het nooit he.. Alleen ik voel me "vrij" van hem.. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven..
pi_95659878
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha ja zeker weten doe je het nooit he.. Alleen ik voel me "vrij" van hem.. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven..
Ik vroeg het me af omdat ik bij een ex gemerkt heb dat een 'actie' (of het gebrek aan een 'actie') mij toch nog aan het denken brengt. Ook al voel ik me voor de rest vrij van haar...
pi_95664509
Even een vraagje..

Ik hoef mijn ex niet meer terug. Ik hoef haar niet per se meer te spreken of te zien..
maar gister kreeg ik een berichtje van haar en ik kreeg een raar gevoel in mijn maag en mijn benen voelde zo zwaar als lood. Echt bizar.

Hoe kan dit?
Ik ben er bijna overheen.. :D
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95666397
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
Even een vraagje..

Ik hoef mijn ex niet meer terug. Ik hoef haar niet per se meer te spreken of te zien..
maar gister kreeg ik een berichtje van haar en ik kreeg een raar gevoel in mijn maag en mijn benen voelde zo zwaar als lood. Echt bizar.

Hoe kan dit?
Wat voor berichtje was het?
  maandag 18 april 2011 @ 15:03:09 #227
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_95668114
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik vroeg het me af omdat ik bij een ex gemerkt heb dat een 'actie' (of het gebrek aan een 'actie') mij toch nog aan het denken brengt. Ook al voel ik me voor de rest vrij van haar...
Octagon, Joycie, Wandering.... allemaal oude garde ineens :)

En dat vrije gevoel herken ik wel (soms wat meer als anders hoor)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_95670540
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat voor berichtje was het?
.. best wel persoonlijk. Met als achterliggende gedachte dat ze iets van me wilt.
Dat ene.. ik had alleen gewoon even niets van haar verwacht.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95670985
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

.. best wel persoonlijk. Met als achterliggende gedachte dat ze iets van me wilt.
Dat ene.. ik had alleen gewoon even niets van haar verwacht.
op zich niet gek dat je dat gevoel in je maag en benen krijgt, ik denk dat je het ergens wel wil maar je hoofd beter weet. ik had dit ook heel erg met mijn ex, uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om alles van haar compleet te negeren. echte vrienden weten dat je ex overdrijft en jou uit de tent probeert te lokken, de rest is geen echte vriend.

oftewel; je bent er bijna maar nog niet helemaal! wat ze zeggen is iig waar; uit het oog is uit het hart. je bent hopelijk ook al met andere meiden in de weer (als je dat al niet was voor je ex)?
pi_95671654
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef ennudan het volgende:

[..]

Octagon, Joycie, Wandering.... allemaal oude garde ineens :)

En dat vrije gevoel herken ik wel (soms wat meer als anders hoor)
We houden ons met z'n allen op in de coulissen : D
pi_95672164
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef ramakandra het volgende:

[..]

op zich niet gek dat je dat gevoel in je maag en benen krijgt, ik denk dat je het ergens wel wil maar je hoofd beter weet. ik had dit ook heel erg met mijn ex, uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om alles van haar compleet te negeren. echte vrienden weten dat je ex overdrijft en jou uit de tent probeert te lokken, de rest is geen echte vriend.

oftewel; je bent er bijna maar nog niet helemaal! wat ze zeggen is iig waar; uit het oog is uit het hart. je bent hopelijk ook al met andere meiden in de weer (als je dat al niet was voor je ex)?
Zaterdag met een ander meisje gezoend.. vrijdag een date met weer iemand anders.
Ik vermaak me verder prima.

Uit het hart ja, uit het oog nee.. dat is misschien wel het probleem.
pi_95673267
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef Octagon het volgende:

[..]

We houden ons met z'n allen op in de coulissen : D
Inderdaad! :W

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
Even een vraagje..

Hoe kan dit?
Bekend hoor... ik had dat vorige week toen m'n ex me vanuit het niets ineens aansprak op MSN. Wist even niet wat ik ervan moest verwachten, en om eerlijk te zijn vind ik het nu nog steeds een beetje raar. Het heeft me vorige week even bezig gehouden, maar ook niet meer dan dat. :)

Vanmorgen keek ik op 't werk op m'n telefoon, en zag ik dat ik een mailtje van de ouders van m'n ex had ontvangen. Ik heb het mailtje nog steeds niet gelezen, want ik heb er niet zo'n behoefte aan om nog contact te onderhouden met ze. Anderhalve maand geleden beloofden ze wat van zich te laten horen, en nu krijg ik ineens een mailtje. Op zich aardig (weet natuurlijk ook niet wat erin staat, dus kan daar niet over oordelen), maar ik heb het voor mezelf aardig afgesloten. Dat betekent dus ook dat ik geen behoefte heb aan contact met m'n ex-schoonouders. Dat had ik een paar maanden geleden wel, maar toen lieten ze niks van zich horen.

Tot zover mijn 'ontwikkelingen'. Zoals ik vorige week al zei, ik ben er ook zo goed als overheen.. Ik heb m'n moeilijke momenten, maar dat is meer het missen van een relatie, en de gedachte dat de relatie die ik met m'n ex had eigenlijk hartstikke fijn was.
Het betekent nu wel dat ik verder wil (en niet meer met m'n ex), ik wil weer iets moois opbouwen met iemand anders. Dat gaat vast en zeker ook gebeuren, maar wanneer, dat weet je maar nooit... ;)
pi_95675222
Fijn om te lezen Mr.myst, echt top !! Ikzelf worstel nog een beetje met het inmiddels bijna weekelijks mail momentje met mijn ex....merk aanmijzelf dat ik er tegenop begin te zien om te lezen/antwoorden van die mails terwijl ik er toen der tijd zelf mee ben begonnen omdat ik er behoefte aan had...nu is dat ook helemaal over, dus toch wel vooruit gang! Alleen nu nog een goeie manier bedenken om daar mee te kappen, out of the blue zeggen dat ik geen contact meer wil vindt ik mischien wel te moeilijk ofzo? Omdat ik er zelf mee ben begonnen....
pi_95677401
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:53 schreef Mr.Myst het volgende:
Inderdaad! :W
Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat Mr.Myst !

Nu Neo nog - en dan heeft iedereen , van wat ennudan "de oude garde" noemt, z'n acte de présence gegeven :D
(nu hoop ik dat ik niemand schandelijk over het hoofd zie :@ )
pi_95677634
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Octagon het volgende:

[..]

Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat Mr.Myst !

Nu Neo nog - en dan heeft iedereen , van wat ennudan "de oude garde" noemt, z'n acte de présence gegeven :D
(nu hoop ik dat ik niemand schandelijk over het hoofd zie :@ )
JiggyJ?
Die worstelt ook nog steeds..

of is dat geen oude garde?
  maandag 18 april 2011 @ 19:18:04 #236
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_95680010
Meisje uit de kroeg vond het leuk maar niet om een vervolg te geven... Prima, weet iig wel dat er nog andere meiden zijn nu :+ :P
pi_95682983
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

JiggyJ?
Die worstelt ook nog steeds..

of is dat geen oude garde?
Niet uit de tijd dat er hier een ochtendploeg (met koffie én koekjes!) en een nachtploeg huisde :)

Ik denk dat JiggyJ hier is gekomen op het moment dat ik eventjes 'genoeg' had van dit draadje... want dat lijkt me ook een constante te zijn : op een gegeven moment krijg je het gevoel eventjes genoeg letters/woorden getypt te hebben, en aan laat je het hier (eventjes) schieten. :)
pi_95683421
Zijn er nog middelen die helpen om van dat kut gevoel in je buik af te komen? :')
pi_95683705
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef Octagon het volgende:

[..]

Niet uit de tijd dat er hier een ochtendploeg (met koffie én koekjes!) en een nachtploeg huisde :)

Ik denk dat JiggyJ hier is gekomen op het moment dat ik eventjes 'genoeg' had van dit draadje... want dat lijkt me ook een constante te zijn : op een gegeven moment krijg je het gevoel eventjes genoeg letters/woorden getypt te hebben, en aan laat je het hier (eventjes) schieten. :)
Oh those are the days... ;)

Ik heb precies hetzelfde hoor, op een gegeven moment ben je klaar met posten. Ik heb misschien wel tien keer hetzelfde verhaal verteld, maar het luchtte me op dat moment enorm op. Nu vind ik het allemaal wel best, en zijn er andere mensen die de 'rollen' overnemen. Zo hoort het ook, en dat klinkt misschien lullig, maar zo bedoel ik het niet! Ik kan me goed indenken hoe een aantal mensen zich hier voelen, en dat gun je niemand, zo simpel is het.

Bedankt voor de positieve reacties! :)
Realistisch gezien ben ik er nog niet, maar ik denk dat ik vooral dat laatste stapje nog moet nemen qua verwerken. Ik ben ook nog niet echt heel erg bezig geweest met andere meiden, en daar had ik ook nog geen behoefte aan. Nu begint bij mij het gevoel weer te komen dat ik wat dat betreft ook verder 'moet'. Ik ga niet op zoek (nou ja, misschien een heeeeel klein beetje), maar kijk wat er op me af komt. Ik sta er open voor, en ik denk dat dat het belangrijkst is. Ik denk dat dat mijn laatste stap is, om écht van m'n ex af te zijn. :)
pi_95686617
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef H6-4ever het volgende:
Fijn om te lezen Mr.myst, echt top !! Ikzelf worstel nog een beetje met het inmiddels bijna weekelijks mail momentje met mijn ex....merk aanmijzelf dat ik er tegenop begin te zien om te lezen/antwoorden van die mails terwijl ik er toen der tijd zelf mee ben begonnen omdat ik er behoefte aan had...nu is dat ook helemaal over, dus toch wel vooruit gang! Alleen nu nog een goeie manier bedenken om daar mee te kappen, out of the blue zeggen dat ik geen contact meer wil vindt ik mischien wel te moeilijk ofzo? Omdat ik er zelf mee ben begonnen....
Zo ben ik ook over mijn vorige relatie heen gekomen, alleen was daar geen langdurige uitwisseling van brieven of e-mails voor nodig. Ik schreef haar een brief, na 3 weken kreeg ik er eentje terug. Vol ongeloof de brief gelezen en begonnen aan het antwoord, halverwege van mijn 2e brief was ik er ineens over heen. Ik heb haar wel een antwoord gegeven, al deed ik er erg lang over. Daarna elkaar nog een half jaar niet gezien of gesproken en nu gaan we weer vriendschappelijk met elkaar om.

It served it's purpose, dat kan je haar toch gewoon uitleggen?

Maar waarom wil je geen contact meer onderhouden met haar?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_95686674
@ Mr.myst
Hmm ik sta er nog niet echt voor open, tenminste heb nog geen zin om ' moeite' te doen voor bijv. een chick in de kroeg....ben mischien te kieskeurig geworden, of vergelijk ik stiekum toch nog....?.ach eerst ff vrijgezel blijven is zo slecht nog niet :D

@Articblizzard
De mailtjes werkten eerst wel goed, ik denk puur om te weten dat ik wel wat voor haar heb betekent...Wil niet mijn hele verhaal weer op schrijven maar laat ik zeggen dat ik er goed van in de war was en vooral de manier waarop het uit is gegaan, ik voelde me klote en zij totaal niet..nu gaat het weer goed met mij maar elke keer een update van haar leven nu, nee dat trek ik niet echt meer..het lijkt wel een mooi weer show geworden, wie het het leukste heeft...terwijl ik er zeker nog wel mee zit, maar toon dat niet meer aan haar,en al heel lang niet meer eingelijk! Daarom vind ik het ook moeilijk om haar ineens te vertellen dat ik liever geen contact heb zodat ik sneller verder kan gaan met mijn eigen leven...

[ Bericht 27% gewijzigd door H6-4ever op 18-04-2011 21:31:07 ]
pi_95687489
Ik ben half oude garde :D

Vergeleken met jullie zit ik hier minder lang, maar ik lees echt al heel lang mee, al vanaf toen het uitging, bijna een jaar geleden...
Pas 2 maandjes geleden ofzo besloten een account aan te maken, dus de koffie met koekjes - periode heb ik vanaf de zijlijn wel meegemaakt...

Mr Myst : klinkt echt top! Toen ik je berichtjes een paar maanden geleden las dacht ik echt allejezus, die zit echt behoorlijk in de knoop volgens mij...
Te lezen aan de lange posts en de frequentie waarmee je postte dacht ik echt: Zo die gaan we nog lang in dit topic tegen blijven komen volgens mij, het leek maar niet op te schieten!

Maar het lijkt echt alsof je in heel korte tijd een enorme sprint hebt gemaakt, blij voor je!

Ik kan wel een beetje jaloers worden van enkelen onder jullie ( Mr. Myst, McChicken bijvoorbeeld ) die dan opeens weer iets van hun ex horen ( Of iig : Kamp ex, bijvoorbeeld ouders), of bij wie hun ex opeens misschien toch weer iets wil...
Enerzijds is dat mijn voordeel natuurlijk, dat ze de deur meteen goed hard achter zich dichtgeknald heeft, dan kun je ook makkelijker doorgaan met verwerken, maar ik denk ook wel eens : Wat hadden jullie / jullie relaties wel, wat ik of mijn relatie niet had?
Het maakt me een beetje onzeker..

Volgens mij ben ik de enige in dit topic wiens ex echt duidelijk heeft gezegd nooit meer iets te willen, en bij wie na het zinnetje '' het is uit'' ook nooit meer enige sprake van iets is geweest, al was het maar 1 % kans...
pi_95696388
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef JiggyJ het volgende:
Ik ben half oude garde :D

Vergeleken met jullie zit ik hier minder lang, maar ik lees echt al heel lang mee, al vanaf toen het uitging, bijna een jaar geleden...
Pas 2 maandjes geleden ofzo besloten een account aan te maken, dus de koffie met koekjes - periode heb ik vanaf de zijlijn wel meegemaakt...

Mr Myst : klinkt echt top! Toen ik je berichtjes een paar maanden geleden las dacht ik echt allejezus, die zit echt behoorlijk in de knoop volgens mij...
Te lezen aan de lange posts en de frequentie waarmee je postte dacht ik echt: Zo die gaan we nog lang in dit topic tegen blijven komen volgens mij, het leek maar niet op te schieten!

Maar het lijkt echt alsof je in heel korte tijd een enorme sprint hebt gemaakt, blij voor je!

Ik kan wel een beetje jaloers worden van enkelen onder jullie ( Mr. Myst, McChicken bijvoorbeeld ) die dan opeens weer iets van hun ex horen ( Of iig : Kamp ex, bijvoorbeeld ouders), of bij wie hun ex opeens misschien toch weer iets wil...
Enerzijds is dat mijn voordeel natuurlijk, dat ze de deur meteen goed hard achter zich dichtgeknald heeft, dan kun je ook makkelijker doorgaan met verwerken, maar ik denk ook wel eens : Wat hadden jullie / jullie relaties wel, wat ik of mijn relatie niet had?
Het maakt me een beetje onzeker..

Volgens mij ben ik de enige in dit topic wiens ex echt duidelijk heeft gezegd nooit meer iets te willen, en bij wie na het zinnetje '' het is uit'' ook nooit meer enige sprake van iets is geweest, al was het maar 1 % kans...
Nee hoor, ik heb ook nooit weer wat gehoord. Dat maakt niet dat je relatie minder was.. gewoon anders. Ligt ook aan de persoon natuurlijk. Mijn ex heeft geen contact met enkele van zijn exen. Met eentje in particular wilde hij helemaal niks meer, probably omdat hij zo was gekwetst. Voorbeeldje, zij smste hoe het met hem ging waarop hij antwoordde geen contact te willen. Ik smste laatst hetzelfde maar kreeg een normaal antwoord terug.

Dat betekend voor mij in dit geval niet dat hij mij leuker vond ofzo, maar juist dat zijn ex meer voor hem betekend heeft. Okay, hoe was ik hier opeens op gekomen? Ohja, het is redelijk normaal dat je je ex niet meer wil spreken naar mijn mening.

[ Bericht 13% gewijzigd door LuxorBeetroots op 19-04-2011 00:45:21 ]
pi_95699485
Je moet alles inderdaad wel in zijn context zien, en wat jij inderdaad zegt over je ex die degene waardoor je ex het meest gekwetst is, niet meer wil spreken : Dit geeft inderdaad aan dat die relatie juist wel serieus was...

Het is overigens niet zo dat mijn ex en ik elkaar nooit meer spreken hoor.. Inmiddels een jaar na de breuk lijkt het contact weer wat soepeler te gaan verlopen...

[ Bericht 63% gewijzigd door JiggyJ op 19-04-2011 01:02:38 ]
pi_95699611
Wat ik overigens wel vervelend vind, is dat ik wel schade heb opgelopen door die eerste 5 weken zo erg achter haar aan te zitten...

Mijn ex neemt nu nog wel eens contact met me op gewoon van ey hoe gaat het etc etc, ik probeer gewoon spontaan en leuk te antwoorden, maar ik moet niet te leuk gaan doen, want bij het minste of geringste denkt ze weer dat ik weer op haar aan het azen ben, dat moet echt uit haar hoofd...
Ik merk namelijk dat zij dus wel soms het initiatief neemt voor even een leuk catch up gesprekje, maar ik heb ook eens een keertje gedacht zonder bijbedoelingen van laat ik nu eens spontaan zijn, en vragen hoe het met haar gaat...

Maar dan merk ik toch meteen weer die rem, alsof ze wil zeggen hey vriend, als ik wat aan jou vraag is het allemaal leuk en aardig, maar andersom daar gaan we mooi niet aan beginnen.... Dan is ze altijd wat kortaf en komt ze ongeinteresseerd over, terwijl als zij haar eerste sms stuurt staat deze echt vol met vragen, en hoe het gaat, of ik een leuk weekend heb gehad...

Beetje tegenstrijdig, maar ook respectloos of wel te begrijpen dat ze die boot wil afhouden, ookal is het heel niet nodig...

Ergens kan ik die houding van haar gewoon niet hebben.... Juist omdat zij degene was die mij heeft gevraagd, en alle initiatief heeft genomen wat betreft de stappen die tot de relatie hebben geleid, zij heeft mij echt geplayed... O-)
Juist daarom heb ik nu wel eens zoiets van come on hey, het heeft niet gewerkt, het is mijn schuld dat geef ik eerlijk toe, maar ga nu niet opeens doen alsof jij nu het baasje bent, je hebt zelf bergen moeten verzetten om het tussen ons aan te krijgen, toen was het je alle moeite waard en nu doe je alsof het altijd alleen maar ik ben geweest die haar heeft gewild, en alsof zij nooit wat van mij heeft gewild..
... Dat idee heb ik nog wel eens, misschien onterecht, maar vind dat wel jammer

[ Bericht 13% gewijzigd door JiggyJ op 19-04-2011 01:07:33 ]
pi_95699735
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:54 schreef JiggyJ het volgende:
Je moet alles inderdaad wel in zijn context zien, en wat jij inderdaad zegt over je ex die degene waardoor je ex het meest gekwetst is, niet meer wil spreken : Dit geeft inderdaad aan dat die relatie juist wel serieus was...

Het is overigens niet zo dat mijn ex en ik elkaar nooit meer spreken hoor.. Inmiddels een jaar na de breuk lijkt het contact weer wat soepeler te gaan verlopen...

Oh, wij praten ook niet meer. Ik zou niet eens weten hoe dat zou gaan. Hij was er gewoon klaar mee, ons laatste gesprek was behoorlijk vijandig. Ik zie het gewoon niet voor me. Bovendien zou ik in huilen uitbarsten als ik zijn stem zou horen haha. Maar ligt er misschien ook aan of je iets gemeenschappelijks hebt, zelfde hangplek/hobby/vrienden/werk/kenissen/buurt etc.
pi_95700809
Teveel tekst. Laat maar.

Komt erop neer dat het nu 2 maanden(14-02) uit is na een relatie van bijna 5 jaar. Ik nu jarig ben(22). En weet dat mn ex momenteel bij een ander in bed ligt. Het kutste begin van mn verjaardag ooit.

[ Bericht 3% gewijzigd door nosleep op 19-04-2011 04:09:28 ]
pi_95700932
Eens in de zoveel tijd, als ik me verveel op een nacht zoals deze en niks te doen heb ga ik ex'en en scharrels google'n. Waarom doe ik dit eigenlijk terwijl ik altijd degene ben geweest die harten en de relaties brak ?
pi_95700959
Wat wil je van ze weten dan? Of ze gelukkiger zijn zonder jou?
pi_95701060
Jeice is ook oude garde! En Cocktailprikker!

Maare jongens, ik post hier niet meer :P Post ik weer eens wat droom ik vannacht over mijn ex hahahhaha! (Tegenwoordig kan ik er om lachen!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')