abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95701293
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef H6-4ever het volgende:
@ Mr.myst
Hmm ik sta er nog niet echt voor open, tenminste heb nog geen zin om ' moeite' te doen voor bijv. een chick in de kroeg....ben mischien te kieskeurig geworden, of vergelijk ik stiekum toch nog....?.ach eerst ff vrijgezel blijven is zo slecht nog niet :D

Je zit vast nog te vergelijken. En de enige manier om dat vergelijken op te geven is om het gewoon te proberen, nieuw vergelijkingsmateriaal maken. Zeker niet op iemand afstappen met de intentie dat ze de 'vervanger' van je ex gaat worden.

Ik lees hier nog graag mee, ook al was bij mij na 2 maand de situatie alweer opgeklaard en positief. Ik ben erg trots op mezelf, vooralsnog heb ik van elke vervelende situatie in mijn leven iets heel positiefs weten te maken. En als ik een relatie van 6 jaar zo succesvol kan verwerken, dan kan ik alles wel aan :) Zelf dus geen issues meer, maar ik wil soms wel anderen een hart onder de riem steken.
pi_95701500
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 06:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Jeice is ook oude garde! En Cocktailprikker!

Maare jongens, ik post hier niet meer :P Post ik weer eens wat droom ik vannacht over mijn ex hahahhaha! (Tegenwoordig kan ik er om lachen!)
Komaan Joyce, dan gaat ons contact helemaal verwateren ! >:)
pi_95701658
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:01 schreef Octagon het volgende:

[..]

Komaan Joyce, dan gaat ons contact helemaal verwateren ! >:)
Nou vooruit! ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_95701990
Fail !! Haha voel iets van koekjes aankomen...en een boze mod. :p
pi_95702384
Zou ik dan maar wat over mijn droom vertellen :P Ik droomde dat ik aan het fietsen was en mijn ex zag lopen met een meisje dat bij mij helpt bij het overblijven... En dan hij toen naar me toe kwam en begon te praten. zei keek mij raar aan, en kwam er dus achter dat het mijn ex was. En toen werd zij gigantisch kwaad op hem.. En ging weg bij hem..

Dus ik heb straks echt wat leuks te vertellen bij het overblijven ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_95703466
Ahh daar blijkt toch nog die revenche >:) :*

Ik droomde vannacht ook over mn ex :{ Sowiezo wat vaker sinds ze vorige week contact opnam, maargoed vind het niet meer (zo ) erg...

Ze zat doodleuk met haar vriend te ontbijten in mijn studentenhuis, ik stond ook in de woonkamer, en haar nieuwe vriend kwam binnen om de tafel op te dekken en hij zei me geen gedag :P

Vervolgens gingen ze weg in zijn lamborghini en ik moest op de fiets :D
pi_95704015
.

[ Bericht 50% gewijzigd door nosleep op 19-04-2011 16:16:00 ]
pi_95705430
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
Wat wil je van ze weten dan? Of ze gelukkiger zijn zonder jou?

Nee dat niet, weet het niet, gew nieuwsgierig
pi_95710258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Weissman het volgende:
Nee dat niet, weet het niet, gew nieuwsgierig
Ik herken het wel hoor :) Ik bedoel het zijn toch mensen met wie je een tijdje bent omgegaan en of jij het nou beeindigde of zij blijkbaar was het voor de time being wel leuk. Ze hebben toch een deel uitgemaakt van je leven. En dan vind ik het niet raar dat je soms op een moment dat je je even alleen voelt toch terug denkt aan die mensen. Dit kunnen zowel exen, scharrels of hele goede vrienden zijn. Vrij gezond denk ik zelfs ;)

Ik denk dat loslaten ook niet is dat je nooit meer aan iemand denkt of je afvraagt hoe het met iemand is, maar dat je weer verder kunt gaan zonder nog dagelijks gekweld te worden door het enorm missen van die ander en weer echt open staat voor nieuwe mensen in je leven.
De fase dat je nog vast blijft houden aan hoop, verdriet, boosheid, gemis, etc is gewoon de kutste fase, maar het wordt vanzelf minder. Alleen duurt het bij de één wat langer dan bij de ander.
Ik zit er nu nog midden in en hoe vaak het me ook is overkomen, het went helaas nooit en het gaat ook niet sneller omdat je het al eerder hebt meegemaakt. Het bijkomende nadeel wat ik ervaar is wel dat ik nog meer moeite heb me een volgende keer weer te binden.

Ervaren meer mensen dit?
pi_95710554
Grappig is dat. Ben je lekker bezig om je eigen dingen weer te doen, stuurt je ex een smsje waarin staat dat ze wil weten hoe het met je gaat. Yeah right, so nów you care?! :')
Call me an asshole, maar ik heb het fatsoen niet om iets van me te laten horen. Dat zou ze vast moeten herkennen.
pi_95710820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Pinger het volgende:
Grappig is dat. Ben je lekker bezig om je eigen dingen weer te doen, stuurt je ex een smsje waarin staat dat ze wil weten hoe het met je gaat. Yeah right, so nów you care?! :')
Call me an asshole, maar ik heb het fatsoen niet om iets van me te laten horen. Dat zou ze vast moeten herkennen.
Nee, ze wil niet echt weten hoe het met je gaat. Ze wil aandacht en weten of ze nog invloed op je heeft en of je dr nog mist. Blijkbaar heeft de andere kant soms ook moeite met loslaten. Niet aan toegeven. Ik vind je geen asshole :)
pi_95713028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, ze wil niet echt weten hoe het met je gaat. Ze wil aandacht en weten of ze nog invloed op je heeft en of je dr nog mist. Blijkbaar heeft de andere kant soms ook moeite met loslaten. Niet aan toegeven. Ik vind je geen asshole :)
Mja, ik stuurde ook een smsje inderdaad met hetzelfde. Het was eerlijk gezegd meer dat ik nog wat van hem wilde horen. Het is zo raar om van de hele dag door smsen en afspreken met elkaar naar zero contact te gaan. Ik vind het soms zo bizar dat iemand die zo'n invloed om me heeft gehad en waar van ik heb gehouden opeens compleet verdwenen is uit mijn leven. Ik mis horen over zijn leven en daar een deel van te zijn. Maar als ik hem nu zou tegenkomen op straat is het toch niet dezelfde gozer als van wie ik hield.

Voor de rest, bezighouden met school, uitgaan, vriendinnen en vanavond een date.. dat leidt wel af. Al mis ik hem als persoon nog steeds.
pi_95717245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mja, ik stuurde ook een smsje inderdaad met hetzelfde. Het was eerlijk gezegd meer dat ik nog wat van hem wilde horen. Het is zo raar om van de hele dag door smsen en afspreken met elkaar naar zero contact te gaan. Ik vind het soms zo bizar dat iemand die zo'n invloed om me heeft gehad en waar van ik heb gehouden opeens compleet verdwenen is uit mijn leven. Ik mis horen over zijn leven en daar een deel van te zijn. Maar als ik hem nu zou tegenkomen op straat is het toch niet dezelfde gozer als van wie ik hield.

Voor de rest, bezighouden met school, uitgaan, vriendinnen en vanavond een date.. dat leidt wel af. Al mis ik hem als persoon nog steeds.
:|W
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95717463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:02 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

:|W
Waaaattt :o ? Is er iets mis :o
pi_95718479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Waaaattt :o ? Is er iets mis :o
Oops sorry. Dacht dat je hem recentelijk nog had gesmst.. :@
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95718632
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Oops sorry. Dacht dat je hem recentelijk nog had gesmst.. :@
Je hebt ook helemaal geen vertrouwen in me he.. ;(
pi_95718694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Je hebt ook helemaal geen vertrouwen in me he.. ;(
Ik wil je helpen, steunen, bijstaan en misschien voorkomen dat je fouten maakt die ik heb gemaakt.. :*
pi_95718732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik wil je helpen, steunen, bijstaan en misschien voorkomen dat je fouten maakt die ik heb gemaakt.. :*
Hihi, wat een mooie woordjes allemaal :@
pi_95718787
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hihi, wat een mooie woordjes allemaal :@
Die zijn gereserveerd voor meisjes zoals jij _O_ :@
pi_95719018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Die zijn gereserveerd voor meisjes zoals jij _O_ :@
Kipje toch, ik bloos ervan hoor :@
pi_95719714
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Kipje toch, ik bloos ervan hoor :@
You know me .. (8>
pi_95724253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik dan maar wat over mijn droom vertellen :P Ik droomde dat ik aan het fietsen was en mijn ex zag lopen met een meisje dat bij mij helpt bij het overblijven... En dan hij toen naar me toe kwam en begon te praten. zei keek mij raar aan, en kwam er dus achter dat het mijn ex was. En toen werd zij gigantisch kwaad op hem.. En ging weg bij hem..

Dus ik heb straks echt wat leuks te vertellen bij het overblijven ;)
Leuke droom. :)
Zelf kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gedroomd heb... dat ik nog steeds moe opsta zal daar wel iets mee te maken hebben, veronderstel ik :)
pi_95725362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Pinger het volgende:
De vraag die dan meteen weer in mij opkomt: Waarmee laat je meer zien dat het je allemaal niet meer boeit? / Dat je een asshole bent?

Door niets terug te sturen laat je imo. namelijk juist zien dat je nog issues hebt wat betreft je ex.. Wat ik nu doe als ze smst ( altijd haar initiatief, zelf begin ik er niet meer aan ) , dan antwoord ik gewoon altijd vriendelijk en oppervlakkig, en na ongeveer 2 sms'jes op en neer kap ik het zelf af door te zeggen fijne avond verder en werkse morgen ofzo.... Niet constant op elk sms'je een antwoord willen blijven geven totdat zij niets meer terugstuurt...

Wat verder de reden kan zijn voor dit plotse contact van jouw ( en mijn ) ex , heb ook niet echt een idee eigenlijk... Om te laten zien of ze nog macht over ons heeft, wat voor vorm van macht moet dit dan zijn?
Betekent het simpele feit dat je ook vriendelijk antwoord ook meteen dat ze nog steeds macht over je heefT?
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:13:10 #274
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95726061
Je kunt beter de vraag stellen:

Waarom boeit het je uberhaupt nog wat zij zal denken?

Zolang je je nog bezig houdt met het krampachtig bedenken hoe je haar laat zien dat het je niet boeit, boeit het je nog wel degelijk. Als je eroverheen bent dan interesseert het je niet meer wat zij denkt.

Zo te lezen heeft jouw ex ook nog macht over jou, als je haar elke keer terug sms't terwijl je er eigenlijk geen zin in hebt. Uitstel van executie noemen we dat. Als je geen zin hebt om haar op de hoogte te houden: doe dat dan ook niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door goofy_goober op 19-04-2011 19:27:05 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95726864
Dat antwoord is wat mij betreft heel simpel, gewoon omdat het het eerste en tot nu toe enige meisje in mijn leven is waar ik ooit van heb gehouden en waar ik me zo close mee heb gevoeld...

En ja, i do care wat zij denkt inderdaad, en dat is inderdaad niet goed... Maar dat is een gevoel dat ( bij mij kennelijk heel langzaam) moet slijten..
Als het zo makkelijk was dat je gewoon tegen jezelf kon zeggen : Stop ermee , je hebt er niets aan, het maakt allemaal niets meer uit, en dat dit ook daadwerkelijk hielp, dan bestond dit hele topic niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')