Ja , ze wilde een groeps gesprek overal lag rommel. Groeps gesprek is niet geweest.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Alex geen internet thuis heeft?
Nou zeg dat wel, flinke krassen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef bull1966 het volgende:
ze hebben wel die keukentafel flink vernaggelt met die dam/schaaksteen
als dat tuinbankje al 14000 euro kost, wat zou die keukentafel hebben gekost ?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef bull1966 het volgende:
ze hebben wel die keukentafel flink vernaggelt met die dam/schaaksteen
Dat dus, ik bemerk bij mezelf dat ik steeds minder er om geef als ik een dagje mis.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het wordt met de dag triester, ja.
Het ergste vind ik nog dat ze ook steeds vaker hun eigen verhaal ervan maken.
had ze beter voor volgende week kunnen besparen, na de brief van dennis, dan moet ze zich maar afreagerenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja , ze wilde een groeps gesprek overal lag rommel. Groeps gesprek is niet geweest.
Zelfs de camera nam het stuk voor stuk in beeld, wat er overal lag.
Las dat vandaag ergens ja dat Alex gewoon niet Lid is van het intetnetquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
hoe zal hij zich aangemeld hebben ? bij z'n ' vrienden' thuisquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
kan Alex zijn eigenste Vrouw niet volgen hoe Lui ze is en hem geheel niet mistquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
ja dat kost geld...net als lidmaatschap van de anwb...kost geld en dat wil alex nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
maar hij heeft nu een beste vriend he!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat kost geld...net als lidmaatschap van de anwb...kost geld en dat wil alex niet
internetten bij een ander, autorijden met de auto van een ander enzo...
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter denkt dat SST problemen heeft met de camera bedinging en ze daarom dit beeld heeft...
Iemand op Twitter denkt dat SST problemen heeft met de camera bedinging en ze daarom dit beeld heeft...
Tsja, het zal er voor mij weer voor een deel afhangen wie eruit gaat morgen, maar ik had mezelf ookal beloofd om te stoppen met kijken toen Guido er zo lame uitging maar toen kwamen die handboeien *bam* en Gerard was echt meesterlijk samen met Joanna en nu is het alweer een maand later...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus, ik bemerk bij mezelf dat ik steeds minder er om geef als ik een dagje mis.
Dat had ik met BB en DGK niet hoor.
hadden ze nog niet in de riddertijd.quote:Wisten jullie trouwens dat Alex geen internet thuis heeft
Soms he...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
Al zou Laura hem recht in z'n gezicht tuffen, gelooft hij niet dat ze niks om hem geeft. Dan zit ze, volgens Alex, 'even niet zo lekker in d'r vel'quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
kan Alex zijn eigenste Vrouw niet volgen hoe Lui ze is en hem geheel niet mist
Klaploper noemen ze dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat kost geld...net als lidmaatschap van de anwb...kost geld en dat wil alex niet
internetten bij een ander, autorijden met de auto van een ander enzo...
als gerard de beelden terug ziet , hoop ik dat hij het anders inziet en alex niet te vriend houdt, de golddiggerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef danilel het volgende:
[..]
maar hij heeft nu een beste vriend he!!
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja , ze wilde een groeps gesprek overal lag rommel. Groeps gesprek is niet geweest.
Zelfs de camera nam het stuk voor stuk in beeld, wat er overal lag.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Al zou Laura hem recht in z'n gezicht tuffen, gelooft hij niet dat ze niks om hem geeft. Dan zit ze, volgens Alex, 'even niet zo lekker in d'r vel'
Zo naief, ach laat die jongen nog even in zijn witte broods weken geloven.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Al zou Laura hem recht in z'n gezicht tuffen, gelooft hij niet dat ze niks om hem geeft. Dan zit ze, volgens Alex, 'even niet zo lekker in d'r vel'
I will let u knowquote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zo naief, ach laat die jongen nog even in zijn witte broods weken geloven.
Ben benieuwd naar zijn etentje morgen met wat Fokkers
Oh, is dat morgen al? Ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zo naief, ach laat die jongen nog even in zijn witte broods weken geloven.
Ben benieuwd naar zijn etentje morgen met wat Fokkers
jij streamt zeker niet vaak?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
ik verbaas me echt hier over hoe er over Laura hier wordt gepost...
ik irriteer me veel meer aan een mo of in mindere mate aan een sharon of een jo
ik vraag me dan serieus af waar dit dan vandaan komt..
is het omdat ze best een knap koppie heeft en een stel benen heeft waar ik jaloers op ben
is het omdat ze niet eens ouderwets uit haar dak gaat omdat ze geen alcohol drinkt?
is het omdat ze te gewoontjes is en maar een peuterspeelzaaljuf is?
is het makkelijk om haar te bashen, want dan hoor je erbij?
is het omdat ze te keurig is? (wat is trouwens keurig.. kerkschoenen)
is het omdat je misschien jezelf herkent in het gewoon zijn???
is het omdat ze gewoon een gemakkelijk slachtoffer is? veilig om over laura rotdingen te zeggen.. andere hebben misschien meer aanhangers?
kortom ik snap het niet
Twee woorden...Vals Loeder.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
is het omdat ze best een knap koppie heeft en een stel benen heeft waar ik jaloers op ben
is het omdat ze niet eens ouderwets uit haar dak gaat omdat ze geen alcohol drinkt?
is het omdat ze gewoon een gemakkelijk slachtoffer is? veilig om over laura rotdingen te zeggen.. andere hebben misschien meer aanhangers?
kortom ik snap het niet
Er zijn ook nog wel wat Laura fans hoor!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
kortom ik snap het niet
trek het jezelf niet zoveel aanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef waterkant het volgende:
kortom ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |