Je zit vast nog te vergelijken. En de enige manier om dat vergelijken op te geven is om het gewoon te proberen, nieuw vergelijkingsmateriaal maken. Zeker niet op iemand afstappen met de intentie dat ze de 'vervanger' van je ex gaat worden.quote:Op maandag 18 april 2011 21:07 schreef H6-4ever het volgende:
@ Mr.myst
Hmm ik sta er nog niet echt voor open, tenminste heb nog geen zin om ' moeite' te doen voor bijv. een chick in de kroeg....ben mischien te kieskeurig geworden, of vergelijk ik stiekum toch nog....?.ach eerst ff vrijgezel blijven is zo slecht nog niet
Komaan Joyce, dan gaat ons contact helemaal verwateren !quote:Op dinsdag 19 april 2011 06:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Jeice is ook oude garde! En Cocktailprikker!
Maare jongens, ik post hier niet meerPost ik weer eens wat droom ik vannacht over mijn ex hahahhaha! (Tegenwoordig kan ik er om lachen!)
Nou vooruit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:01 schreef Octagon het volgende:
[..]
Komaan Joyce, dan gaat ons contact helemaal verwateren !
Nee dat niet, weet het niet, gew nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 april 2011 03:59 schreef Cactus1 het volgende:
Wat wil je van ze weten dan? Of ze gelukkiger zijn zonder jou?
Ik herken het wel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Weissman het volgende:
Nee dat niet, weet het niet, gew nieuwsgierig
Nee, ze wil niet echt weten hoe het met je gaat. Ze wil aandacht en weten of ze nog invloed op je heeft en of je dr nog mist. Blijkbaar heeft de andere kant soms ook moeite met loslaten. Niet aan toegeven. Ik vind je geen assholequote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Pinger het volgende:
Grappig is dat. Ben je lekker bezig om je eigen dingen weer te doen, stuurt je ex een smsje waarin staat dat ze wil weten hoe het met je gaat. Yeah right, so nów you care?!
Call me an asshole, maar ik heb het fatsoen niet om iets van me te laten horen. Dat zou ze vast moeten herkennen.
Mja, ik stuurde ook een smsje inderdaad met hetzelfde. Het was eerlijk gezegd meer dat ik nog wat van hem wilde horen. Het is zo raar om van de hele dag door smsen en afspreken met elkaar naar zero contact te gaan. Ik vind het soms zo bizar dat iemand die zo'n invloed om me heeft gehad en waar van ik heb gehouden opeens compleet verdwenen is uit mijn leven. Ik mis horen over zijn leven en daar een deel van te zijn. Maar als ik hem nu zou tegenkomen op straat is het toch niet dezelfde gozer als van wie ik hield.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ze wil niet echt weten hoe het met je gaat. Ze wil aandacht en weten of ze nog invloed op je heeft en of je dr nog mist. Blijkbaar heeft de andere kant soms ook moeite met loslaten. Niet aan toegeven. Ik vind je geen asshole
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mja, ik stuurde ook een smsje inderdaad met hetzelfde. Het was eerlijk gezegd meer dat ik nog wat van hem wilde horen. Het is zo raar om van de hele dag door smsen en afspreken met elkaar naar zero contact te gaan. Ik vind het soms zo bizar dat iemand die zo'n invloed om me heeft gehad en waar van ik heb gehouden opeens compleet verdwenen is uit mijn leven. Ik mis horen over zijn leven en daar een deel van te zijn. Maar als ik hem nu zou tegenkomen op straat is het toch niet dezelfde gozer als van wie ik hield.
Voor de rest, bezighouden met school, uitgaan, vriendinnen en vanavond een date.. dat leidt wel af. Al mis ik hem als persoon nog steeds.
Oops sorry. Dacht dat je hem recentelijk nog had gesmst..quote:
Je hebt ook helemaal geen vertrouwen in me he..quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oops sorry. Dacht dat je hem recentelijk nog had gesmst..
Ik wil je helpen, steunen, bijstaan en misschien voorkomen dat je fouten maakt die ik heb gemaakt..quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal geen vertrouwen in me he..
Hihi, wat een mooie woordjes allemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik wil je helpen, steunen, bijstaan en misschien voorkomen dat je fouten maakt die ik heb gemaakt..
Die zijn gereserveerd voor meisjes zoals jijquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hihi, wat een mooie woordjes allemaal
Kipje toch, ik bloos ervan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die zijn gereserveerd voor meisjes zoals jij![]()
You know me ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Kipje toch, ik bloos ervan hoor
Leuke droom.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou ik dan maar wat over mijn droom vertellenIk droomde dat ik aan het fietsen was en mijn ex zag lopen met een meisje dat bij mij helpt bij het overblijven... En dan hij toen naar me toe kwam en begon te praten. zei keek mij raar aan, en kwam er dus achter dat het mijn ex was. En toen werd zij gigantisch kwaad op hem.. En ging weg bij hem..
Dus ik heb straks echt wat leuks te vertellen bij het overblijven
De vraag die dan meteen weer in mij opkomt: Waarmee laat je meer zien dat het je allemaal niet meer boeit? / Dat je een asshole bent?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Pinger het volgende:
Grappig is dat. Ben je lekker bezig om je eigen dingen weer te doen, stuurt je ex een smsje waarin staat dat ze wil weten hoe het met je gaat. Yeah right, so nów you care?!
Call me an asshole, maar ik heb het fatsoen niet om iets van me te laten horen. Dat zou ze vast moeten herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |