abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95631191
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar als je vrouwen heel erg met je ex aan het vergelijken bent, heb je ze dan wel een eerlijke kans gegeven? Misschien heb je "de ware" al een paar keer laten schieten omdat je nog té veel met je hoofd bij je ex bent.

Het klinkt een beetje als Stockholm syndroom, je hebt erg veel sympathie voor iemand die jou iets verschrikkelijks heeft aangedaan. Je hoeft zo iemand niet te gaan haten, maar als er 14 rechtszaken voor nodig zijn om je kroost te mogen zien dan denk ik niet dat zij "de ware" voor je is. Kinderen hebben altijd het ideaalbeeld voor ogen dat papa en mama weer samen komen. Zij zijn dan ook nog jong en kennen niet alle ins en outs.

Ik hoop voor je dat je wel een leuke vrouw tegen gaat komen bij wie je je oprecht prettig voelt. Na wat jij hebt meegemaakt heb je voldoende veerkracht, je moet het gewoon een echte kans geven. Voor een andere vrouw gaan betekent inderdaad dat je de deur voor je ex dicht gaat gooien, maar ik weet zeker dat je er uiteindelijk gelukkiger van gaat worden.
Het is en blijft de moeder van mijn kinderen. Misschien zit mijn ideaal beeld (een gezin hebben) wel mij totaal in de weg. Stockholm syndroom... misschien wel ja
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95631514
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH

ik ben gvd bijna 30 jaar en nog laat ik me als een kind bespelen door der!!! een week lang heb ik der niet gehoord en ja hoor gister zocht ze weer contact. En waar zit ik nu?? weer hetzelfde. weer zij die het niet weet en moet nadenken. weer zij die eerst zeg ik kom vanavond langs en nu weer niet vanwege kutsmoesjes? weer zij die amper reageert en moe word van me. gvd waarom? waarom waarom ben ik zo n sukkel en trap ik er telkens in? weer die (wan)hoop. waarom moeten mensen zo n klote spelletje spelen? had me gewoon met rust gelaten als je me toch niet moet. Ze maakt me gewoon kapot zo
pi_95631880
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Pinguino81 het volgende:

ik ben gvd bijna 30 jaar en nog laat ik me als een kind bespelen door der!!! een week lang heb ik der niet gehoord en ja hoor gister zocht ze weer contact. En waar zit ik nu?? weer hetzelfde. weer zij die het niet weet en moet nadenken. weer zij die eerst zeg ik kom vanavond langs en nu weer niet vanwege kutsmoesjes? weer zij die amper reageert en moe word van me. gvd waarom? waarom waarom ben ik zo n sukkel en trap ik er telkens in? weer die (wan)hoop. waarom moeten mensen zo n klote spelletje spelen? had me gewoon met rust gelaten als je me toch niet moet. Ze maakt me gewoon kapot zo
Ooooooooooooohhhhm, haal diep adem en laat gaan, laat gaan, jank, gil, gooi alles eruit en neem dan een borrel, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. Heb vannacht ook uit pure frustatie iets heel achterlijks gedaan, past totaal niet bij me, maar blijkbaar gaat een mensen rare dingen als je hormonen op tilt zijn. Gelukkig zijn er dan mensen die je even weer met beide benen op de grond zetten. Dus kop op, huil effe lekker uit en dan weer verder. Sterkte.
pi_95633614
ik baal gewoon van mijzelf. was altijd een harde gozer en kom nu zo fucking onzeker over bij haar. lekker interessant voor haar is dat absoluut niet
pi_95638087
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Pinguino81 het volgende:
ik baal gewoon van mijzelf. was altijd een harde gozer en kom nu zo fucking onzeker over bij haar. lekker interessant voor haar is dat absoluut niet
'harde gozer, onzeker, lekker interessant', blijf aub jezelf, want op lange termijn is dat het enige dat werkt, jezelf blijven. En wat is er trouwens mis met iemand die onzeker is, je hebt verdriet om om iets wat je ooit blij heeft gemaakt, dus is onzekerheid in dat geval helemaal niet erg.
  zondag 17 april 2011 @ 20:51:04 #206
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95638400
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Pinguino81 het volgende:

ik ben gvd bijna 30 jaar en nog laat ik me als een kind bespelen door der!!! een week lang heb ik der niet gehoord en ja hoor gister zocht ze weer contact. En waar zit ik nu?? weer hetzelfde. weer zij die het niet weet en moet nadenken.
Je zou ook kunnen zeggen:

"Meld je maar wanneer je het wel weet. Laat me verder met rust."

Maar ondanks je gejammer vind je de aandacht van haar kant stiekem nog wel leuk.

Zulke frustraties zijn heel simpel op te lossen: sms sturen, nummer verwijderen, haar op elke social networksite blokkeren/verwijderen, van MSN gooien... Waarom doe je dat niet? Zal zeker opluchten. Uit het oog, uit het hart.

[ Bericht 2% gewijzigd door goofy_goober op 17-04-2011 20:56:23 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95638543
hee Goofy, also in town? Hoe zit het eigenlijk met jouw liefdesverdriet of ben je ingehuurd door FOK om de boel levendig te houden? Is oprechte interesse en echt niet bitcherig bedoeld ofzo.
  zondag 17 april 2011 @ 20:55:26 #208
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95638724
Mijn liefdesverdriet is al driekwart jaar weg. :)
pi_95638851
good for you, nou die van ons nog !
pi_95638992
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen zeggen:

"Meld je maar wanneer je het wel weet. Laat me verder met rust."

Maar ondanks je gejammer vind je de aandacht van haar kant stiekem nog wel leuk.

Zulke frustraties zijn heel simpel op te lossen: sms sturen, nummer verwijderen, haar op elke social networksite blokkeren/verwijderen, van MSN gooien... Waarom doe je dat niet? Zal zeker opluchten. Uit het oog, uit het hart.
zit wel wat in, de verleiding om steeds te kijken is zo groot, maar brengt je ook steeds verder in verwarring. Als je eenmaal besloten hebt om alles weg te doen, lucht dat zeker op, weet het is moeilijk, maar werkt wel echt! Heb ik vannacht gedaan, echt alles gewist!

Weet je wat ook werkt om eens te googlen hoe liefdesverdriet nu eigenlijk werkt in je lijf, dus alle hormoontjes en neurotransmitters in je hersenen, wat doen die nu eigenlijk, dan krijg je in ieder geval een beter inzicht in hoe je lijf werkt en wat je eventueel kunt doen om bepaald gedrag om te keren.
pi_95640408
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef goofy_goober het volgende:
Mijn liefdesverdriet is al driekwart jaar weg. :)
Goofy, ik heb echt een schop onder mijn reet nodig. Ik krijg het idee om mijn ex te smsen of hij het nou eens wil proberen/drankje gaan drinken maar niet uit mijn hoofd. Ik weet dat het rationeel een slecht plan is, emotioneel nog niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn me een flinke buttkicking willen geven waarom ik hem niet eens terug zou moeten willen? :* Daar ben je zo goed in ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door LuxorBeetroots op 17-04-2011 21:31:10 ]
pi_95641455
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef missconfessions het volgende:
good for you, nou die van ons nog !
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 17 april 2011 @ 21:44:32 #213
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95642131
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Goofy, ik heb echt een schop onder mijn reet nodig. Ik krijg het idee om mijn ex te smsen of hij het nou eens wil proberen/drankje gaan drinken maar niet uit mijn hoofd. Ik weet dat het rationeel een slecht plan is, emotioneel nog niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn me een flinke buttkicking willen geven waarom ik hem niet eens terug zou moeten willen? :* Daar ben je zo goed in ;)
Sorry, ik doe geen requests. ;)
pi_95642994
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

:{
Dan moet ik er zelf maar over heen komen..
pi_95643977
[..]

[/quote]

tough cookie! :P
pi_95644495
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

:{
Dan moet ik er zelf maar over heen komen..
Je bent een vrouw, keuze zat :P
pi_95648026
oké daar gaan we dan weer, die enge nacht in, hopelijk slaap ik vannacht door, zo niet dan ga ik me maar eens verdiepen in het knutsel en hobby forum, past beter bij mijn leeftijd, maar ja dan moet ik die keiharde Goofy wel missen, misschien moet je ook bij het breiclubje komen, en eens vertellen wat je van al die breiwerkjes vindt. Maar goed, eerst eens kijken of ik de kunst van het loslaten heb geleerd, zo niet dan spreek ik jullie binnenkort weer.
pi_95650295
Mooi spul, die apparaten van apple..
Oude iphone begin november kapot gegaan, en van toen tot eergisteren maar even mijn abbo uitgezeten met een goedkoop telefoontje...

Eergisteren dus doodleuk een nieuwe iphone gehaald, en wat hoorde ik tot mijn blijdschap van een vriend: simple as hell, je plugt m gewoon lekker in je computer, drukt op restore, en alles van je oude iphone staat hupp meteen op je nieuwe!

Geweldig natuurlijk, muziek, nummers en apps, maar tot mijn grote schrik zag ik al mijn smsjes vanaf de allereerste tot de laatste in oktober erin staan... Zonder te lezen meteen gewist, ik schrok er gewoon echt van, dan denk je allez uitgeroeid te hebben en dan komt het gewoon doodleuk weer in volle omvang tevoorschijn...

Daarmee was het nog niet afgelopen, er stonden ook nog allemaal liefdesverklaringen van haar in de notes app, ik wil je nooit meer kwijt bla bla bla...
Vervolgens ga ik naar mijn fotoalbum, staan daar gvd ook doodleuk allerlei fotos van ons en plekken waar we geweest zijn, alsof er nooit wat is gebeurd!!

Inmiddels waarschijnlijk hele telefoon ontmanteld van al deze gevaarlijke data ...
Jullie zullen wel denken waar maakt ie zich druk om, maar ik blijf gewoon nog heel gevoelig voor alle herinneringen en die lijkt haar ook weer dichterbij te brengen...

Dat gaat niet meer over ben ik bang, dat nostalgische en romantische gevoel bij gedachten aan de tijd met haar, dus heb maae gekozen voor een andere strategie: Ik ben klaar met verwerken, vanaf nu ga ik het gewoon blokkeren en doen alsof het nooit bestaan heeft...
pi_95655512
Bedoelen jullie met loslaten terugwillen ?
Ik kan namelijk niet voorstellen dat ik iemand terug zou willen die mij niet meer wil, wat heb je er dan in hemelsnaam aan ?!
pi_95655770
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef ohwyeah het volgende:
Bedoelen jullie met loslaten terugwillen ?
Ik kan namelijk niet voorstellen dat ik iemand terug zou willen die mij niet meer wil, wat heb je er dan in hemelsnaam aan ?!
Nee volgens mij betekend het gewoon loslaten, dus juist niet meer terugwillen ;)

Ik denk.... Dat ik heb losgelaten :d
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_95657111
kijk eens wat ik vanmorgen in mijn mailbox vond, weet alleen niet wie mij dit heeft gestuurd, hoe dan ook, blijkbaar houdt er iemand van me. Werd er zo blij van, dat ik het daarom ook naar jullie door stuur, because you all deserve to be loved!

pi_95658235
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee volgens mij betekend het gewoon loslaten, dus juist niet meer terugwillen ;)

Ik denk.... Dat ik heb losgelaten :d
Denken... of zeker weten ? :)

Bedenk me ineens : hoe kun je er zeker van zijn dat je losgelaten hebt ?
pi_95658411
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef Octagon het volgende:

[..]

Denken... of zeker weten ? :)

Bedenk me ineens : hoe kun je er zeker van zijn dat je losgelaten hebt ?
Haha ja zeker weten doe je het nooit he.. Alleen ik voel me "vrij" van hem.. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_95659878
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha ja zeker weten doe je het nooit he.. Alleen ik voel me "vrij" van hem.. Weet niet hoe ik het anders kan omschrijven..
Ik vroeg het me af omdat ik bij een ex gemerkt heb dat een 'actie' (of het gebrek aan een 'actie') mij toch nog aan het denken brengt. Ook al voel ik me voor de rest vrij van haar...
pi_95664509
Even een vraagje..

Ik hoef mijn ex niet meer terug. Ik hoef haar niet per se meer te spreken of te zien..
maar gister kreeg ik een berichtje van haar en ik kreeg een raar gevoel in mijn maag en mijn benen voelde zo zwaar als lood. Echt bizar.

Hoe kan dit?
Ik ben er bijna overheen.. :D
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')